ProDJstore
9.9

Pluspunten
Correcte afhandeling van defecte producten.
Nette communicatie

tilburg

Gepubliceerd op: 23/02/2018

Nadat mijn v moda koptelefoon voor de 3e keer Is stuk gegaan kreeg prodjstore te horen vanuit V-MODA dat deze niet meer onder garantie gerepareerd ging worden.

Na kort overleg met prodjstore krijg ik nu een vervangend exemplaar die hun geregeld hebben. Keurig opgelost!
Pluspunten
In de buurt van mijn woonplaats

tilburg
09/02/2018

Nadat ik een V-moda koptelefoon heb gekocht is deze na 2 maanden afgebroken bij het linker oor. Even opletten dat je zelf verzendkosten betaald. Voor zowel het daar naartoe sturen als het terug ontvangen.

Nu, nog geen half jaar verder is de telefoon voor de 3e keer kapot en wordt deze niet meer gerepareerd. Onder het mom van: Onjuist gebruik'' wordt ik nu weg gewuifd en draai ik op voor eventuele reparatie kosten. Besef even: Een V-MODA, die bekend staat om zijn onverwoestbare frame. Ik krijg geen opties, geen vervangend product, helemaal niks. WAARDELOOS

Product is 4 weken weg, minimaal. De reden dat je weet hoe de stand van de zaken is, is door zelf te bellen. Anders hoor je helemaal niks. Ik raad NIEMAND aan hier iets te kopen. Concurrerende bedrijven hebben betere service en garantie voorwaarden. NOOIT, maar dan ook NOOIT meer.
Pluspunten
Topproducten, heel vriendelijk en deskundig personeel, masterclasses en meer!
Tom Valkhoff

Gepubliceerd op: 20/12/2017

Masterclass Frontliner
Pluspunten
Goede zaak.
Ruime showroom en behulpzaam persooneel!

Guido van Santen

XDJ RX2 gekocht.
Pluspunten
Pioneer WeGo gekocht (DJ controller), na advies van de verkoper omdat deze met Spotify kan werken. Mijn zoontje is er erg blij mee tot dusver!
Sonja
Zaltbommel

Pioneer WeGo
Pluspunten
Reloop DJ controller gekocht, na advies van Paul per mail. Zeer tevreden over zowel de controller als het advies!
Maarten

Reloop Beatmix
Pluspunten
Mixer van Denon aangeschaft online op de shop. Prima dingetje, werkt hartstikke goed
Yoeri
Tholen

Gepubliceerd op: 16/10/2017

Denon X1800 Prima
Pluspunten
Kabels gekocht voor mijn apparatuur aan te sluiten (controllers + mixer). Goede afgeschermde kabel.

Marijn
Joure

Kabels
Pluspunten
Bought an headphone from v-moda at their website. Was delivered within 2 days, so absolutely perfect.
None
Gauthier
Antwerpen

V-MODA headphone
Pluspunten
Pioneer DJ controller gekocht. Goed advies gekregen per telefoon (winkel was helaas te ver weg). Zeer tevreden over mijn aankoop en de winkel!
Giel
Den Helder

Pioneer DDJ-RR
Pluspunten
Perfecte service, behulpzaam en snel! Ik raad deze winkel iedereen aan!

Emile

Gepubliceerd op: 08/10/2017