ProDJstore
9.9

Pluspunten
zeer goed

hengelo ov

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Pluspunten
Een zeer vriendelijke service welke je zelden tegen zult komen bij andere winkels. Bij onverwachte problemen, zelfs als deze niet veroorzaakt zijn door ProDJstore wordt er getracht deze zo snel mogelijk op te lossen.

Michel
Heerenveen

Gepubliceerd op: 13/03/2018

Op vrijdag 23 februari kort na 20:00 uur een Pioneer DDJ-1000 besteld plus een set boxen, in de veronderstelling dat ik deze zaterdag geleverd zou krijgen dit mede door de felgekleurde schreeuwerige banners voor 23:59 uur besteld morgen in huis.
Helaas is er een kink in de kabel gekomen, dit door een vertraagde levering enigszins veroorzaakt door ProDJstore ( door een fout is mijn pakket niet dezelfde dag nog verzonden ), anderzijds door de stuntelige manier van vervoeren door PostNL, waardoor pas op woensdag de bestelde goederen geleverd werden ( PostNL was de zending kwijt geraakt en de afwikkeling van PostNL in deze was beneden alle peil ).
Ondanks diverse telefoontjes tussen mij en ProDJstore en PostNL en tussen ProDJstore en PostNL heeft zowel mijn inspanning als die van ProDJstore de levering helaas niet kunnen versnellen.
Daarentegen wel een kleine compensatie gekregen voor de vertraagde levering en een keer of duizend excuses :D
Ondanks deze ervaring, toch een goed gevoel over gehouden aan mijn aankoop waarbij de veelvoudige communicatie een grote plus is.
Pluspunten

Als er beloftes gedaan worden, kom deze dan na! Het is niet de verantwoordelijkheid van een klant om overal zelf achteraan te moeten gaan omdat goederen niet geleverd worden. Ondanks dat er telefonisch van alles beloofd wordt, is de uitvoer hiervan het belangrijkste.

Heerenveen
27/02/2018

We zijn nu dinsdag 27 februari, maar van een levering van de bestelde goederen van bijna 1400 euro is tot op heden helaas nog geen sprake.
Inmiddels diverse malen contact gehad met ProDJstore en PostNL, maar ook hier wordt ik niet veel wijzer van.
ProDJstore geeft aan dat de artikelen verzonden zijn, PostNL beweert dat de spullen nooit zijn aangekomen bij hen.
Inmiddels diverse malen contact gezocht met ProDJstore en PostNL om het een en ander te bespoedigen, maar ondanks gemaakte beloftes ( ik zou vandaag voor 18:00 uur gebeld worden ) wacht ik nog steeds op uitsluitsel waar mijn bestelde artikelen zijn en wanneer ze geleverd worden.
Voor mijn aankoop diverse reviews gelezen over ProDJstore, aangezien het om best veel geld gaat en na een telefonisch gesprek overgegaan tot een bestelling.
Ondanks dat ik nooit zo snel een review zou schrijven over een negatieve ervaring, betreur ik het ten zeerste dat mijn eerste ervaring met ProDJstore gelijk een hele slechte is.
Daarnaast vind ik het jammer dat ProDJstore mij niet het gevoel geeft om de klant te helpen, sterker nog afspraken cq beloftes worden niet nagekomen.
En als er iets is waar ik persoonlijk niet tegen kan is het een beloven en het andere doen.
Pluspunten
Correcte afhandeling van defecte producten.
Nette communicatie

tilburg

Gepubliceerd op: 23/02/2018

Nadat mijn v moda koptelefoon voor de 3e keer Is stuk gegaan kreeg prodjstore te horen vanuit V-MODA dat deze niet meer onder garantie gerepareerd ging worden.

Na kort overleg met prodjstore krijg ik nu een vervangend exemplaar die hun geregeld hebben. Keurig opgelost!
Pluspunten
In de buurt van mijn woonplaats

tilburg
09/02/2018

Nadat ik een V-moda koptelefoon heb gekocht is deze na 2 maanden afgebroken bij het linker oor. Even opletten dat je zelf verzendkosten betaald. Voor zowel het daar naartoe sturen als het terug ontvangen.

Nu, nog geen half jaar verder is de telefoon voor de 3e keer kapot en wordt deze niet meer gerepareerd. Onder het mom van: Onjuist gebruik'' wordt ik nu weg gewuifd en draai ik op voor eventuele reparatie kosten. Besef even: Een V-MODA, die bekend staat om zijn onverwoestbare frame. Ik krijg geen opties, geen vervangend product, helemaal niks. WAARDELOOS

Product is 4 weken weg, minimaal. De reden dat je weet hoe de stand van de zaken is, is door zelf te bellen. Anders hoor je helemaal niks. Ik raad NIEMAND aan hier iets te kopen. Concurrerende bedrijven hebben betere service en garantie voorwaarden. NOOIT, maar dan ook NOOIT meer.
Pluspunten
Topproducten, heel vriendelijk en deskundig personeel, masterclasses en meer!
Tom Valkhoff

Gepubliceerd op: 20/12/2017

Masterclass Frontliner
Pluspunten
Goede zaak.
Ruime showroom en behulpzaam persooneel!

Guido van Santen

XDJ RX2 gekocht.
Pluspunten
Pioneer WeGo gekocht (DJ controller), na advies van de verkoper omdat deze met Spotify kan werken. Mijn zoontje is er erg blij mee tot dusver!
Sonja
Zaltbommel

Pioneer WeGo
Pluspunten
Reloop DJ controller gekocht, na advies van Paul per mail. Zeer tevreden over zowel de controller als het advies!
Maarten

Reloop Beatmix
Pluspunten
Mixer van Denon aangeschaft online op de shop. Prima dingetje, werkt hartstikke goed
Yoeri
Tholen

Gepubliceerd op: 16/10/2017

Denon X1800 Prima
Pluspunten
Kabels gekocht voor mijn apparatuur aan te sluiten (controllers + mixer). Goede afgeschermde kabel.

Marijn
Joure

Gepubliceerd op: 13/10/2017

Kabels
Pluspunten
Bought an headphone from v-moda at their website. Was delivered within 2 days, so absolutely perfect.
None
Gauthier