Phonemarket.nl BV

antwoordt niet op mails
Lokt klanten met goedkope aanbiedingen,maar kan dan niet leveren.
Beweert u niet te kunnen opbellen,maar telefoon staat op papier.
Cecile
Ninove ( Belgie)

Gepubliceerd op: 16/08/2018

Pluspunten
We hebben betaald via bankoverschrijving, maar er ging iets mis in de communicatie binnen PhoneMarket, we hebben het pakket niet ontvangen. Ik moest zelf nabellen en uiteindelijk zelf een koerier sturen (en betalen) om ons product op te gaan halen. Erg slecht!!
Lean Cleef / MediaMonks BV
Hilversum

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
ik kocht een macbook-air in de middag op 1 augustus, ik ontving het item de volgende ochtend om 11. Lagere prijs van holland, hoogste professionaliteit, geen spam op mijn e-mailbox. Ernstige, betrouwbare website.
Pierpaolo

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
Prima behandeld met alles. Top.Daar ik zelf een foutje heb gemaakt ,in mijn bestelling is alles telefonisch goed afgehandeld.. gr joop

Joop
Joure

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
prima, snel geleverd, niets aan de hand verder

E.

Gepubliceerd op: 06/08/2018

Pluspunten
Goede prijs
levering conform beloftes
aanrekening van kosten voor de betalingen d.m.v. maestro
Pia
blankenberge

Gepubliceerd op: 02/08/2018

Pluspunten
heeft spullen geleverd zoals bedoeld

Piet
Leiden

Gepubliceerd op: 02/08/2018

Pluspunten
Snelle afhandeling, snelle track en trace. Prima.

Gepubliceerd op: 02/08/2018

Pluspunten
Ondanks dat er ook wel negatieve of zelfs onzin reviews te vinden zijn over phonemarket (bij wie niet), had ik geen enkel probleem, nieuwe Galaxy S6 besteld, de volgende dag geleverd, je krijgt keurig een tracking nummer toegestuurd, zending boven 200 euro wordt aangetekend verstuurd ,was goed ingepakt, telefoon werkt uitstekend, hij stond bij de eerste opstart in de Poolse taal, dit is eenvoudig te wijzigen naar Nederlands, prijs was absoluut de goedkoopste die er te vinden was, ik zou hier absoluut weer een bestelling doen.
De chat waarin ik een vraag stelde duurde een eeuwigheid voordat er gereageerd werd, nadat er eindelijk een reactie kwam dat er een medewerker achter zat, stelde ik mijn vraag, en daarna werd mijn vraag niet beantwoord en kwam er geen reactie meer, alsof ze mij vergeten waren, desondanks heb ik toch maar besteld en de gok genomen dat de telefoon zou zijn zoals ik het gedacht had , de telefoon werkt prima !
Leon
Vriezenveen

Gepubliceerd op: 02/08/2018

Pluspunten
very fast. no problems
none
Kenneth