Koter Kado

Pluspunten

Niet Reageren op mailtjes.
Product komt vertraagd aan

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Pluspunten
Leuke producten
Een andere koerier zoeken. Ik gaf op bij DHL om mijn pakje bij een servicepunt bij mij in de buurt te bezorgen, heeft DHL het totaal ergens anders (bij een servicepunt in een totaal andere wijk) afgegeven. Echt waardeloos!!

Gepubliceerd op: 07/05/2019

Gepubliceerd op: 30/04/2019

Pluspunten

Er is iets niet goed gegaan i.p.v. borduren is mijn bestelling nu bedrukt met een naam.
Dit heb ik wel zo besteld maar is niet goed aangegeven bij het bestellen.
Tot mijn verbazing ging ik eerst via een reclame link over borduren naar de site en later bleek dus dat ik bedrukken had ingetoetst. Er jammer
De knuffels zijn wel erg leuk en de levering is snel
Antwoord Koter Kado
Bedankt voor uw review. U heeft inderdaad gekozen voor bedrukte Happy Horse knuffeldoekjes, dit is een ander artikelnummer dan geborduurde Happy Horse knuffeldoekjes. De bedrukte knuffeldoekjes zijn goedkoper dan de geborduurde exemplaren. Dit staat zeer duidelijk in de productomschrijving, er staat zelfs een link naar de geborduurde versie bij. We vinden het jammer dat u ons nu een onvoldoende geeft terwijl we exact hebben geleverd wat u heeft besteld. We gaan ervan uit dat de 2 kinderen blij zijn met hun gepersonaliseerde knuffels en zien u graag terug bij Koter Kado!
An
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 23/04/2019

Pluspunten

ik ben al 10 dagen aan het wachten op mijn bestelling...nog steeds niet ontvangen, maar ik krijg wel al een beoordeling???
Antwoord Koter Kado
Bedankt voor uw review. ik zie inderdaad dat Bpost pas vandaag uw bestelling in Belgiƫ komt brengen, het is door ons een week geleden verstuurd. Wat jammer dat Bpost er deze keer zo lang over heeft gedaan, onze excuses hiervoor!
Saskia
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten
Super mooi gemaakt cadeautje
Opvolging of meer informatie met track en trace en beoordeling sturen als we het product hebben aangeha
Tip: om de zelfde mensen prodicten te laten bestellen bij hun product een kortings bon geven van 10%

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten

Mutsje in maat 62-68 besteld ivm dat er op de site stond dat hij klein valt. Het mutsje is echter nog steeds kleiner dan andere new born mutsjes. Heel jammer.
Antwoord Koter Kado
Bedank voor uw review. We hebben het inderdaad op de site staan dat de Funnies babymutsjes klein vallen. De afmetingen staan erbij vermeld. Veel babymutsjes zijn de 1e tijd te groot en Funnies geeft aan dat hun mutsjes qua maat prima zijn voor new born babies, ze worden in vele ziekenhuizen gebruikt direct na de geboorte. We gaan ervan uit dat Dex veel plezier zal hebben van het mutsje en zien u graag terug bij Koter Kado!

Gepubliceerd op: 03/03/2019

Pluspunten
2,5
De afmetingen van de konijnen de voorbeeldafbeelding beter weergeven. Dat er wordt gemeten vanaf de poten.

En persoonlijk vind ik het jammer dat ze zo klein waren.
Antwoord Koter Kado
Bedankt voor uw review. Bij het door u bestelde product staat vermeld: "De maat is gemeten vanaf de onderkant van de pootjes tot de bovenkant van de kop". We vinden het jammer dat u hier een andere verwachting bij had. We gaan ervan uit dat de knuffels goed zijn ontvangen door de kinderen en zien u graag terug bij Koter Kado!
Marielle
Enschede

Gepubliceerd op: 10/02/2019

Pluspunten
De naam zit er mooi op geborduurd
De kleur van de pet op de foto wijkt enorm af met de werkelijkheid.
Mieke

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
Snel bezorgd
Ik vond het leger plaatje wat tegen vallen. Het was veel simpeler dan ik had gedacht.
Caroline

Gepubliceerd op: 16/01/2019