Koter Kado

Pluspunten
Snelle levering alleen de grootste konijn het meer benen dan lijf
Aangeven beter met de maten
Antwoord Koter Kado
Bedankt voor uw review. Wat jammer dat u ons een onvoldoende geeft? De Happy Horse konijnen zijn zeer geliefde knuffels. Door hun lange oren en poten zijn ze eenvoudig vast te grijpen door baby's en kinderen. Wellicht heeft u op het verkeerde sterretje gedrukt en wilde u ons geen onvoldoende geven? In dat geval kunt u uw review eenvoudig aanpassen. We zien u graag terug bij Koter Kado!
Nick
Hoensbroek

Gepubliceerd op: 02/06/2019

Pluspunten
Leuke producten
Verzending mag sneller. Track-code mag één zijn die werkt.
Antwoord Koter Kado
Bedankt voor uw review. Ik zie dat wij uw bestelling op 14 mei hebben verstuurd en dat Bpost het pakketje op 17 mei bij u in België heeft bezorgd. We hebben helaas geen invloed op het tijdstip van afleveren maar ik ben het met u eens dat dit sneller had gekund. Ik noteer dit en neem dit mee in de gesprekken met onze distributiepartners. We zien u graag terug bij Koter Kado!
Stephanie
Herselt

Gepubliceerd op: 02/06/2019

Pluspunten
Snel geleverd
Slechte ribbelige letters op de tas, de tas is ook echt dus en slap
Antwoord Koter Kado
We hebben u gevraagd om een foto te sturen zodat we het voor u op kunnen lossen, maar helaas heeft u hier niet op gereageerd.
Merel
Haarlem

Gepubliceerd op: 21/04/2019

Pluspunten
Snel geleverd.
De bedrukking beter uitvoeren de helft is los
Antwoord Koter Kado
Bedankt voor uw review, zoals ook per mail verzocht: graag ontvangen we een foto van het product zodat we het voor u op kunnen lossen. Alvast bedankt.

Gepubliceerd op: 26/01/2019

Pluspunten

Ik had een badjasje voor 0-12 maanden besteld met naam.
Op de website stond, indien voor 20/12 besteld, in huis voor kerst. Ik heb op 19/20 mijn bestelling geplaatst, en heb die pas op 27(!)/12 ontvangen. Maak geen beloften als je die niet na kan komen!
Verder ben ik ook niet tevreden over de borduuring. De naam op de rug is veel te klein geborduurd! Men zou op zen minst een voorbeeld hiervan kunnen tonen op de website zodat mensen weten wat ze kunnen verwachten. Ik was dan ook enorm teleurgesteld, haar naam verzuipt in het jasje. Niet bepaalt leuk om zo een cadeautje te moeten
geven aan iemand!
Ik hoop dat er werk van wordt gemaakt en dat mensen in het vervolg zullen kunnen zien hoe klein de borduring is alvorens ze het bestellen!
Antwoord Koter Kado
Bedankt voor uw review. We hadden op de site staan dat we alles uiterlijk op 21-12 zouden versturen, en dat hebben we ook gedaan. We kunnen helaas geen garanties geven over het tijdstip van leveren, omdat we dit niet zelf doen, maar door derden (DHL, PostNL, GLS) laten uitvoeren en we geen invloed hebben op hun werkzaamheden. Helaas zijn er bij de vervoerders achterstanden ontstaan in December ivm met het grote aantal online aankopen. Onze excuses voor het ongemak!
Stacy

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Leuke artikelen, niet goedkoop.
Houdt de website up to date. Als iets uitverkocht is, moet het van de site af. Afhandeling was ook niet super.
Antwoord Koter Kado
Bedankt voor uw review. Wij versturen alles binnen 2-3 werkdagen, en zo ook bij uw bestelling, ondanks dat de genoemde kleur even 2 dagen niet op voorraad was. Ik heb u nog een alternatief aangeboden maar u koos er zelf voor om te wachten. Ik zie via de track en trace code overigens dat uw bestelling op tijd is geleverd, en verder zijn we u ook nog financieel tegemoet gekomen zijn. Ik vraag me af wat er aan de afhandeling niet super was en waaraan we het cijfer 4 verdiend hebben...
P
Emmen

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten
Onduidelijkheid bij bestelling. Geen antwoord op mijn mail. Bedrukking niet conform verwachting
Antwoord Koter Kado
Bedankt voor uw review. We hebben geen mail van u ontvangen, dus ik weet niet wat er aan de hand is met uw bestelling. Graag ontvangen we uw bericht op info@koterkado.nl Alvast bedankt!
Ann vandingenen
Elewijt

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
Prachtige producten.
Maar te laat verzonden. Ik had nog aangegeven het wel voor een bepaalde datum nodig te hebben. Daar is op gereageerd dat het moest kunnen en het dan vrijdag verzonden kon worden. Maar toch is verzuimd het mee te geven aan de post. De vrachtwagen was al geweest kreeg ik als reactie en zat ik op kraamvisite zonder kado. Er wordt dus geen rekening gehouden met de klant. Erg slecht.

Rekening houden met de wensen vd klant en niet maar gewoon n order accepteren als het niet waar gemaakt kan worden. Jammer want ik weet niet of ik dit bedrijf nog een order gun.
Antwoord Koter Kado
Bedankt voor uw review. Zoals vooraf aangegeven, versturen we alles binnen 2-3 werkdagen. Uiteraard proberen we zoveel mogelijk rekening te houden met "spoed" orders, wat bij ons altijd een service is, en waar we geen spoedtoeslag voor vragen. Normaliter was uw bestelling vrijdag meegegaan met de vrachtwagen, maar de rolcontainers werden die dag iets eerder opgehaald dan gebruikelijk, waardoor niet alle bestellingen meekonden die dag. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Als webshop hebben we heel veel zelf in de hand, maar voor de aflevering zijn we afhankelijk van derden. We begrijpen dat het vervelend is dat uw bestelling niet op zaterdag werd afgeleverd maar hopen toch dat u ons nog eens een order gunt.
Karen

Gepubliceerd op: 24/11/2018

Pluspunten
Leuk dat je op naam gemaakte producten kunt kopen
Ik had speciaal bij jullie besteld qua levertijd, maar dit was later dan jullie zeiden waardoor mijn cadeau te laat was. Erg jammer.
Antwoord Koter Kado
Bedankt voor uw review. Op onze site staat aangegeven dat we binnen 2-3 werkdagen versturen. Doorgaans lukt het binnen 1-2 werkdagen, maar in uw geval hebben we de 3e werkdag nodig gehad ivm enorme drukte. We vinden het jammer dat het cadeau te laat was. De volgende keer kunt u in het Opmerkingen vak vermelden wanneer u het nodig heeft, vaak kunnen we er rekening mee houden. We zien u graag terug bij Koter Kado!
Maxime

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
?
Het rubber van het SOS-bandje vertoont onregelmatigheden en de kleur zou camouflage zijn maar is groen en zwart gemixt (erg lelijk)
Antwoord Koter Kado
Bedankt voor uw review. Ik heb u hierover gemaild maar ontving helaas geen reactie van u, waardoor ik het niet kan oplossen.
Hilversum

Gepubliceerd op: 04/10/2018