Koter Kado

Pluspunten
NIETS!
Bedrijf stuurt veel te traag het paketje op en is een week te laat nog altijd niet aangekomen.
Heb gevraagd om een compensatie of dergelijke maar bedrijf geeft de schuld aan een 3rde partij bedrijf.

Mogelijke opties om te verbeteren: niet zo gierig doen en een nieuwe aanbieden zodat de klant het cadeau op tijd krijgt voor het nieuwjaar verassing!
Antwoord Koter Kado
Bedankt voor uw review. Zoals ook via mail uitgelegd: Wij versturen binnen 3 werkdagen, en dat hebben we ook bij uw bestelling gedaan zoals u weet. Helaas is er in België bij GLS vertraging ontstaan, waardoor het pakket iets later werd afgeleverd. Het is vandaag 17-12 en ik zie dat het pakket vanochtend bij u is afgeleverd, gelukkig ruim voor Nieuwjaar. We gaan ervan uit dat alles hiermee opgelost is, en wensen u veel plezier bij het geven van uw gepersonaliseerde kado's.
Michaeli
Belgie

Gepubliceerd op: 29/12/2018

Pluspunten

Slechte after sales. Er worden lekkende kapotte producten geleverd en er wordt na melding niks aan gedaan
Antwoord Koter Kado
Bedankt voor uw review. Zoals ook via mail uitgelegd, voor een reclamatie hebben we óf het product nodig, óf een foto van het product We zijn nog in afwachting van uw (re-)actie.

Gepubliceerd op: 22/12/2018

Pluspunten
Nog niet
- als er staat bezorgd binnen 1-3 werkdagen dat nakomen! Ik had de bandjes nodig voor de 4 mijl van Groningen en ze zijn nog niet bezorgd. Heb ze dus eigenlijk niet meer nodig..
- heb nog geen oordeel over de kwaliteit, heb nog niks (precies 1 week geleden besteld)
Antwoord Koter Kado
Bedankt voor uw review. Zoals ook via mail besproken: Wij verzenden alles binnen 1-3 werkdagen. Helaas zijn we voor het afleveren afhankelijk van derden en is er bij uw bestelling een sorteerfout gemaakt door DHL. 98% van de bestellingen wordt netjes binnen 24 uur bezorgd, maar uw enveloppe is helaas fout gesorteerd, waardoor hij bij ons retour kwam. Hij is direct opnieuw naar u verzonden. Nogmaals onze excuses!
Gerdy Zwart

Gepubliceerd op: 28/10/2018