Koter Kado

Pluspunten
Duidelijke service, goede kwaliteit en snelle levering.

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Gretha stoker
Leek

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Gepubliceerd op: 23/09/2018

Pluspunten
Snel verwerking van het order, top !

Nicky
Hamme

Gepubliceerd op: 23/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, zeer goed product, komt geheel overeen met het plaatje op de website en het belangrijkste: de kinderen zijn er dol op!

Nanda
Hattem

Pluspunten
Het toesturen van een definitief beeld van de naam in het lettertype. En qua stikken is het goed om aan te geven dat er door en door gestikt wordt (door het hele konijn heen).
Antwoord Koter Kado
Bedankt voor uw review. Zoals ook per mail uitgelegd staat dit op onze site uitgelegd, inclusief foto van voor- en achterkant van een konijn met borduring. Een borduring is altijd door en door. Als alternatief hebben we dit product met een bedrukking, waarbij de achterkant in tact blijft. Dit is middels tekst en foto zichtbaar bij het product op onze site. We vinden het jammer dat u ondanks deze informatie, een andere verwachting had.
A

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede kwaliteit

Bianca
Amersfoort

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
Kan het bedrijf ook appen ipv mailen. Zij antwoorden snel.
Letters mogen wel ietsje groter op de tas. Ook de kroon boven op de naam vond ik ook wat aan de kleine kant. Misschien een keer leuk om iets op de voorkant van de kleine vak van de tas te printen/plakken. Vond dat vrij kaal.
Antwoord Koter Kado
Bedankt voor uw review. Wat jammer dat u ons een onvoldoende geeft. Wij hebben te maken met een maximale drukbreedte op een product. De opdruk komt er zo groot mogelijk op, op de tas die u koos was helaas niet mee ruimte. Het formaat van het kroontje dat u koos om achter de naam (niet boven) te zetten, staat precies aangegeven op onze site. Jammer dat u daar een andere verwachting bij had. We hopen dat E veel plezier heeft van haar tas en zien u graag terug bij Koter Kado!
Klant uit Leiden
Leiden

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
Leuke spullen, snelle levering.

Frederieke
Zuidwolde

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
Erg blij met het baby badjasje voor mijn neefje! Duidelijke communicatie over levering. De levering was vlot en binnen de aangegeven levertijd. Fijn dat factuur en afleveradres anders kon.
Kleuren waren voor mij niet goed zichtbaar.
Anne

Gepubliceerd op: 16/09/2018