DJstunter

Pluspunten
Nihil.
Slecht verpakt, adresstickers op de onderkant. Microfoon niet bijgeleverd. Er zou 24 uurslevering zijn, maar het kostte djstunter al drie dagen om het pakje ├╝berhaupt bij Postnl te krijgen. Totale levertijd 1 week! Na telefonische melding over missende microfoon kreeg ik te horen dat service alleen per mail verleend wordt. Lang verhaal kort: wegblijven hier! Niet kopen!
G.

Gepubliceerd op: 14/12/2017

Idance xd15mk2
Pluspunten
snelle levering en snelle reactie op een vraag achteraf.

Lars
Roosendaal

Gepubliceerd op: 13/12/2017

dj mixer met microfoon en koptelefoon
Pluspunten
Zeer bekwaam en vriendelijk personeel. Prima geholpen met duidelijke uitleg
Geen. Gewoon op deze voet verder gaan.
Cornelis
Rozenburg

Gepubliceerd op: 09/12/2017

Ibaza laser en ibaza booster
Pluspunten
Wat een service! De bestelling (Idance blaster) werd meteen de volgende dag geleverd (in deze drukke tijd). Helaas door een productiefout bleek de bijgeleverde microfoon het niet te doen. Ik heb gebeld, werd super vriendelijk te woord gestaan en kreeg de volgende dag meteen een nieuwe microfoon geleverd! Top!

Kristel

Gepubliceerd op: 08/12/2017

Idance Blaster 10
Pluspunten
Makkelijk te vinden op internet
Meer logica en servicegerichtheid omtrent het retourbeleid, klachtafhandeling en klantenservice.
Student Verhuis Service

Gepubliceerd op: 27/11/2017

Wij hebben voor de zaak een set besteld met een luidspreker, versterker en microfoon. Bijna direct bleek dat er iets niet helemaal lekker zat met de versterker. Na overleg de complete set teruggestuurd voor onderzoek. Conclusie was dat de versterker transportschade had opgelopen bij de retourzending en daarom niet onderzocht kon worden. Wij kregen het 'aanbod' om een nieuwe versterker af te nemen zodat ze die konden onderzoeken want die kapotte konden ze niet meer onderzoeken. Anders moesten wij zelf even achter de transporteur aan. Na wat halen en trekken gevraagd om de set maar weer terug te sturen zodat wij het zelf konden proberen op te lossen. Of we middels een link nog even de onderzoekskosten en verzendkosten wilden betalen alvorens zij de set konden terugsturen?! Vreemde gang van zaken als je een defect artikel retour stuurt dat de verkoper voorstelt een nieuw artikel aan te schaffen omdat de versterker nog defecter is geraakt tijdens de retourzending. Om dan af te sluiten met betaal voor het onderzoeken van het probleem terwijl dit niet mogelijk was volgens hen omdat de versterker kapot was.
Pluspunten
ik vond het hele fijne service. en ook hele duidelijke uit leg over de apparaten.

Brent Kolman
hapert

Gepubliceerd op: 25/11/2017

Ibiza speaker
Pluspunten
Snelle reacties van klantenservice per mail, maar ook daarna werd het defecte onderdeel snel geleverd zonder kosten.

Marijke uithol
Bodegraven

Gepubliceerd op: 24/11/2017

Pure Acoutics music box, accu was defect
Pluspunten
zeer uitgebreide keuze, met juiste en waardevolle informatie bij de producten. uitstekende service. en een zeer snelle levering.
ondanks dat ze naar mijn mening zeer lage prijzen hanteren geven ze ook nog korting. top
Piet
Venlo

Gepubliceerd op: 22/11/2017

zelf heb ik hier al een versterker met speakers gekocht. statieven voor de speakers, een subwoofer, en autoradio accessoires.
Pluspunten
lage prijzen
Bas
Nieuwerkerk aan den IJssel

Gepubliceerd op: 21/11/2017

Speakerset gekocht voor een feest. een gebruikte en defecte speaker geleverd gekregen. direct over gemaild (klantenservice was dicht) en week later gebeld omdat er nog geen antwoord was. Speaker is toen met bijbetaling omgewisseld voor een andere.
Pluspunten
lage prijzen
betere service. nieuwe producten leveren in plaats van gebruikte. handleidingen bijleveren. retouren accepteren en daar netter mee omgaan.

Nieuwerkerk aan den IJssel
07/11/2017

speakerset gekocht voor een feest. een gebruikte en defecte speaker geleverd gekregen. direct over gemaild (klantenservice was dicht) en week later gebeld omdat er nog geen antwoord was. wilde speaker terugsturen, maar werd overgehaald om toch een andere te kopen, die werd geleverd, maar voldeed niet aan verwachtingen dus wilde ik terugsturen. Dat wilde djstunter in eerste instantie niet accepteren, maar na aandringen wel. En wat een toeval, de retour is ernstig beschadigd aangekomen en ze vergoeden me niks. Ik twijfel ernstig aan hoe de beschadiging ontstaan is...
Pluspunten
Super snelle verzending!
Alles netjes verpakt, en niks beschadig.
Er blij het het product.
Werd goed aangegeven waar het pakketje was tijdens de verzending, en duidelijk wanneer die bezorgt werd.
10 punten voor djstunter!
Geen verbeterpunten.
M.
Zeewolde

Gepubliceerd op: 18/11/2017

PARTY LIGHT PARTY-WASH7 LED WASH MOVINGHEAD 7X 8W RGBW DMX
Twee van gekocht en erg blij mee.
Super snelle levering.