DJstunter

Pluspunten
Hele goede service en snelle levering.

Kim

Gepubliceerd op: 18/08/2017

Party Ball idance
Pluspunten
Er werd voor mij echt wel de tijd genomen om mijn wensen om te zetten in een juiste aankoop. Top top service

Richard

Gepubliceerd op: 17/08/2017

Dj set
Pluspunten
Dj stunter

bedank voor de kei sneller service
ik heb me dj set vrijdag besteld en zaterdag om half 2 had ik het in huis met een top kwaliteit ik sluit alles gelijk aan en wat een prachtige kwaliteit

wesley
venlo

Gepubliceerd op: 12/08/2017

ik bestel al 2 jaar bij djstunter ik beveel het echt iedereen aan niet alleen de prijs in geweldig ma ook de kwaliteit en de levering rondom gewoon top
Pluspunten
Dit bedrijf heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. We hebben voor onze zoon een DJ set aangeschaft via deze site. De kleur die onze zoon wilde was niet meer op voorraad, gebeld en er werd actief en vriendelijk meegedacht. Na 3 maanden bleek er een defect aan het apparaat, dit komt wel eens voor na intensief gebruik. Wederom contact gezocht, we mochten het apparaat toesturen. Na een week hebben we hem weer terug en het defect is gemaakt. Wij bevelen dit bedrijf met een gerust hart aan, hebben nu voor onze jongste zoon ook een idance product aangeschaft. Wij zijn fan!

Scholten
Hellendoorn

Gepubliceerd op: 10/08/2017

DJ-set idance
Pluspunten
Snel en goed verpakt versterker naar wens

Jaap
Amstelveen

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Versterker mfa1200usb-bt
Pluspunten
+ Goed personeel die weet waar ze het over hebben en je graag willen helpen.
+Groot assortiment voor de beginnende DJ/Muzikant.
+als je iets nodig hebt wat niet op de website staat kan je het ook bij DJ Stunter bestellen.
-De site mag wel betere specificaties geven over een product zoals bijvoorbeeld bij de Qtx-QT18SA staat dat het een 18'' is en in de specificaties dat het een 15'' is.
-de megadeals mogen iets meer professioneel zoals misschien wel iets duurdere deals maar wel dat je het ook als beginnende DJ zou gebruiken.
-Jammer dat de Live chat weg is.
Jasper

Gepubliceerd op: 16/07/2017

Ik ben een tijdje geleden naar deze zaak gegaan om te gaan kijken voor een nieuwe set speakers, hierover heb ik het ook meerdere malen gehad met het personeel over de mail en de toen live chat op de website(jammer dat deze nu weg is) ik vroeg toen of ze een set die ik op de website kon zien voor mij klaar konden zetten zodat ik deze bij hun in de winkel kon beluisteren hier werd niet moeilijk over gedaan en het kon meteen.
Ik kom naar de set luisteren en het blijkt toch niet zo goede set voor mij te zijn, hierna gevraagd wat ik wel het beste kon doen en mijn ideeën verteld in welke richting ik zocht(sterke bas Goede output, niet te veel budget) hierna hebben ze mij een Top advies gegeven waarna ik deze speakers bij DJ Stunter heb gekocht en ik ze nog steeds gebruik en ben nogsteeds zeer tevreden.
Top service van de winkel!
Pluspunten
Dj stunter heeft een snelle levering, een super service, en een groot en compleet assortiment.
echt Top.
hier heb ik al meerdere producten gekocht en nooit problemen mee gehad.

Hout-Blerick

Gepubliceerd op: 15/07/2017

vanalles. Van een midi controler tot boxen.
Pluspunten
Geweldig bedrijf! Koop altijd al mijn iDance bij hun

T N
Haarlem

Gepubliceerd op: 15/07/2017

XD-15 iDance
Pluspunten

Slechte service !! Ik heb 2 qtx subwoofers 18 inch bij dit bedrijf gekocht , binnen een maand de kast aan alle kanten gescheurd ,en het filter er uit getrild !! Kwaliteit zero ! Service zero ! Ik kon 10 % korting krijgen als ik een nieuwe kocht , hahaha !
Antwoord DJstunter
Geachte heer Stuurman,

Slechte service? Zoals we aan hebben gegeven dient een schade binnen 48 uur gemeld te worden. De schade die zichtbaar is op de foto's is ontstaan door valschade. De complete behuizing is geschuurd en de print is afgebroken. Dit gebeurd niet bij normaal gebruik van de apparatuur. Uit coulance heeft mijn collega u alsnog aangeboden een nieuwe subwoofer tegen korting te kunnen aanschaffen.

DJ Stunter
wim
Dordrecht

Gepubliceerd op: 13/07/2017

Pluspunten
ERZICHTRECENSIES
1 van 2
BEL
ROUTEBESCHRIJVING
DELEN
WEBSITE
Deze plaats beschrijven
Kies beschrijvingen voor de verschillende kenmerken en de sfeer
Leenderweg 21, 5554 CK Valkenswaard, Nederland
Nu gesloten
+31 40 760 0085
Een bewerking voorstellen
Provincie: Noord-Brabant
Populaire tijden:
Woensdag
Nog niet voldoende gegevens voor dinsdag
piektijd
piektijd
Mensen besteden hier gewoonlijk 25 min.
Street View11 of meer foto's
2 ★
1 ★

3,8
43 recensies
"Goed bedrijf, alles uit voorraad leverbaar en goede prijzen."
"Twee keer heb ik bij DJStunter besteld en de volgende dag in huis top!"
"Hele fijne winkel Hele mooie dj set gekocht Goed advies gehad van de verkoper."
Dominic Rijsemus

Alles bekijken
Webresultaten
DJstunter.nl | Jouw Online DJ store en muziekwinkel » DJ Stunter
www.djstunter.nl
Bestel jouw dj-gear, speakers, verlichting en PA systemen snel een eenvoudig
bij DJ Stunter. Gratis verzending v

Dominic