DJstunter

Pluspunten
Vrijdags in de namiddag besteld en zaterdagmiddag in huis!!! Perfect verpakt kan niet anders dan een DIKKE 10 geven.
.........
Pamela

Gepubliceerd op: 17/06/2017

Actiebe Bluetooth Speaker
Pluspunten
Zeer, goeie services
Alleen de dozen waar ze in kwamen leken net als of ze al opengemaakt werden, maar als nog, goede services!
Donny
Beuningen

Gepubliceerd op: 09/06/2017

Ik heb vorige week de IBIZA SOUND XTK8AS ACTIEVE
SPEAKER SET 8" 800W bij hun besteld, zeer goeie speakers
TOPIE!
Pluspunten
Snel geleverd.
Ik had gekozen om de bestelling zelf af te halen maar Dj Stunter heeft zelf de keuze gemaakt om zelfs binnen twee dagen te leveren .
Prima

Alex
Neerpelt

Gepubliceerd op: 08/06/2017

DMX Kabels
Pluspunten
Zeer klantvriendelijk en ze helpen
Gelijk.

Marco Corbie
Roermond

Gepubliceerd op: 02/06/2017

DJ set 2.1 2400w besteld.... was wat misgegaan met de bezorging.
Maar de heren van dj stunter hebben het zeer netjes afgehandeld!.
Zeer goed bedrijf. Top kerels!
Pluspunten
Wat een geweldige service. Zeer snelle levering, en je wordt goed op de hoogte gehouden. Mijn bestelde draadloze microfoon voor mijn kleindochter zag er super uit. Alles verpakt in een hele mooie koffer. Dit bedrijf is een aanrader.

Caroline
Berkel en Rodenrijs

Gepubliceerd op: 24/05/2017

Qtx VN1 draadloos headset microfoon systeem VHF
171.836UK
Pluspunten
Uitermate tevreden over DJstunter. Helaas is mijn order bij post NL verloren gegaan. DJstunter heeft de volgende meteen de order nogmaals verzonden met DHL.
Misschien niet meer verzenden via post NL?
Germaine van Geel
Oestgeest

Gepubliceerd op: 20/05/2017

Mobiele luidspreker box van Ibiza Sound
Pluspunten
Snel geleverd, goede prijzen! Gratis isolation pad gekregen bij mijn krk boxen.
Erwin de G.

Gepubliceerd op: 20/05/2017

Krk rp6 g3 box
Pluspunten

Slechte service. Ibiza Sound-Cube 2.1 set gekocht. Na aansluiten thuis was er enorm veel ruis hoorbaar over de speakers ook de sub had een behoorlijk brom geluid wat dus door de muziek heen hoorbaar was. Heb deze sub toen omgeruild en ook bij dei sub het zelfde euvel. Wilde mijn geld terug en heb daarop een mail gestuurd mijn geld te retouneren. Geen enkele reactie van hun kant. Na bijna een week gebeld en na overleg met verkoper met bijbetaling van 305 euro eem BST KE 210 2.1 set gekocht. Ook deze set had mankementen waaronder de ventilator die heel veel lawaai maakt en boven de muziek uitkomt tevend weer heel veel ruis over de speakers. Heb de set weer terug gestuurd en wil al mijn geld terug 635 euro ruim. Nu zegt men dat de set en de verpakking beschadigd zijn en niet meer terug genomen kan worden. Kortom men wil geen geld terug geven en wil men zelfs alle kosten gemaakt door hun voor het opsturen en leveren op mij verhalen. Tip van mij. Laat dit bedrijf links liggen. Slechte spullen die ze verkopen.Slechte verkopers en service is nul. Je kunt beter wat meer geld uitgeven om wat goeds te kopen dan die goedkope rotzooi van hun,
Antwoord DJstunter
Beste Steve,

Jammer om te zien dat je ons slecht beoordeeld. Allereerst hebben we je meerdere sets toegezonden op onze kosten om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Zoals je hopelijk begrijpt kunnen wij een beschadigd product niet retour nemen. Dit hebben we telefonisch en per mail duidelijk gemaakt, zie de fotos zoals wij het pakket ontvangen hebben hier: http://www.djstunter.nl/Schadefotos.html

Indien het pakket onbeschadigd retour was gekomen hadden we dit uiteraard wel kunnen doen, maar in deze staat kunnen we je het geld niet retourneren. Mijn collega heeft je nog enkele opties geboden om je zoveel mogelijk tegemoet te komen, maar hier wilde je niet mee akkoord gaan.

DJ Stunter
Steve

Gepubliceerd op: 17/05/2017

Pluspunten
Super snelle levering en perfecte service. Ik had een klein probleem met een product en dit werd binnen 24 uur opgelost.
Ga zo door. .....superrrrr.
Appie
Venlo

Gepubliceerd op: 17/05/2017

Pluspunten
Je krijgt hele goede surves bij dj stunter

Gepubliceerd op: 16/05/2017

Dj set