DJstunter

Pluspunten
Had een iDance Audio MB-1000 Megabox 1000 mobiele bluetooth speaker besteld, kreeg vrij snel een mail dat deze niet op voorraad was. Er werd een aternatief aangeboden de Party Sound PARTY-KUBE300VHF mobiele speaker 8" 300W met Bluetooth, USB en accu. Deze alternatief is duurder maar krijg hem voor dezelfde prijs als eerstgenoemde.
Ze hebben snel contact gezocht!!! Super service kan dit bedrijf zeker aanbieden.
Alex
Nootdorp

Gepubliceerd op: 15/07/2019

Party Sound PARTY-KUBE300VHF mobiele speaker 8" 300W met Bluetooth, USB en accu: Voor een feestje in de tuin.
Nvt
Gertjan
Rosmalen

Gepubliceerd op: 10/07/2019

Discogeluid box idance werk prima
Pluspunten
Prima service; snelle levering !

Hans-Jurgen
OOTMARSUM

Gepubliceerd op: 10/07/2019

Sound Box en microfoons
Pluspunten
Komen met goede alternatieven. Er werken mensen met kennis
Probeer niet altijd het eigenmerk aan te bieden.
Tenminste dit idee/gevoel kreeg ik.
Nick
Den bosch

Gepubliceerd op: 09/07/2019

Pluspunten
Aanschaf en verzenden gaat prima, maar als er wat mis is ben je de pineut.
De helpdesk is onbeschoft en onverschillig, de reparaties worden niet uitgevoerd waardoor het toestel uiteindelijk door de fabrikant zelf is omgeruild (nadat er met Novation contact is opgenomen uit pure noodzaak, en omdat de aangetoonde problemen overduidelijk waren).
Aftersales is een behoorlijk punt.
Neem klachten serieus: als er iets niet werkt ligt het niet altijd aan de klant. Gelukkig dat de fabrikant wel begrip toont.
Een draad van de mod-wheel was stuk omdat deze klem is gekomen bij montage in de fabriek, de bedrading van de mike is foutief waardoor er nauwelijks kon worden opgenomen.
Jeroen

Gepubliceerd op: 07/07/2019

Novation Ultranova

- mega slechte communicatie
- krijgen ons geld voor een geretourneerde box niet terug
- na 5 keer mailen nog geen reactie
- hangen midden in het gesprek op

Gepubliceerd op: 04/07/2019

box
Pluspunten
Super service, super geluid installatie

Verstappen
Maastricht

Gepubliceerd op: 03/07/2019

Pluspunten
Zeer behulpzame en vriendelijke mensen.
Met de klant meedenken
Snelle afhandeling
Kan ik niet bedenken.
VIctor
Purmerend

Gepubliceerd op: 01/07/2019

idance cube bc100l gekocht met 1 draadloze microfoon. Maar bij ontvangst bleek ik dus de bijgeleverde microfoon niet gelijktijdig met de extra bestelde draadloze microfoon te kunnen gebruiken. DJstunter gebeld en alles uitgelegd. Zij waren bereid om alles terug te nemen maar kwamen met een andere oplossing namelijk de draadloze terug sturen en de draadloos handheld microfoon systeem VHF 173.8 + 174.8MHZ met 2 microfoons. die had ik de volgende dag binnen en het werkt. Grote klasse DJ Stunter voor mij een dikke 10
Pluspunten
Ik heb gisteren een radio besteld, door een computer fout is dit niet helemaal goed gegaan, bedrijf kwam vandaag direct met een oplossing en heb de radio voor de verjaardag binnen, top

Eric
Drachten

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Radio
Pluspunten
snelle levering en reactie op email.
Communicatie. Zonder overleg is een vergelijkbaar product gestuurd van een ander merk, ivm een voorraadprobleem. Voor mij niet heel erg, maar wellicht goed om te weten voor anderen voordat ze een specifiek product bestellen.
De Hollander

Gepubliceerd op: 28/05/2019