DJstunter

Pluspunten
direct en duidelijk
Goede prijs kwaliteit
Djoj

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
In oktober 2018 heb ik draadloze oortjes besteld. Deze heb ik ontvangen, maar de oortjes had problemen met opladen. Ik heb toen contact opgenomen en zij gaven mij een antwoordnummer waar ik het naar retour kon sturen. Vervolgens heb ik heel lang niets gehoord. Ik heb toen contact met ze opgezocht en toen bleek dat ze het pakketje nooit hadden ontvangen. Via het verzendbewijs bleek dat het geleverd was bij de buren. Zij waren hier van niet op de hoogte en de buren gaven aan niets te hebben ontvangen. Zij konden hierdoor het retour niet behandelen. Ik heb toen contact opgenomen met PostNL. Zij gaven aan dat zij verantwoordelijk zijn voor de retourzending en niet ik. Ik heb dit aangegeven, maar zij waren het er niet mee eens en wilde het alsnog niet in behandeling nemen omdat het niet hun schuld was. Via Google kwam ik er achter dat dit blijkbaar een veel voorkomend probleem is bij dit bedrijf, dus dat het pakketje vaak niet aankomt. Na heel veel mailwisseling toch aangegeven dat ze een nieuwe willen opsturen. Toen ik vervolgens een nieuwe had ontvangen, bleek deze weer kapot te zijn. Ik heb aangegeven dat ik graag de koopovereenkomst wil ontbinden. Helaas willen ze hier geen gehoor aangegeven. Reageren vaak niet op mijn mail en vinden het totaal niet belangrijk dat de klant tevreden is. Ik ben nu al 5 maanden bezig en het is nog steeds niet opgelost. Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad bij een webshop.

Antwoord DJstunter
Beste Gerlinde,

U heeft inderdaad in Oktober deze in-ear oordopjes bij ons besteld. Deze heeft u geretourneerd maar zijn helaas nooit bij ons aangekomen. Om u toch tegemoet te komen hebben we u alsnog uit coulance een nieuwe set toegezonden. Na ruim 2 maanden zouden deze nieuwe oordopjes defect zijn en heeft u deze ter reparatie aangeboden. Na testen op meerdere toestellen blijkt het apparaat gewoon te werken. We hebben u daarom aangeboden om deze eenmalig kosteloos retour te zenden. De oortjes zijn gebruikt, niet defect, volledig functioneel en ruim 2 maanden oud. Om die redenen kan deze daarom ook niet gecrediteerd worden.

DJ Stunter
G. Sterk

Gepubliceerd op: 19/03/2019

draadloze oortjes
Veel keus

Nancy
Bladel

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Mooie radio, met disco en microfoon voor de kinderen gekocht.
Pluspunten
Prima kwaliteit bestelling
Vergeten bestelling te plaatsen

Karaoke sound set
Pluspunten
Vanaf het begin (website) goede/duidelijke communicatie, na bestelling gelijk een mail met track-and-trace code, product snel geleverd, eerste keer dat ik hier bestelt heb, maar overtreft verwachting, echte aanrader!

Mascha
Soest

iDance Audio XD15MK2 karaoke bluetooth speaker + gratis microfoon
Pluspunten
goed

goed
Pluspunten
Vlotte communicatie. Product die ik had besteld was niet meer op stock. Stuurden mij na mijn akkoord een ander gelijkaardig product op. Snelle levering. Top service
Virginie
Lissewege

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Box met discolicht en micro
Pluspunten
op tijd afgeleverdt
de bluetooth wekt niet naar behoren
djstunter
velhoven

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Pluspunten
Snelle levering!

Schijndel

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Topcadeau voor mijn kleindochter. Niet meer weg te slaan van dit apparaat.
Pluspunten
Netjes verpakt snel geleverd
Niet
Weerselo