CashFlow.nl
8.2

Pluspunten
programma werkt zonder storingen;
automatische indeling in subrubrieken loopt slecht; moet blijven corrigeren ; er zit geen zelflerend algoritme in.
L
Naaldwijk

Gepubliceerd op: 22/12/2017

Pluspunten
Ik werk al meer dan 5 jaar online met CashFlow. Altijd goed en stabiel.
ook geschikt maken voor Apple computers
Antwoord CashFlow.nl
CashFlow.nl werkt ook op Apple computers en tablets. Neem aub contact op met support via 0900-8212400 (lokaal tarief en op werkdagen van 10:00-14:00 bereikbaar) of email support@cashflow.nl, wij helpen u graag verder.
Dick

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Programma online werkt prima.
Ik heb nog steeds last van het deels gedwongen rekeningschema. Niet klantvriendelijk.
Antwoord CashFlow.nl
Neem aub betreft uw verbeterpunten contact op met support via 0900-8212400 (lokaal tarief en op werkdagen van 10:00-14:00 bereikbaar) of email support@cashflow.nl, wij helpen u graag verder.
Ben

frans

Brigitte

Gepubliceerd op: 11/12/2017

Pluspunten
Op zich is aan veel gedacht. De vergelijkingen met Nibud, de verschillende mogelijkheden voor grafieken. Het instellen van budgetten etc. De volledigheid is goed nagestreefd.
Het systeem hapert op ceel punten. Het loopt biet lekker. Geen mogelijkheden om te buiten de transactielijsten om,vaak geen volledige overzichten. Totalen kloppen niet met elkaar. Geen snelmenu bij aanklikken. Het doet rommelig en stuntelig aan.
Antwoord CashFlow.nl
''Geen mogelijkheden om te buiten de transactielijsten om, vaak geen volledige overzichten. Totalen kloppen niet met elkaar'' is het gevolg van boekingen op zogenaamde tegengestelde rubrieken, dus een inkomstenboeking op een uitgaven rubriek of een uitgave op een inkomstenrubriek. Het is beter om gebruik te maken van zuivere rubrieken. Neem aub contact op met support via 0900-8212400 (lokaal tarief en op werkdagen van 10:00-14:00 bereikbaar) of email support@cashflow.nl, wij helpen u graag verder.

Gepubliceerd op: 05/12/2017

Pluspunten
Voldoet aan mijn verwachtingen, dus eigenlijk niets op aan te merken.
Kortom ik ben een tevreden klant.

N.L.M.
Zevenaar

Gepubliceerd op: 03/12/2017

Pluspunten
eenvoudig programma, voldoet prima

Toerisme Baarle
Baarle-Nassau-Hertog

Gepubliceerd op: 28/11/2017

Pluspunten
Bedrijf stelt een zeer betaalbaar, handzaam en praktisch programma ter beschikking om de finantiƫn te beheren.
Voldoet volledig voor mij op alle gewenste punten.
JFM

Gepubliceerd op: 23/11/2017

Pluspunten
redelijk gemakkelijk programma

L

Gepubliceerd op: 21/11/2017