CashFlow.nl
8.2

Kees

Gepubliceerd op: 11/11/2017

Pluspunten
Werkt goed.

Helma

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
Makkelijk programma. Zeer gebruiksvriendelijk. Bankgegevens zijn zowel op de PC als op de IPad op te halen. Het geeft duidelijke inzichten over je uitgaven.
Bij Nibud vergelijken zijn weinig rubrieken. Te algemeen. (Aanschaf van een auto kan ik bijvoorbeeld nergens kwijt.)
Antwoord CashFlow.nl
Voor het Nibud vergelijking is het noodzakelijk dat u de standaard rubrieken schema gebruikt. Neem aub contact op met support via 0900-8212400 (lokaal tarief & werkdagen van 10:00-14:00) of email support@cashflow.nl, wij helpen u graag verder.
Saskia
Goor

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Pluspunten
Bij Cashflow online werkt het "Nibud vergelijken" en dus ook "besparingen" niet.

Goor
09/11/2017

Pluspunten
geen bedrijf gebruik privé

C
egmond binnen

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Jan

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
Gebruiksvriendelijk programma
Zou graag de volgende aanvullingen zien (moet ik nu handmatig doen:
-Bij de overzichten budgetten een kolom toevoegen met prognose voor de resterende maanden, die ik desgewenst zelf kan wijzigen als ik weet dat er nog een specifieke uitgave aan zit te komen
-en aan het einde dan ook een totaalkolom met de prognose voor deze rubriek, referentie dit jaar
-een vergelijking van inkomsten/uitgaven (per rubriek, referentie) dit jaar met de cijfers over dezelfde periode vorig jaar of vorige jaren (dan kan ik gerichter bijsturen)
-budgetteren per maand ipv per jaar, kon voorheen wel; daarmee kun je beter rekening houden met een onregelmatig inkomsten- en uitgavenpatroon gedurende het jaar.
Oscar Brenninkmeijer
Sneek

Gepubliceerd op: 04/11/2017

Pluspunten
Erg goed bedrijf
Goed programma, al jaren door mij gebruikt.

Gepubliceerd op: 02/11/2017

Pluspunten
snel en correct

Hans
Zutphen

Gepubliceerd op: 01/11/2017

Pluspunten
Goede service en vrijwel altijd beschikbaar

Nico

Gepubliceerd op: 01/11/2017

Pluspunten
Mooie overzichten, het importeren van de bank gaat snel en de afschrijvingen worden voor 99% automatisch gerubriceerd.
Niets
Anke