BankingTools
202850 keer bekeken

Raymond
Schimmert

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
snelle hulp bij problemen

R.
oosternijkerk

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Mijn ervaring is prima, programma werk goed , hulp bij problemen is goed. En het resultaat, een goed overzicht van de financiën.

C.P.
Medemblik

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Pluspunten
Keurige overzichten. Werkt naar behoren. Heb problemen gehad met het overgaan van het ene jaar naar het volgende jaar met het abonnement. Dit is nu in de software verbeterd en nu gaat het naadloos over. Ook de begeleiding is een stuk beter geworden.
In het tabblad "overzichten" in Totalen staat de lijn Trend. Ik weet niet hoe die lijn is gemaakt met welke gegevens. De lijn zie ik steeds anders weergegeven.

Ik heb moeite om het gepinde geld dat wordt gebruikt voor huishoudelijke uitgave "KAS" omdat goed in het overzicht te krijgen. Moet iedere keer de beschrijving er bij pakken om de juiste handelingen te verrichten.
Antwoord BankingTools
Neem aub betreft uw verbeterpunten contact op met support via mijn.bankingtools.nl of 088-0640500, wij helpen u graag verder.
Jacques
Wijk bij Duurstede

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Pluspunten
De wetenschap dat het programma solide in elkaar steekt
Pietluttig precies ben ik.
Daarom controleer ik het banksaldo per maand in excel.
Ook heb ik de hoofdrubrieken een hoofdletter "A" enz zowel als de gewone rubrieken een hoofdletter met cijfer "A01" enz gegeven voor de omschrijving.
Jitze
BUNSCHOTEN

Gepubliceerd op: 03/02/2019

Pluspunten
het gemak van downloaden bij enkele banken. Ik hoop op nog meer banken ! (Binck !)
U moet proberen snel ook vermogensbeheer bij te voegen.
Kijk eens wat de oude Intuit ontikkelde met Quicken! Quicken is nu afgesplitst en zelfstandig maar verkoopt uitsluitend in de USA en Canada. De westerse wereld ligt open voor U !

Gepubliceerd op: 03/02/2019

Pluspunten
Correcte adviezen bij enkele telefonisch gestelde vragen.

J.H.
Dinxperlo

Hans
oosterbeek

Gepubliceerd op: 03/02/2019

Pluspunten
Prima boekhoudprogramma, ik gebruik het al jaren tot volle tevredenheid!

André
Bussum

Gepubliceerd op: 03/02/2019

Pluspunten
Ik gebruik het sind’s als vervanger van girotel en ben redelijk tevreden. Ik kijk graag per rubriek wat wij kwijt zijn aan diverse rubrieken op jaar basis en duidelijk te zien is dan dat alles duurder wordt terwijl je salaris minimaal stijgt.
Maak het ook voor IOS bestrurings systeem en nee ik wil niet online bankieren maar gewoon op mijn eigen pc zonder in te loggen.
Tonny
Soesterberg