Website: https://www.externebatterij.nl/
Adres: Statensingel 28 2805BE
Plaats: Gouda
Telefoon: 085-2012603

Bij Externebatterij.nl kunt u terecht voor de oplossing wat betreft een ‘lege’ accu. Doordat iedereen steeds meer wil doen met zijn telefoon gaat de accu ook sneller leeg. Een externe batterij is de oplossing om de stroombehoefte van uw telefoon bij te houden.

Externebatterij.nl

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
vanavond besteld volgende ochtend al in huis
De Reizende Bakker
Gaanderen

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Zeer snelle en correcte levering.
Product voldoet perfect aan alle verwachtingen

Jhonny
Maasmechelen

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Quick and Easy to order
You get notified where your package is and when it arrives
on-time and fast delivery

Nima
Delft

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Snelle levering, mooi dat je een foto ziet als bevestiging dat je product ingepakt en verstuurd gaat worden. Top.

Ton
Delft

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Duidelijke communicatie en order was volgens planning geleverd

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Dag voordat we met vakantie gingen besteld en de volgende ochtend in goede staat geleverd. Concurrerende, goede prijs.

Patrick

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Snel geleverd en powerbank nu mee tijdens mijn vakantie naar Florida!
Ga zo door!
Ryan

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
- ruime keuze
- prijzen zijn ok
- levertijd: bij de bestelling stond een levertijd van 1 tot 3 werkdagen, na 17 dagen is er nog steeds niets geleverd
Antwoord Externebatterij.nl
Beste Ronny,

Ik zie dat je bestelling retour was gekomen ivm onjuist adres, inmiddels is deze opnieuw verzonden en afgeleverd.
Ronny

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Pluspunten

Één van de 'unique selling points' van deze webshop is 'Vandaag voor 23.30 uur besteld, morgen in huis'.
Met deze gedachte heb ik op een donderdagmiddag een powerbank besteld, zodat ik hier in het weekend gebruik van kon maken.
Helaas heb ik de vrijdag niks vernomen, geen verzendbevestiging, geen track- en tracecode en geen nieuwe powerbank.
Via Facebook getracht een berichtje te sturen, dit bericht is wel gezien maar nooit beantwoord.

Zaterdag had ik nogsteeds niks ontvangen. Maandag, idem.
Dan kwam dinsdag toch de mail met de bevestiging dat mijn bestelling was verzonden en hier ook een track- en tracecode bij.
Uiteindelijk heb ik woensdagavond het pakketje binnen gekregen. Een volledige week later.

Erg teleurstellend dat het bedrijf het niet lukte om mijn bestelling de volgende dag te leveren (en ook niet 1 dag later), maar dat dit maar liefst een week moest duren. Daarnaast vind ik het erg jammer dat er ook niet gereageerd is op mijn bericht via Facebook.
Antwoord Externebatterij.nl
Beste Jelmer,

U heeft een product gekocht met een levertijd van 3-7 werkdagen. Helaas is deze niet de volgende dag in huis, maar we hebben deze wel binnen de 7 werkdagen afgeleverd.

Ik zie dat je bericht via Facebook niet is opgepakt omdat uw vraag al via de mails was beantwoord.
Jelmer

Gepubliceerd op: 03/02/2019