Bedrijfsgegevens

Website: http://www.expondo.nl/
Adres: Köpenicker Str. 54 10179
Plaats: Berlin
Telefoon: 020 3690 780

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Expondo.nl
totaal score
7.5
Prijs
7.9
Kwaliteit
7.5
Snelheid/Levertijd
7.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
83 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
50 beoordelingen (12 maanden)
179 beoordelingen (totaal)
4047 keer bekeken
80% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
36% (18)
42% (21)
10% (5)
4% (2)
8% (4)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Te dom om actie te nemen, postnl heeft mijn retourzending zoek gemaakt, ik moet uitleggen hoe zij het moeten achterhalen ( retour staat op hun naam dus zij zijn opdrachtgever)
Verbeterpunten
Betere mensen aannemen
Antwoord Expondo.nl
Geachte klant,

we bieden zowel een pick-up met GLS als de mogelijkheid om het pakket in te dienen bij het dichtstbijzijnde postkantoor en het met DHL te laten verzenden.
We hebben geprobeerd de zaak op te lossen, maar helaas heeft U iedere collega's beledigt met wie U gesproken heeft, zowel aan de telefoon als via e-mail, zo erg dat we Uw probleem niet kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,
Expondo Customer Care
Robert
Almere (The Netherlands)

Gepubliceerd op: 27/12/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Geen.
Verbeterpunten
Wat een drama dit, Track & trace niet duidelijk pakket is al kapot voor het binnen komt.. Als je de nederlandse klantenservice belt krijg je een of ander persoon die in gebrekkig engels met je gaat zitten praten. en vervolgens is t pakket niet terug testuren omdat men verwacht dat je maar even een hele dag thuis blijft van je werk want ja een dag deel kiezen is niet mogelijk.. En een telefoontje voor dat de chauffeur aankomt blijkbaar ook niet, terwijl ik maar 10 minuten vanaf mijn huis werk dus t zou een kleine moeite zijn even naar huis tefietsen maar nee, dat zit er allemaal niet in. Of men verwacht dat je maar t pakket even komt brengen naar een gls locatie die 45 km van mijn huis af zit, en ik heb alleen een fiets..
Laatste keer dat ik iets van n duitser koop bah.
Prijs
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Antwoord Expondo.nl
Geachte klant,

we bieden zowel een pick-up met GLS als de mogelijkheid om het pakket in te dienen bij het dichtstbijzijnde postkantoor en het met DHL te laten verzenden.
We hebben geprobeerd de zaak op te lossen, maar helaas heeft U iedere collega's beledigt met wie U gesproken heeft, zowel aan de telefoon als via e-mail, zo erg dat we Uw probleem niet kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,
Expondo Customer Care
chris
Tiel

Gepubliceerd op: 29/11/2018
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
nog niet , goederen die geleverd waren zijn kapot aangekomen wacht op service /oplossing
Verbeterpunten
betere communicatie , flexibiliteit is een must
Snelheid/Levertijd
Antwoord Expondo.nl
Geachte klant,
dank u voor deze mededeling. Het spijt ons dat sommige dingen fout zijn gegaan. Dat willen we graag veranderen. U kunt contact met ons opnemen via info@expondo.nl of per telefoon 020 3690 780
Leger des heils
Vogelwaarde

Gepubliceerd op: 30/05/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Snelheid/Levertijd
Antwoord Expondo.nl
Dear client,

we are sorry to notice your negative review on Kiyoh. One of our customer care agents has tried to get in contact with you to understand your criticsm and your request. If you are interested in sharing your experience with us, we would kindly ask you to respond to our email communication. At expondo we are constantly trying to improve our performance.

Kind regards,
Your expondo team
Nicolae
NL

Gepubliceerd op: 29/05/2018
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Snelle reactie, en goede afhandelingen
Verbeterpunten
 
Prijs
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
SSKB Stichting sinterklaas kindercomité Breda
Breda

Gepubliceerd op: 21/05/2018
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Zo en zo nederlandse beschrijving, en bedrijfsgegevens op website op orde maken gegevens kloppen niet.
Prijs
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd

Breda
07/05/2018

Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Zorg voor andere aflevermogelijkheden, Pakjegemak/supermarkt.
Prijs
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 20/05/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Jansen
Bergen

Gepubliceerd op: 15/05/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Jammer dat er geen Nederlandse beschrijving bij is die zou ik heel graag willen
Prijs
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Meier
Ommen

Gepubliceerd op: 13/05/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Ik wachtbal 9 dagen op mijn bestelling dus kan ik ook niet de kwaliteit beoordelen.!
Er is geen telefonisch contact met de bezorginstantie van Nederland!
Ik dit moment mag worden geconstateerd dat het ruikt naar wanprestatie in de vorm van te laat leveren!
Verbeterpunten
Doe wat je zegt als organisatie maar laat ook merk wat zegt ook doet!
Prijs
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Antwoord Expondo.nl
Dear client,

thank you for your review and for the nice communication. We apologize for the inconveniences caused by our after-sales service in English. Your feedback regarding the delay in delivery has been forwarded to our delivery partner. In case of further questions, please do not hesitate to contact us again.

Kind regards,
Your expondo team
Gemeente Den Haag
Den haag

Gepubliceerd op: 11/05/2018
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 11/05/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer