Website: http://www.expondo.nl/

7.5
7.9
7.5
7.1

Pluspunten
Te dom om actie te nemen, postnl heeft mijn retourzending zoek gemaakt, ik moet uitleggen hoe zij het moeten achterhalen ( retour staat op hun naam dus zij zijn opdrachtgever)
Betere mensen aannemen
Geachte klant,

we bieden zowel een pick-up met GLS als de mogelijkheid om het pakket in te dienen bij het dichtstbijzijnde postkantoor en het met DHL te laten verzenden.
We hebben geprobeerd de zaak op te lossen, maar helaas heeft U iedere collega's beledigt met wie U gesproken heeft, zowel aan de telefoon als via e-mail, zo erg dat we Uw probleem niet kunnen oplossen.

Expondo Customer Care
Robert
Almere (The Netherlands)

Gepubliceerd op: 27/12/2018

Pluspunten
Wat een drama dit, Track & trace niet duidelijk pakket is al kapot voor het binnen komt.. Als je de nederlandse klantenservice belt krijg je een of ander persoon die in gebrekkig engels met je gaat zitten praten. en vervolgens is t pakket niet terug testuren omdat men verwacht dat je maar even een hele dag thuis blijft van je werk want ja een dag deel kiezen is niet mogelijk.. En een telefoontje voor dat de chauffeur aankomt blijkbaar ook niet, terwijl ik maar 10 minuten vanaf mijn huis werk dus t zou een kleine moeite zijn even naar huis tefietsen maar nee, dat zit er allemaal niet in. Of men verwacht dat je maar t pakket even komt brengen naar een gls locatie die 45 km van mijn huis af zit, en ik heb alleen een fiets..
Laatste keer dat ik iets van n duitser koop bah.

Expondo Customer Care
chris
Tiel

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
nog niet , goederen die geleverd waren zijn kapot aangekomen wacht op service /oplossing
betere communicatie , flexibiliteit is een must
Geachte klant,
dank u voor deze mededeling. Het spijt ons dat sommige dingen fout zijn gegaan. Dat willen we graag veranderen. U kunt contact met ons opnemen via info@expondo.nl of per telefoon 020 3690 780
Leger des heils
Vogelwaarde

Gepubliceerd op: 30/05/2018

Dear client,

we are sorry to notice your negative review on Kiyoh. One of our customer care agents has tried to get in contact with you to understand your criticsm and your request. If you are interested in sharing your experience with us, we would kindly ask you to respond to our email communication. At expondo we are constantly trying to improve our performance.

Kind regards,
Your expondo team
Nicolae
NL

Gepubliceerd op: 29/05/2018

Pluspunten
Snelle reactie, en goede afhandelingen

SSKB Stichting sinterklaas kindercomité Breda

Gepubliceerd op: 21/05/2018

Pluspunten

Zo en zo nederlandse beschrijving, en bedrijfsgegevens op website op orde maken gegevens kloppen niet.

07/05/2018

Pluspunten

Zorg voor andere aflevermogelijkheden, Pakjegemak/supermarkt.

Gepubliceerd op: 20/05/2018

Jansen
Bergen

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten

Jammer dat er geen Nederlandse beschrijving bij is die zou ik heel graag willen
Meier
Ommen

Gepubliceerd op: 13/05/2018

Pluspunten
Ik wachtbal 9 dagen op mijn bestelling dus kan ik ook niet de kwaliteit beoordelen.!
Er is geen telefonisch contact met de bezorginstantie van Nederland!
Ik dit moment mag worden geconstateerd dat het ruikt naar wanprestatie in de vorm van te laat leveren!
Doe wat je zegt als organisatie maar laat ook merk wat zegt ook doet!
Dear client,

thank you for your review and for the nice communication. We apologize for the inconveniences caused by our after-sales service in English. Your feedback regarding the delay in delivery has been forwarded to our delivery partner. In case of further questions, please do not hesitate to contact us again.

Kind regards,
Your expondo team