Website: http://www.excellent-haartransplantatie.nl
Adres: Mehmetcik Cad. Fulya Mah. 9 34394
Plaats: ISTANBUL
Telefoon: +905333868168

Excellent Medical Travel

Pluspunten
Hierbij wil ik iedereen bedanken die mij heeft geholpen in Istanbul tijdens mijn haartransplantatie. Was allemaal top geregeld en ben met name de dokter dankbaar voor haar geruststellende woorden, want ik was best zenuwachtig! Alles was goed geregeld en de resultaten zijn zoals mij was voorgespiegeld. Ben helemaal happy )))

Giovanni

Gepubliceerd op: 12/09/2017

Pluspunten
Positieve ervaring met dit bedrijf, service was uitstekend en de behandeling verliezen vlot en probleemloos. Zal in de toekomst zeker mensen aanraden om gebruik te maken van hun behandelingen. Ze hebben echt totaal oplossingen voor bijna ieder haar probleem.

Suzanne
Raalte

Gepubliceerd op: 16/04/2016

Pluspunten
na lang over wegen heb ik enkele maanden geleden besloten om een haartransplantatie te laten uitvoeren via Excellent medical travel in Turkye.
echt een aanrader,
top nederlandstalige begeleiding vanaf aankomst id luchthaven tot mijn vertrek! (bedankt Dirk voor de prima service).
na de verdoving....
vlotte en pijnloze behandeling !
nu 3 maanden later begint het resultaat zichtbaar te worden!
thanks to Excellent medical travel...
top!
grtjes
Frank
frank
lille Belgie

Gepubliceerd op: 29/03/2016

Pluspunten
Top team! Prettig is ook de Nederlandse begeleiding. Verder goede arts en goed hotel en goede prijs/kwaliteit. Ik zeg gewoon doen...

hans
Haarlem

Gepubliceerd op: 23/03/2016

Pluspunten
Zeer goede ontvangst, verblijf en operatie.
Nu ongeveer bijna 3 maand verder en heel veel verandering in de positieve richting :)

Rico Capoen
Gent

Gepubliceerd op: 22/03/2016

Pluspunten
Ik ben via een vriend in cotact gekomen met Excellent medical travel. Hij was erg onder de indruk van de dokter in Turkije. contact verliep erg prettig en soepel. Ik ben nu 8 maanden geleden behandeld en het resultaat is nu al bevredigend.

Paul
Dordrecht

Gepubliceerd op: 21/03/2016

Pluspunten
Uitermate prettige ervaring met deze kliniek. Had de reviews gelezen en mijn verwachtingen waren best wel hoog moet ikzeggen. Ziekenhuis, begeleiding en zelfs het hotel waren top. Bedankt!!

Patrick
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 21/03/2016

Pluspunten
Vanaf het begin een prettig gevoel gehad over dit bedrijf, de website zag er netjes en overzichtelijk uit en ook via email en telefoon was het contact vlekkeloos! Vervolgens de stap genomen, zeer professioneel team en het moderne ziekenhuis en de haar specialist waren naar mijn mening zeer professional. Maar het belangrijkste, een goed resultaat na 1 jaar!

Frank
Nijkerk

Gepubliceerd op: 21/03/2016

Pluspunten
Uitstekende service, prima (Nederlandse) begeleiding van A tot Z, uiterst betrouwbaar, 24/7 bereikbaar, goede informatie-verstrekking, professionele, deskundige en -heel belangrijk- mensgerichte medici. Kortom, een bedrijf dat staat voor kwaliteit en doet wat het belooft!

Remco
Maastricht

Gepubliceerd op: 17/03/2016

Pluspunten
Ik wil hìer even kwijt dat ik geweldig ben geholpen door deze mensen in Istanbul. Ben zeer onder de indruk van het ziekenhuis, het behandelend team en de arts! Mijn behandeling is nu 8 maanden geleden en het resultast is nu aĺ goed zichtbaar. Nasr ik begrepen heb word dit de komende maanden nog beter. Hartelijk bedankt!!

Tineke

Gepubliceerd op: 14/03/2016