Website: http://www.ewell.nl
Adres: Seggelant - West 7b 30 3237 MJ
Plaats: Vierpolders

Ewell Energy & Wellness voor duurzaam en comfortabel genieten van het leven.

Ewell

Pluspunten
Perfecte voorlichting over hun producten gehad en na akkoord van de offerte zijn de zonnepanelen snel en vakkundig geplaatst

Dave
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Pluspunten
Het werk is echt maar dan echt keurig gedaan ze luisterde hoe ik het wilde en ik luisterde naar hun zo zijn we samen op een goed plan uit gekomen echt toppie
De communicatie is niet slecht maar kan beter
La van der mijn
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Pluspunten
Netjes werk geleverd.
Afspraken goed na gekomen.
Goed advies gekregen. Dik tevreden.

Ercan
Schiedam

Gepubliceerd op: 20/03/2018

Pluspunten
Heldere info bij het intake gesprek en duidelijk offerte. Werkzaamheden snel ingepland.
Uitvoering prima verzorgd en zelfs binnen een halve dag. En de panelen gingen direct produceren!
Tot slot goede begeleiding BTW-teruggave, je wordt als klant helemaal ontzorgd.
Kortom: prima bedrijf, prima service.
Ik kan niets bedenken. Het bedrijf is goed georganiseerd en maakt de offerte helemaal waar.
Cor
Schiedam

Gepubliceerd op: 19/03/2018

Pluspunten
Goed geïnformeerd en betrouwbaar
Keurige installatie en afwerking
Garantiestelling op opbrengsten kwh/jaar
App
Service vanuit kantoor
Wat onduidelijkheid over betaling/factuur
A.G.M. Vis
Heenvliet, Nederland

Gepubliceerd op: 14/03/2018

Pluspunten
Er wordt op alle fronten hulp geboden. De service is geweldig.
Ik ben nergens tegen aan gelopen waarvan ik vond dat het beter moest
petra
Brielle

Gepubliceerd op: 12/03/2018

Pluspunten
Betrokkenheid in datgene waar ze mee bezig zijn. Dragen uit dat ze een kwalitatief goede installatie willen leveren en aanbrengen. Ook bij de montage kwam dit tot uiting. Zorgvuldig, bekwaam en beslist geen haastwerk. Installatie functioneert probleemloos.
helderheid (eenvoud) in garanties gedacht vanuit consument. I.p.v. een versnippering over verschillende onderdelen en leveranciers, één overkoepelende garantie bij één instantie. Bij voorkeur dat het een verzekerde garantie is.
Robin
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 12/03/2018

Pluspunten
Zeer goede communicatie vanaf offerte stadium t/m oplevering van de installatie. Tijdens montage gebeurd er niets zonder vooraf overleg door de monteurs. Ook de accountmanager kwam nog langs aan het einde van de dag voor oplevering.

Michel

Gepubliceerd op: 07/03/2018

Pluspunten
Op woensdag 31-01-2018 de zonnepanelen geïnstalleerd door de monteurs van Ewell. Keurig volgens afspraak en alles vooraf besproken en in overleg waar ik de omvormer wilde hebben.
Ook de elektricien was keurig op tijd om de nieuwe groepenkast te instaleren, waar ik in overleg met dhr. Braun voor had gekozen.
En wat is het leuk om na het inpluggen van de laatste stekkerverbinding gelijk al de eerste opbrengst te zien van de zojuist aangelegde installatie, ook al was het een koude, winderige en natte dag.
De firma Ewell is aan te bevelen aan mensen die er over na denken om zonnepanelen te laten instaleren.

Michel

Gepubliceerd op: 05/02/2018

Pluspunten
Goed en duidelijk advies in offerte traject. Nette vakkundige installateurs. Prima backoffice, komen afspraken na en zijn klantvriendelijk.

Wim
Ouddorp