Website: https://www.evenses.com
Adres: Oudeschans 85-4 1011 KW
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 085-7920202

Evenses Entertainment

Pluspunten
Boeking verliep volgens wens, de act was ruim op tijd en speelde leuk in op bewoners en kinderen.

Beste Bettie,

Hartelijk dank voor het plaatsen van de beoordeling en wat fijn om te horen dat de Muzikale Paashaas zo in de smaak is gevallen! Wij vinden het mooi om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat de bewoners en kinderen het ook leuk vonden!

Wellicht tot de volgende keer!

TMZ locatie Het Hof
Hengelo

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Heel pro-actief, vriendelijk, professioneel. Gewoon heerlijke massages
niets
Beste Fleur,

Hartelijk dank voor het achterlaten van de recensie en wat fijn om te horen dat de masseurs zijn bevallen!

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
- Goede communicatie
- Ontzorgen van onze bruiloft
Beste Christiaan,

Bedankt voor de mooie beoordeling en wat een mooi cijfer! Ook vind ik het heel fijn om te horen dat de communicatie goed is bevallen en jullie ont-zorgt zijn. Dat is één van onze uitgangspunten.

Ik ga de fotograaf en Ella Monroe dit communiceren en ik denk dat zij net als wij zeer blij zijn met de mooie recensie!

Bedankt en wellicht tot de volgende!

Bruno & Nick
Christiaan Koene
Haarlem

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
- Snel behandeling
Ik krijg veel te veel mails van jullie. Als ik voor een prijsofferte vraag, hoef ik niet elke week een reminder van jullie te krijgen. Soms duurt het weken voor dat ik een feedback van mijn klant krijgen. Gelieve de aantal mails die jullie sturen te verminderen aub.
Beste Sylvie,

Bedankt voor de terugkoppeling en wat fijn om te horen dat u onze service als snel ervaart.

Wij zullen aan de slag gaan met uw feedback omtrent het aantal mails die u ontvangt, ons excuses mocht u dit als hinderlijk ervaren.

Wellicht tot de volgende keer, bedankt!

Bas
Sylvie
Antwerpen

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Hele goeie communicatie, duidelijke afspraken & een hele fijne en persoonlijke samenwerking!

Dag Nienke,

Bedankt voor het achterlaten van jouw recensie en wat fijn dat je onze samenwerking zo waardeert!

Wij vinden duidelijke afspraken en bovendien een persoonlijke communicatie net zo belangrijk en fijn dat jullie dit ook zo ervaren!

Op naar de volgende gelukkige!

Bedankt!

Nick (namens Team Evenses)
Nienke
Haarlem

Gepubliceerd op: 13/04/2019

Pluspunten
De goochelaar was zeer goed ontvangen en hij heeft een fantastische show neergezet. Het contact is erg goed verlopen.
Beste Hannie,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van de recensie en wat fijn om te horen dat de goochelaar in de smaak is gevallen!

Nogmaals bedankt voor de leuke opdracht en wellicht tot in de toekomst!

Robin
Hannie
Vessem

Gepubliceerd op: 11/04/2019

Pluspunten
Zeer vlotte samenwerking. Niets op aan te merken
Geen verbeterpunten
Beste Carlijn,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van de lovende woorden en de mooie recensie! Ik vind het fijn om te horen dat u ons als vlot heeft ervaren en dat de DJ is bevallen!

Leeuwarden

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
Uiteindelijk snel geregeld.
Duidelijk communiceren met de persoon die de opdracht gaat uitvoeren. Er was verwarring over hoe er betaald zou worden.
Tevens stond in de bevestiging dat de persoon om 6:45 uur aanwezig zou zijn, dit was niet het geval. 07:00 uur was ze aanwezig.
Beste Yannick,

Bedankt voor de review en wat fijn om te horen dat onze service als snel is ervaren! Goed dat er aangegeven wordt dat de communicatie beter had gekund, wij selecteren onze specialisten altijd op basis van de wensen en voorkeuren. Hoe had ik in deze het beter kunnen communiceren? Wellicht dat wij dit in de toekomst dan beter kunnen doen.

Wij zijn blij dat alles geregeld is en ik wil jullie graag een mooie toekomst samen wensen!

Yannick
Heerlen

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
Ben enorm goed geholpen

Beste Sabine,

Hartelijk dank voor de kort-en-bondigde recensie en wat fijn om te horen dat je enorm bent geholpen! Ook super om te horen dat het goed bij jullie event paste en wellicht tot in de toekomst!

Frank
Art of People

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten
Vooraf duidelijke communicatie waardoor alles vlot en soepel afgesproken kon worden. Persoonlijk hebben wij een goed gevoel over gehouden aan onze samenwerken, vooral op communicatief vlak waardoor wij Evenses zeker aanraden voor andere bedrijven.
Door miscommunicatie voorafgaand aan het evenement was de boeking van de led show niet goed doorgekomen. We hadden twee danseressen geboekt. Tijdens de dag zelf belde Mandy(de led danseres) ons op waarom wij maar één danseres geboekt hadden, tot onze verbazing. De boeking erbij gepakt waar duidelijk opstond dat er een extra danseres was geboekt, aangezien de standaard boeking bestaand uit één danseres.
Beste Thymo, ,

Hartelijk dank voor het achterlaten van de uitgebreide beoordeling en ik vind het mooi om te horen dat de communicatie goed is bevallen!

Ook vind ik het heel prettig om te horen dat de kwaliteit van onze artiesten is bevallen en de afspraken grotendeels zijn nagekomen. De artiesten geven aan een leuke avond gehad te hebben, wat natuurlijk ook mooi is!

Wij gaan aan de slag met de genoemde feedback, wij gaan dit verduidelijken zodat dit in de toekomst dit vlekkeloos kan gaan verlopen!

Hartelijk bedankt en wellicht tot in de toekomst!

Sander
Nedap Security Management - Thymo Scholten