Website: https://www.evenses.com
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 085-7920202

Evenses Entertainment

Pluspunten

Geen! Geweldig geregeld in een korte tijd. Ik ben super tevreden! Thanx Nick!
Huyen

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Handelt snel, goede communicatie, prima service, alles was op tijd geregeld
Verhouding prijs en kwaliteit, achteraf gezien was prijs van E 450 voor een half uurtje gewoonweg teveel,dit is ok de reden dat ik jullie niet zou aanbevelen bij anderen
Pierre
Heinenoord

ilse
Kruibeke (België)

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Goede meedenkende mensen en een leuk aanbod aan bands
Kritisch zijn op de bands en hun invulling van onder andere de techniek.
Aron
Rijssen

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Pluspunten
Vriendelijk, flexibel
Ik had wat nummers doorgestuurd en die zijn helaas niet gebruikt.
Beste Cindy,

Hartelijk dank voor uw mooie cijfer en deze eerlijke feedback! Dit wordt enorm gewaardeerd en helpt ons te groeien! We zijn erg blij om te horen dat u onze service als prettig heeft ervaren en u heeft genoten van het optreden van DJ Maximuss. Wij zijn blij dat wij dit voor u hebben mogen organiseren.
Nogmaals vriendelijk dank voor uw feedback en hopelijk tot in de nabije toekomst!

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Goede planning & organisatie
Beste Bart,

Hartelijk dank voor uw mooie cijfer en deze positieve feedback! Dit wordt enorm gewaardeerd! We zijn erg blij om te horen dat u onze service als prettig heeft ervaren en u heeft genoten van het optreden van Juice & Cigars. Wij zijn blij dat wij dit voor u hebben mogen organiseren.

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Flexibel, naast muziek ook behulpzaam met geluid voor gastsprekers, nette presentatie
Vooraf paar muziek tracks toesturen om nog beter muziek voorkeuren in te schatten
Beste Bart,

Hartelijk dank voor uw mooie cijfer en deze positieve feedback! Dit wordt enorm gewaardeerd! We zijn erg blij om te horen dat u onze service als prettig heeft ervaren en u heeft genoten van het optreden van DJ Erase. Wij zijn blij dat wij dit voor u hebben mogen organiseren.
Bart Kooijmans/ Cobase

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Niet, jullie reageren snel op mail en denken mee in mogelijkheden
Beste Conny,

Hartelijk dank voor uw mooie cijfer en deze positieve feedback! Dit wordt enorm gewaardeerd! We zijn erg blij om te horen dat u onze service als prettig heeft ervaren en u heeft genoten van het optreden van Beautiful Noise. Wij zijn blij dat wij dit voor u hebben mogen organiseren.
Conny
Rijswijk

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
Reactiviteit
Grote keuze uit artiesten - kwaliteit van de artiesten
Online sterk uitgewerkt en goed functionerend
Artiesten goed gebriefd en op tijd aanwezig
Kennismaking met artiesten te laat in het proces wat maakt dat niet alles goed kan afgestemd worden.
Daardoor muziek keuze niet helemaal in lijn met wat gevraagd.
Beste Gudrun,

Vriendelijk dank voor uw feedback en cijfer. Wij streven natuurlijk naar het organiseren van de perfecte gelegenheid, waar alles uitstekend verloopt.
Wij zullen met deze feedback aan de slag gaan, zodat wij in de toekomst kunnen garanderen dat de artiesten zowel met de klant als met elkaar duidelijke afspraken hebben gemaakt. Nogmaals dank voor deze eerlijke feedback en wellicht tot in de toekomst.
Gudrun Lemli
Begijnendijk

Gepubliceerd op: 12/09/2018

Pluspunten
Snelle service, duidelijke afspraken en prijszetting, stipte muzikanten die hun job bovendien voortreffelijk gedaan hebben.
Beste Karen,

Hartelijk dank voor uw mooie cijfer en deze positieve feedback! Dit wordt enorm gewaardeerd! We zijn erg blij om te horen dat u onze service als prettig heeft ervaren en u heeft genoten van het orkest priëra. Wij zijn blij dat wij dit voor u hebben mogen organiseren.
Allure Weddings & Events
België