Website: https://www.evenses.com
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 085-7920202

Evenses Entertainment
9.5

Pluspunten
altijd bereikbaar . vriendelijk geholpen, klasse

19/01/2017

Pluspunten
Joost van Hooijdonk heeft ervoor gezorgd dat onze bruiloft één groot feest was. Vanaf de opening (boeket gooien) heeft de dansvloer de hele avond vol gestaan. Hij voelde de sfeer super goed aan! Wij kunnen hem iedereen aanraden. Joost, dankjewel!
Antwoord Evenses Entertainment
Dag Wilco en Pauline, bedankt voor de positieve terugkoppeling van jullie bruiloft! Wij vinden het prettig te horen dat jullie DJ Joost zo goed vonden en dat jullie bruiloft geslaagd was. Wellicht tot een volgend feest in de toekomst!
Wilco en Pauline Dokman
Amersfoort

12/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Antwoord Evenses Entertainment
Dag, bedankt voor het mooie cijfer dat u geeft aan ons en onze dienstverlening. We zijn hier ontzettend blij mee. Wij hopen u nog eens terug te zien in de toekomst!
Centric
Gouda

10/01/2017

Pluspunten
Ik heb verder geen opmerkingen
Antwoord Evenses Entertainment
Dag, dank voor het mooie cijfers dat u ons gegeven heeft. Wij zijn hier erg blij mee! Wellicht tot een volgend evenement!
Landgoed Groot Warnsborn
ARNHEM

06/01/2017

Pluspunten
Alles was goed geregeld.
Antwoord Evenses Entertainment
Dag Linda, dank voor de goede beoordeling! Wij vinden het prettig te lezen dat alles goed geregeld was voor uw boeking. Wellicht tot een volgend feest!
Linda Meinders - Noordwest Zksgroep
Alkmaar

06/01/2017

Pluspunten
Enthousiast team om mee samen te werken!
Antwoord Evenses Entertainment
Dag team van JIJ Organiseren, bedankt voor de positieve feedback, hier zijn wij erg blij mee! Wij hopen jullie nog eens terug te zien in de toekomst.
JIJ Organiseren
Veenendaal

03/01/2017

Pluspunten
De dansvloer voldeed aan onze verwachtingen en was conform de bestelling. Het contact met de medewerkers verliep ook erg gemoedelijk. Ook de leveranciers waren zeer vriendelijk.
De communicatie verliep nogal stroef: we gaven tot drie maal toe dat de contactpersoon binnen het bedrijf niet de persoon was die de eerste vraag tot bestelling doorgaf. Toch werden alle mails in het begin steeds gericht tot die eerste persoon. Dit vertraagde de werking.

De leverancier was zowel bij de levering als de afbraak ongeveer anderhalf uur later dan afgesproken. Dit kan uiteraard door files, drukke periode, enz. maar deze tijdstippen waren op voorhand erg duidelijk en vaak besproken. Dan is het jammer dat op de dag zelf alles toch nog anders verloopt.
Dag,
Wij willen u graag bedanken voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij met de door u benoemde pluspunten, dit is een grote motivatie voor ons!

Daarbij zijn wij ook erg blij met uw verbeterpunten. We zijn hiermee in gesprek gegaan met de leverancier, om deze punten te verbeteren voor toekomstige boekingen. Ook werken wij hard aan de overige zaken, om onze dienstverlening nog beter te maken.

Nogmaals dank voor uw feedback en dat u open staat voor onze terugkoppeling!

Team Evenses.

03/01/2017

Pluspunten
netjes op tijd, geen overlast van opbouw, aardige jongeman.
Antwoord Evenses Entertainment
Dag, dank voor de positieve beoordeling! Goed te horen dat alles naar uw tevredenheid verlopen is. Wij hopen u nog eens van dienst te mogen zijn bij een volgend evenement!
Fletcher Landgoedhotel Renesse
Renesse

30/12/2016

Pluspunten
Snelle service en veel flexibiliteit (ivm wijziging van de tijd van optreden)
Antwoord Evenses Entertainment
Dag Lisette, bedankt voor de positieve feedback! Dit stellen wij erg op prijs. Wellicht zien wij u in de toekomst nog eens terug bij Evenses!
Lisette

27/12/2016

Pluspunten
Zit er goed bovenop, duidelijke uitleg. snelle reactie
Antwoord Evenses Entertainment
Dag Bea, dank voor de positieve beoordeling! Wij zijn blij te zien dat u onze dienstverlening als prettig ervaart. Wij hopen u nog eens terug te zien bij Evenses!
Bea
Eerbeek