Website: https://www.evenses.com
Adres: Oudeschans 85-4 1011 KW
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 085-7920202

Evenses Entertainment

Pluspunten
Professioneel en fijn bedrijf. Vriendelijke en gedreven medewerkers. Denken goed met je mee.

Monique van Melle / Eventhouse
Schiedam

Gepubliceerd op: 17/11/2017

Pluspunten
Enthousiast, duidelijke afspraken en communicatie. En wat voor mij een erg grote voordeel was: dat jullie alles regelden! Dat heb ik al zeer prettig ervaren.
Luuk Brouwers
Lelystad

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Zeer tevreden over het bedrijf en de manier van zaken doen. Bij elke contact moment werd ik goed geholpen en kreeg ik ook gelijk vragen op mijn antwoord. Dit was ook de reden waarom ik voor jullie heb gekozen om het entertainment in te vullen. Alles was duidelijk en alles werd goed geregeld, van het begin tot het eind.
Geen, de manier van zaken doen is erg professioneel.
Janice van Leeuwen
Purmerend

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Prettig contact, zowel telefonisch als via de mail. Alles werd perfect geregeld, zonder enige stress aan onze kant, en dat is ook erg prettig!!
Nee
Lucia Ash

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Zeer tevreden over de manier van communiceren, duidelijk en snel. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en dat resulteerde in een mooi avond voor mij en de familie.
Minder automatische e-mails. Toen ik dat aangaf werden ze wel meteen uitgezet. Dat was zeer prettig. Verder ben ik wel tevreden over de manier van communiceren, telefonisch of via de mail.
Barend-Jan van de Colonisten
Uddel

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Professioneel bedrijf, werd erg goed geholpen met mijn zoektocht naar entertainment voor onze trouwfeest. Dat resulteerde in een gitarist met een prachtige stem. Wij en de rest hebben genoten van zijn optreden.
Geen, vindt dat jullie professioneel en klantvriendelijk te werk gaan.
Peter Langhoorn
Nijmegen

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Snel en duidelijke reacties op mijn vragen. Ook erg fijn om te weten dat ze uitsluitend met professionele artiesten werken, en dat is bewezen! Wat een top avond hebben wij gehad met de DJ!
Luke Metsmans

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Administratief goede afwikkeling.
Snel reactie op vragen, flexibel.

BabyCare kraamzorg
BUSSUM

Gepubliceerd op: 14/11/2017

Pluspunten
Fijn bedrijf. Mooie duidelijke website.
Veel contact gehad over de boeking met Nick Klok. Op mijn vragen of opmerkingen kreeg ik altijd direct antwoord. Fijn en gemoedelijk contact met Nick! Zeker voor herhaling vatbaar om van de diensten van Evenses gebruik te maken!!
Ellen, Bewonersvereniging FlevoGolfResort
Lelystad

Gepubliceerd op: 13/11/2017

Pluspunten
Excellente keuze muzikanten & dj.
Zeer fijne sfeer, zeer flexibel om muziek aan te passen aan het moment (receptie, diner, avondfeest). Positieve feedback van gasten.
Yasmina

Gepubliceerd op: 13/11/2017