Website: https://www.evenses.com
Adres: Oudeschans 85-4 1011 KW
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 085-7920202

Evenses Entertainment

Pluspunten
Zeer aangenaam en professioneel geholpen door Evenses. Zij hebben ons goed geholpen om de juiste keuze te maken voor ons bedrijfsfeest, waar wij met z'n allen van hebben genoten.

Gepubliceerd op: 18/09/2017

Pluspunten
Wij zijn zeer vriendelijk en professioneel geholpen en er werd goed naar ons geluisterd wat wij echt willen. Hierdoor hebben wij de keuze gemaakt om bij jullie te boeken.
Geen!

Gepubliceerd op: 18/09/2017

Pluspunten
Heel snelle en perfecte service. De event managers zijn zelfs op feestdagen bereikbaar. We hebben op een avond via mail contact opgenomen en kregen de volgende ochtend reeds een telefoontje om ons event te bespreken. De man aan de lijn ( Bas Geerlings) was heel vriendelijk en heeft ons project snel en perfect uitgewerkt. Zowel de event manager als de geboekte artiest konden niet beter zijn!!!
Tip: doe zo voort!
We hebben heel veel positieve commentaren gekregen en hebben jullie organisatie ten zeerste aanbevolen.
Antwoord Evenses Entertainment
Dag Katrine en Dirk, wat ongelofelijk leuk dat jullie zo kunnen terugkijken op het optreden van Peter! Fijn dat jullie ook tevreden zijn over Bas, hij vond het heel leuk om jullie feest mede te organiseren. Nogmaals dank en hopelijk tot in de toekomst!
Katrine en Dirk
Erps-Kwerps

Gepubliceerd op: 17/09/2017

Pluspunten
Goede service, duidelijke afspraken vooraf.
Probeer duo's meer op elkaar af te stemmen.
Antwoord Evenses Entertainment
Hi Wilco, bedankt voor uw feedback hier hebben wij veel aan. We hebben het doorgegeven aan de saxofonist. Goed om te horen dat de DJ goed naar jullie wensen heeft geluisterd. We hopen natuurlijk dat u een leuk bruiloftsfeest heeft gehad! Nogmaals dank voor uw feedback en hopelijk tot in de toekomst!
Wilco
Harderwijk

Gepubliceerd op: 17/09/2017

Pluspunten
Prima geregeld en prima communicatie
Antwoord Evenses Entertainment
Hi Frank, goed om te horen dat jullie uiterst tevreden zijn over het optreden van de Cappuccino's en hun professionaliteit. Hier worden wij ook heel blij van. Nogmaals bedankt en hopelijk tot in de toekomst.
Frank
Heteren

Gepubliceerd op: 15/09/2017

Pluspunten
Prachtige prestatie en het publiek was laaiend enthousiast !
Een echte aanrader !!
Geen negatieve punten. Doe zo voort !
Antwoord Evenses Entertainment
Dag Joachim, geweldig om te horen dat jullie laaiend enthousiast waren! Wij vonden het leuk om dit voor jullie te organiseren. Nogmaals bedankt.
JOACHIM MEERSSEMAND
DAMME

Gepubliceerd op: 12/09/2017

Pluspunten
Steve heeft onze 50 jarige Bruiloft mede tot een onvergetelijke dag gemaakt, al onze gasten vonden het een heel rustige en aangenamen sfeer zowel jong als oud.
ik kan het , en zal bij iedereen aanbevelen, bij de volgende gelegenheid , weet ik waar ik moet zijn ....

Vriedelijke groet : Coby en Ad.

Antwoord Evenses Entertainment
Dag Coby en Ad, geweldig om te horen dat Steve jullie een onvergetelijke dag heeft bezorgt! Wij vonden het heel leuk om dit voor jullie te organiseren en in de toekomst gaan we er weer een succes van maken!
Coby enAd
Kaatsheuvel

Gepubliceerd op: 12/09/2017

Pluspunten
Flexibel, voelen de sfeer goed aan
Prima avond verzorgd!
Dank

Antwoord Evenses Entertainment
Beste Paul, hartelijk dank voor het invullen van de beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat de DJ en Saxofonist een prima avond hebben verzorgd. Nogmaals dank en hopelijk tot in de toekomst!
Paul
Enschede

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Pluspunten
Goed georganiseerd.
de geboekte acts/muzikanten waren keurig op tijd .
keurig verzorgd en succesvol.

wim
soest

Gepubliceerd op: 08/09/2017

Pluspunten
Alles keurig geregeld. Leuke band die ons de hele avond prettig heeft vermaakt. Zeker aan te bevelen deze jazz band Blue Tunes.
Daags van te voren een reminder dat alles geregeld is zou erg op prijs gesteld worden.
Van Rijssen Tandheelkunde
Best