Website: https://www.evenses.com
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 085-7920202

Evenses Entertainment
20002 keer bekeken

Pluspunten
Ik vind Evenses erg klantvriendelijk! Daarnaast heb ik erg genoten van DJ Erase die een heerlijke lounge set heeft gespeeld voor 4,5 uur lang.

Antwoord Evenses Entertainment
Beste Melanie, hartelijk bedankt voor uw ontzettend mooie cijfer en eerlijke feedback! Goed om te horen dat u erg te spreken bent over onze service. Wat betreft uw feedback zullen wij deze communiceren naar onze DJ. Wij willen er natuurlijk altijd voor zorgen dat ieder feest een succes is, voor iedereen! Nogmaals bedankt voor de feedback!
Melanie
Hoogvliet

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
De geboekte DJ kon op het laatste ogenblik niet opdagen en jullie hebben toch voor vervanging gezorgd. De sfeer zat er onmiddellijk in. De mensen hebben zich goed geamuseerd. Prima service!

Antwoord Evenses Entertainment
Beste Kirsten, hartelijk bedankt voor uw ontzettend mooie cijfer en eerlijke feedback! Wat vervelend dat de andere DJ niet kon opdagen, uiteraard zorgen wij ervoor dat wij onze DJ's inzetten met de garantie dat zij aanwezig zijn. Wat betreft uw feedback zullen wij deze communiceren naar onze DJ. Wij danken u ontzettend en helpen u graag weer in de toekomst! Nogmaals bedankt voor de feedback!
Kirsten

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Erg leuk contact gehad. We hadden ruim op tijd de aanvraag gedaan maar wisten nog niet zo goed wat een leuke opvulling zou zijn voor onze bruiloft. We hebben uitgebreid aan de telefoon contact gehad en uiteindelijk gekozen voor de LED Photobooth wat erg populair was onder onze gasten.
Wij hebben niks te klagen :-)!
Antwoord Evenses Entertainment
Beste Jeroen, hartelijk bedankt voor uw ontzettend mooie cijfer en eerlijke feedback! Wij van Evenses vinden het goed om te horen dat u niks te klagen heeft. Wat betreft uw feedback over de LED Photobooth nemen wij zeker mee en communiceren dit uiteraard door naar de leverancier. Wij willen er natuurlijk altijd voor zorgen dat ieder feest een succes is, voor iedereen! Nogmaals bedankt voor de feedback!
Jeroen

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
Over het algemeen erg goed contact gehouden de Evenses vanaf het begin tot en met het einde. Ik vond het erg leuk dat ze echt de tijd namen om mijn gelegenheid zo goed mogelijk te omschrijven in de offerte. Dat geeft mij een gevoel dat ik gewaardeerd werd in het hele proces.
Ik had graag iets eerder contact willen hebben met de artiest, verder heeft hij erg leuk gedraaid!
Antwoord Evenses Entertainment
Beste Yoeri, hartelijk bedankt voor uw ontzettend mooie cijfer en eerlijke feedback! Wat betreft uw contact met DJ nemen wij zeker mee in de feedback en communiceren dit uiteraard door aan de DJ. Wij willen er natuurlijk altijd voor zorgen dat ieder feest een succes is, voor iedereen! Nogmaals bedankt voor de feedback!
Yoeri
Borne

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Afgelopen weekend heb ik mijn bruiloft gevierd. Ik heb 2 dagen van te voren een aanvraag gedaan bij Evenses, en zij hebben mij direct gebeld en geholpen! De service was erg vriendelijk en belde mij om het uur om ervoor te zorgen dat ik up-to-date bleef. Ik heb erg genoten van de band en de gasten bleven maar aan het dansen, Well done!!
Alles was tip top uitgevoerd!
Antwoord Evenses Entertainment
Beste Myrthe, hartelijk bedankt voor uw ontzettend mooie cijfer en eerlijke feedback! Wij nemen deze feedback zeker mee en communiceren dit uiteraard door aan de band Smashing Susie. Goed om te lezen dat alles tip top was uitgevoerd! Wij willen er natuurlijk altijd voor zorgen dat ieder feest een succes is, voor iedereen! Nogmaals bedankt voor de feedback!
Myrthe
Brussels, BE

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Geweldige DJ en saxofonist. Goed behandeld en reageren snel wanneer ik iets wilde weten of nodig had. Het hele proces was super simpel en makkelijk, aanrader!
Geen!
Antwoord Evenses Entertainment
Beste Dennis, hartelijk bedankt voor uw ontzettend mooie cijfer en eerlijke feedback! Wij nemen deze feedback zeker mee en communiceren dit uiteraard door aan de DJ en saxofonist. Wij willen er natuurlijk altijd voor zorgen dat ieder feest een succes is, voor iedereen! Nogmaals bedankt voor de feedback!
Dennis Toet
Brussels, BE

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Pluspunten
Makkelijke website, goed opgezet (stap voor stap)
We kregen een ander duo voor het optreden dan wij hadden geboekt. Dit zonder overleg vooraf. Dit vonden we communicatief erg slecht.
De kwaliteit van het alternatieve duo was echter prima!
Antwoord Evenses Entertainment
Dag Harm, hartelijk bedankt voor uw eerlijke feedback. Dit wordt enorm gewaardeerd. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat dit goed met u wordt gecommuniceerd, hiervoor beiden wij ook onze excuses voor aan. Het is wel fijn om te horen dat u een mooi optreden van het duo heeft gehad. Wij willen u nogmaals bedanken voor uw feedback, zodat dit in de toekomst niet nogmaals zal gebeuren. Bedankt!
Harm
Balk

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Makkelijke website, goed opgezet (stap voor stap)
De kwaliteit van het alternatieve duo was echter prima!

Balk
26/06/2018

Pluspunten
Goede communicatie met kantoor.
Prima geregeld allemaal.

Antwoord Evenses Entertainment
Dag Roeland, hartelijk bedankt voor uw mooie cijfer en eerlijke feedback! Wij nemen deze feedback zeker mee en communiceren dit uiteraard door aan de DJ. Wij willen er natuurlijk altijd voor zorgen dat ieder feest een succes is, voor iedereen! Nogmaals bedankt voor de feedback!
Roeland
Harderwijk

Gepubliceerd op: 05/07/2018

Pluspunten
snelle en heldere communicatie

Antwoord Evenses Entertainment
Dag Wil, hartelijk bedankt voor uw mooie cijfer en positieve feedback! Het wordt enorm gewaardeerd dat u onze service als prettig heeft ervaren. Ook heel fijn om te horen dat the Jacuzi's aan uw verwachtingen hebben voldaan! Wij hebben uw compliment aan hen doorgegeven. Nogmaals bedankt voor u mooie cijfer en hopelijk tot de volgende keer!
Wil
Zwolle

Gepubliceerd op: 25/06/2018

Pluspunten
Uitstekende organisatie en communicatie. Denken goed en snel mee met de wensen van de klant.

Antwoord Evenses Entertainment
Dag Hans, hartelijk bedankt voor uw mooie cijfer en positieve feedback! Erg fijn om te horen dat u onze service als uitstekend heeft ervaart. Dit wordt enorm gewaardeerd. Ook hebben wij uw complimenten doorgegeven aan de DJ, hij vondt het erg leuk om voor jullie te draaien! Nogmaals bedankt voor het mooie cijfer en hopelijk tot in de nabije toekomst!
Hans
Haarlem