Website: https://www.evenses.com
Adres: Oudeschans 85-4 1011 KW
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 085-7920202

Evenses Entertainment

Pluspunten
The duo was amazing! They were really good.

Rosarium

Gepubliceerd op: 24/05/2017

Pluspunten
Goede communicatie en zeer prettig contact. De avond verliep zoals we in gedachte hadden en we hebben er van genoten.
Beste,
Wij doen ons best om iedere klant zo snel en zo goed mogelijk te helpen, daarom is het altijd fijn om te horen als klanten tevreden zijn over de service die wij verlenen. Bedankt en wellicht tot de volgende keer!
Rotterdam international Secondary School

Gepubliceerd op: 22/05/2017

Pluspunten
Zeer tevreden over zanger/pianist Steve op onze bruiloft.. Hij was goed op tijd en alles liep volgens afspraak. Communicatie met Evenses ging prima. Gedurende de avond paste hij zich goed aan aan de wens van ons en de gasten. We hebben erg genoten!
Alice
Wierden

Gepubliceerd op: 21/05/2017

Pluspunten
Tijdens onze bruiloft ontzettend gedanst en een fantastische avond mede dankzij dit toffe duo, veel complimenten gehad over de muziek. Alles is precies naar wens geweest! Vooraf een keer om de tafel gezeten, wensen kunnen bespreken en ook goeie tips aangedragen door de DJ. Saxofonist was top, mengde zich soms tussen het publiek, pakte op de goeie momenten uit!
Beste Vera,
Bedankt voor je positieve feedback. De DJ en Saxofonist vonden de sfeer erg goed op uw bruiloft en hebben ook echt genoten van het optreden.
Vera

Gepubliceerd op: 18/05/2017

Pluspunten
Ze denken super met je mee & hebben ons super geholpen. Zijn erg tevreden over de service. Wij zullen evenses ook zeker aanbevelen aan onze familie & vrienden. Wellicht tot de volgende keer!
Beste Annabel,
Super fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de service. Bedankt!
Annabel
Zaandam

Gepubliceerd op: 15/05/2017

Pluspunten
Enthousiast
nvt
Beste Wilma,
Fijn dat u zo tevreden was, dat horen wij graag!!
wilma lok
utrecht

Gepubliceerd op: 10/05/2017

Pluspunten
Boeking was goed uitgevoerd. Men nam de tijd om zaken door te nemen en was goed bereikbaar. Geen haast. Kwaliteit van DJ Leraux was uitmunted. Hij kreeg de gehele zaal eenvoudig mee. Van gasten niets dan positieve feedback gehad.

Beste Jeroen & Ellen,
Bedankt voor uw leuke feedback. Fijn dat de u en uw gasten zo positief waren over DJ Leroux!
Jeroen

Gepubliceerd op: 07/05/2017

Pluspunten
Snelle en duidelijke communicatie. Wordt altijd zeer klantvriendelijk te woord gestaan en niets is teveel gevraagd.
Niet van toepassing.
Beste,
Wij zijn blij om te horen dat u zo positief bent over onze service!! Bedankt!
Naomi
Schiedam

Gepubliceerd op: 24/04/2017

Pluspunten
Prima geregeld allemaal en de muziek was echt top de Cappucinno's fijne jongens om mee te werken en een lekker sfeertje!

Beste Arie,
Bedankt voor uw positieve reactie.
Fijn dat het optreden goed is verlopen.
Grand Cafe Pierrot
Zutphen

Gepubliceerd op: 22/04/2017

Pluspunten
Dit bedrijf heeft onze wens goed weten te interpreteren en goeie aanbevelingen gedaan. Het resultaat met de band was geweldig!! Goeie follow up, op tijd aanwezig helemaal Top.

Antwoord Evenses Entertainment
Beste Wemmy, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat de band een goede show heeft gegeven en uw feest geslaagd was!! Team Evenses
Wemmy de Maaker
Zutphen