Website: https://www.evenses.com
Adres: Oudeschans 85-4 1011 KW
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 085-7920202

Evenses Entertainment

Pluspunten
Fijne samenwerking! Goede en duidelijke afspraken en heel vriendelijk. Dit is ook de voornaamste reden dat ik voor jullie heb gekozen! En, de band was ook nog eens geweldig!
Frits Roosbergen
Nieuwegein

Ilse Monteiro, Portbase

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
Heel vlotte samenwerking, snelle antwoorden en heel correct.
niets
Mieke
Gent België

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
Wat ik vooral als zeer prettig heb ervaren was de snelheid van antwoorden en de duidelijkheid. Voor professionaliteit scoren jullie heel hoog bij mij. En uiteindelijk was het optreden ook nog eens uitstekend
Misschien minder automatische e-mails. Ik snap ze wel. Toen ik er ook een opmerking van maakte, kreeg ik ze ook meteen niet meer, dat heb ik wel als zeer prettig ervaren. Jullie komen je beloftes na.
Hans Hogedraad
Ede

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
Goede ervaringen met dit bedrijf al eerder gehad, en het is weer vlekkeloos verlopen. Dank jullie wel!
Geen! Ga zo door!
Lennart Bloemstra
Lemmer

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
Positive punten zijn: snelle reacties, duidelijke communicatie en professioneel, zowel op kantoor als de artiesten. De contact momenten heb ik als erg prettig ervaren. Zowel telefonisch als via de mail.
Maureen van Denk
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
De positieve punten over Evenses zijn...
De communicatie was erg duidelijk.
De website is overzichtelijk en daarna het contactleggen met de contactpersoon, in ons geval met Julie, hebben wij als duidelijk en prettig ervaren. Ook het bevestigen van de wensen, via hetgeen wij dan weer via de mail retour ontvingen schept een hoop duidelijkheid.

Pieter en Jolanda Straathof
Weteringbrug

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
Een duidelijke website, goed georganiseerd. Band was keurig op tijd, vriendelijk en super goed! We hebben echt een geweldig feest gehad.

Freddy Bogaard
Sluis

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
Snelle reacties op mail en vragen via telefoon. Duidelijke website en veel keus. Alle afspraken op tijd nagekomen.
Antwoord Evenses Entertainment
Beste Cees en Karin,

Dank voor de feedback, dat waarderen we! Wat fijn om te horen dat Yuri een mooie show heeft neergezet. Nogmaals bedankt voor de boeking, hopelijk tot in de toekomst!
Cees en Karin
Coevorden

Gepubliceerd op: 08/01/2018

Pluspunten
Veel ruimte om vragen te stellen
Aangeven wanneer er vóór de gebeurtenis contact wordt opgenomen met de desbetreffende DJ zodat er op een persoonlijke manier eea afgestemd kan worden (ik heb hierover zélf contact met de organisatie moeten opnemen)
Tooske
Schoonrewoerd