Website: https://www.evenses.com
Adres: Oudeschans 85-4 1011 KW
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 085-7920202

Evenses Entertainment

Pluspunten
Goede, snelle communicatie! Er worden duidelijke afspraken gemaakt welke ook online makkelijk in/aan te vullen en te volgen zijn. Zeer professioneel! Binnen enkele dagen telefonisch contact met de band Rock4Fun! (toppers!), ook duidelijk afspraken gemaakt waardoor wij een onvergetelijke avond hadden.

Sven
Udenhout

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
Serieus, betrokken en professioneel
Beste Jos,

Bedankt voor de recensie en wat fijn om te horen dat Ingmar is bevallen! Zojuist heb ik met Ingmar gesproken en hij voelt zich vereert dat u hem technisch erg goed vindt!

Op persoonlijk vlak vind ik het mooi dat u ons als serieus, betrokken en professioneel heeft ervaren.

In de toekomst ben ik u natuurlijk weer graag van dienst!

Robin
Jos
Zwolle

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Goede communicatie. Waar voor je geld

Beste Coco,

Bedankt voor het achterlaten van een recensie en wat fijn om te horen dat je onze dienstverlening zo goed hebt ervaren!

Zojuist heb ik gesproken met Chris en met Joost en zij vonden het te gek om te mogen spelen op jullie gala. Mocht je in de toekomst nog een duo nodig hebben, dan weet je ons uiteraard te vinden!

Joost, Chris en Nick namens Team John & Mr Smith
Coco

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Communicatie ging snel en moeiteloos, alles ging zo last minute en is allemaal goed gekomen voor de invulling van de afscheidsdienst.
De naam van het ensemble heette geen Priëra, dit leverde wat verwarring op. De communicatie met de bandleidster ging wat minder goed en last minute, dit maakte mij zenuwachtig.
Beste Yvonne,

Bedankt voor uw berichtgeving en het achterlaten van uw recensie. Ik vind het heel mooi dat u ons heeft benaderd voor uw vader zijn laatste dienst en dat wij de invulling hebben mogen verzorgen.

Dit is op recht één van de mooiste dingen die ik heb mogen verzorgen in mijn 3 werkzame jaren bij Evenses en ik ben blij dat het ensemble al uw wensen heeft overtroffen. Ik heb met bandleider Lonne gesproken en ook zij ervaart dit op deze manier.

Ik wil u en uw moeder de aankomende periode veel sterkte toewensen en mocht u nog gebaat zijn aan persoonlijk contact of mocht u uw verhaal willen doen, dan kunt u altijd contact met mij opnemen.

Nick
Yvonne
Exloo

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Communicatie was top! Afspraken zijn goed nagekomen.
De muziek was wat minder goed te horen aan de achterkant van de zaal. Of dit door de muziek kwam, of door de pratende mensen is alleen de vraag.
Beste Ramon,

Bedankt voor het achterlaten van de recensie en wat fijn om te horen dat u een mooie dag heeft gehad. Ik vind het fijn om te horen dat de afspraken zijn nagekomen en de communicatie als top is ervaren.

Omtrent de geluidstechniek, het duo geeft inderdaad aan dat dit altijd een grote vraag blijft. De techniek is in principe altijd toereikend, al hangt dat ook altijd af in hoeverre aanwezigen spreken.

Nogmaals bedankt en wellicht tot de volgende keer!

Marlou
Ramon
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Wijzelf en onze gasten waren erg enthousiast over de uitvoering van de dj en de percussioniste. Het gaf precies de sfeer die wij graag wilden tijdens ons trouwfeest. Alle nummers die wij van tevoren hadden doorgestuurd waren verwerkt gedurende de avond.
Het duurde lang voordat de dj contact opnam. Pas 6 dgn ervoor hadden weer contact. Hier mag zorgvuldiger mee worden omgegaan. Zeker omdat het voor ons een belangrijk en groots feest was.
Beste Katja,

Bedankt voor het achterlaten van de feedback en de recensie. Ik vind het fijn om te horen dat u en de aanwezigen enthousiast waren/zijn over de DJ en percussioniste.

Natuurlijk vind ik het ook geweldig om te horen dat de afgesproken nummers (zoals vanzelfsprekend) zijn afgespeeld en de sfeer precies zo was als jullie die gewenst hadden.

Aan de andere kant vind ik het vervelend om te horen dat u eerder contact met de DJ wenste en dit niet is gebeurd, wel zoals gebleken is de muziek die gewenst was afgespeeld. Wij gaan deze feedback zeker meenemen en kenbaar maken bij onze DJ Coördinator.

Verder wil ik u een fijne toekomst samen wensen en wellicht tot in de toekomst.

Marlou
Katja
Rosmalen

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Alles liep op rolletjes. het was gewoon geweldig,

Beste Maarten,

Bedankt voor de terugkoppeling en uiteraard de mooie recensie! Zojuist heb ik gesproken met Marianne Weber en ook zij vond het mooi om voor u op te kunnen treden.

Ook vinden wij het fijn om te horen dat alles geweldig was!

Julie

Gepubliceerd op: 12/02/2019

Pluspunten
-Overzichtelijke Website.
-Snelle reactie op aanvraag
-Komen na wat zij zeggen
-Artiest voeld goed de sfeer van het publiek en feest aan en speelt hier goed op in.
-Zeer tevreden, het was een onvergetelijke avond.

Beste Judith,

Bedankt voor het plaatsen van uw recensie en wat fijn om te horen dat u onze website en dienstverlening zo goed heeft ervaren.

Ik wil u bedanken voor het contact en wellicht tot in de toekomst!

Julie
Judith
Zeewolde

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Contact was goed en bandje ook!
Beste Michelle,

Bedankt voor uw terugkoppeling en uiteraard voor de mooie recensie! Ik vind het fijn om te horen dat u de muziek van Two Delight als goed heeft ervaren en hen zou aanbevelen bij anderen.

Bedankt voor het fijne contact en wellicht tot de volgende keer!

Sander
Michelle
Den bosch

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Goede snelle communicatie
Prettige bejegening
Prima muzikanten geleverd
Beste Martine,

Bedankt voor het plaatsen van uw mooie recensie! Ik vind het fijn om te horen dat u een mooie dag heeft gehad en wij hier aan hebben mogen bijdragen!

Zojuist heb ik met de muzikanten gesproken en ook zij vonden het mooi om op te treden.

Bedankt en wellicht tot de volgende keer!

Marieke
Martine