Website: https://www.evenses.com
Adres: Oudeschans 85-4 1011 KW
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 085-7920202

Evenses Entertainment

Pluspunten
Snelle reactie op vragen, vooraf nig even telefonisch contact over de muziekwensen.
Communicatie tussen artiest en organisatie.
Fries Museum
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 16/12/2018

Pluspunten
snel en duidelijk
Beste Lindsay,

Bedankt voor de recensie voor Mister Magic en wat fijn om te horen dat u alles als snel en duidelijk heeft ervaren. Natuurlijk ben ik nog blijer om te horen dat u heel tevreden over Mister Magic bent.

Bedankt voor het fijne contact en wellicht tot een volgende keer!

Nick
GeoSea nv
Antwerpen

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
De Crazy Piano show was echt top en i.c.m. de ledvloer en de verlichting maakte het, het totaalplaatje af. Nog een Amsterdams rondje met Peter Beense gehad en de polonaise werdt al snel ingezet. Al met al een top avond gehad dankzij Evenses!
We hadden een sneltekenaar die naar verwachting langer bezig was met tekenen dan gedacht. Hierdoor is helaas niet iedereen aan bod gekomen die een tekening wilde hebben.
Maurice

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
Men reageerde heel snel op mijn vragen. Zeer professioneel.
Ik werd regelmatig tussendoor gemaild en gebeld met de vraag of ik nog vragen had etc.
Geen! Alleen maar positieve ervaringen!!
Beste Cilly,

Bedankt voor uw terugkoppeling en wat fijn om te horen dat u alleen maar positieve ervaringen heeft ondervonden!

Natuurlijk vind ik ook fijn om te horen dat uw collega's en aanwezigen alles als amicaal en grappig hebben ervaren!

Bedankt voor het fijne contact en wellicht tot in de toekomst!

Marlou
Cilly van Peugeot Nederland

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
Werk al tijden samen met Evenses en ze boeken me frequent als waarzegster. Komen altijd de afspraken na, reageren snel en zijn erg enthousiast. Weten mijn boodschap ook goed over te brengen aan hun klanten.

Dag Marian,

Bedankt voor de leuke berichtgeving en wat fijn dat je de samenwerking zo goed ervaart!

Ik voorspel een goede samenwerking tussen ons voor in de toekomst en ben niet eens waarzegster! :)

Bedankt en tot de volgende!

Nick namens Team Evenses
Marian
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Ruime keuze uit artiesten/evenementen en snelle vriendelijke service. Evenses was heel flexibel met de boeking, vooral omdat we in het begin nog aan het plannen waren en dus nog niets 100% zeker wisten. Ook woon ik in de verenigde Staten en was het feest in Nederland wat het geheel wat complexer maakte. Evenses was heel transparant en overzichtelijk. Wij boeken de volgende keer zeker weer met Evenses.
Kan niets bedenken
Ronald
Verenigde Staten

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
Steeds leuke opdrachten voor het bedrijf kunnen verzorgen. Hoop nog meer te kunnen samenwerken in de toekomst!
Opdracht is niet altijd even duidelijk maar komt uiteindelijk wel altijd in orde.
Brugge

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Ik heb als karikatuurtekenaar al jaren een fijne samenwerking met de dames en heren van Evenses! Altijd helder en transparant. Op de locaties is het altijd gewoon plug and play, prima verzorgd. Ik zie uit naar een leuke voortzetting van onze samenwerking! Mvg Wil

Dag Wil,

Bedankt voor de mooie recensie en wat fijn dat wij na al die jaren nog steeds mogen samenwerken! Wij waarderen de feedback ten zeerste en zullen dit ook zeker doorzetten voor boekingen in de toekomst!

Nick namens Team Evenses
Wil- sneltekenaar/ karikaturist
Waalre

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Opvolging via system - response
Eerste offerte werd opgemaakt zonder de band bereikt te hebben, noch een bevestiging van beschikbaarheid gehad te hebben + te weinig kost breakdown transparantie. Het is uiteindelijk in orde gekomen maar dit kon beter
Beste heer Buckman,

Wat fijn om te horen dat u een geslaagde avond heeft gehad en dat u terug kunt kijken op een geslaagde avond! Wij vinden het ook fijn om te horen dat u u onze opvolging kunt waarderen en dat u de band uiteraard een aanrader vindt.

Wij proberen u uiteraard altijd telefonisch te bereiken, dit om uw exacte wensen en voorkeuren door te spreken. Mocht dit niet lukken, dan maken wij alvast een voorstel voor u op, zodat wij dit in een later stadium kunnen 'fine-tunen'.

Wij nemen uw feedback zeker mee en wie weet tot in de toekomst.

Annelieke
Buckman
Gent, Belgie

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Perfecte service geleverd door de Team! Speciale dank aan Marloun
Alles is perfect verlopen!
Beste Yonca,

Bedankt voor het achterlaten van een recensie en wat fijn om te horen dat alles perfect is verlopen. Wij hebben fijn contact gehad en ik vind het super om te horen dat u dit ook zo heeft ervaren.

Wie weet tot in de toekomst!

Marlou
Yonca M.