Website: https://www.evenses.com
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 085-7920202

Evenses Entertainment
9.5

Pluspunten
Goede service, makkelijk om in contact te komen.
SDVB
Barneveld

22/03/2017

Pluspunten
Ik heb hier een DJ en saxofonist geboekt voor onze bruiloft. Ik heb wat offertes aangevraagd bij verschillende bedrijven, maar wat erboven uitstak bij Evenses was de service die het bedrijf verricht! Ik werd uitstekend geholpen door een medewerker en had binnen een dag een offerte op mijn mail! Verder was de service van de DJ en saxofonist geweldig, zij belde mij op en hebben mijn vrouw en mijzelf COMPLEET gerustgesteld. Zou zo weer zaken doen met Evenses (al hoop ik niet dat ik nogmaals moet trouwen).

Nicklas en Delphine
Nicklas en Delphine
Zaandam

18/03/2017

Pluspunten
In de voorbereiding zijn we erg persoonlijk te woord gestaan door Joost. Hij nam alle tijd voor ons en onze wensen, vulde aan waar nodig en noemde alternatieven als ons idee├źn leuk, maar niet perse handig waren. Hij begreep snel wat we wilden en heeft deze wensen omgezet in duidelijke stappen en acties. Joost heeft voor ons een verkorte versie van ons openingsdansnummer gemaakt waarmee wij onze dans konden oefenen.

Het feest zelf was echt fantastisch! Naast dat wij erg veel complimenten hebben ontvangen over het duo Sax & DJ waren ook wij heel erg te spreken over beide heren! De saxofonist kon met een breed scala aan nummers meespelen en deed dit vol overgave. De muziek die is gedraaid voldeed precies aan onze wensen. Er werd flexibel omgegaan met verzoeknummers en bijzonderheden rondom openingsdans en stukjes die aan het bruidspaar werden gepresenteerd. Na zo'n presentatie wisten de DJ's het feest meteen weer op te pakken waar het was gebleven, met dezelfde energie, super! Bijzonder was dat er ter afsluiting een voor ons speciaal nummer werd gedraaid en dat ook hier de saxofonist nog even meespeelde. Dit maakte het tot een extra bijzonder en intiem moment! Het was ronduit fantastisch!
De communicatie vooraf per mail verliep niet altijd even soepel. Er waren verschillende mensen met wie we hebben gecommuniceerd en het was niet altijd helder of onze reservering nu ook definitief was ingepland of niet. Dit is echter wel meteen goed opgepakt door het bedrijf.
Maarten & Jolien
Soesterberg (getrouwd in Echteld)

03/03/2017

Pluspunten
Uitermate professioneel en correct! Heel duidelijke communicatie.
Doe zo verder!
Antwoord Evenses Entertainment
Beste Marijke, bedankt voor deze mooie review! We zijn er blij mee!!
Marijke
Diest

24/02/2017

Pluspunten
Goede service, heel klantvriendelijk, leuke artiesten. Wij kijken terug op een geslaagd feest.
Meer zoekmogelijkheden op de site
Antwoord Evenses Entertainment
Dag Karen, Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Wellicht tot uw volgende evenement!
Karla Boomsman
Ede

17/02/2017

Pluspunten
Alles is gewoon goed en simpel geregeld, geen moeilijke vragen of eisen om iets of iemand te boeken.
De artiesten die we gevraagd hadden voldeden precies aan onze wensen. geweldig geregeld, nogmaals dank.
Zou het echt niet kunnen zeggen.
Antwoord Evenses Entertainment
Fijn dat u tevreden bent over onze service. Bedankt voor het mooie cijfer!
Brandweer vereniging Oudewater
Oudewater

17/02/2017

Pluspunten
Snelle reactie op vragen
Leveren ook optredens voor klein budget
Professionele benadering / terugkoppeling
Geen verbeterpunten.
Top georganiseerd!
Antwoord Evenses Entertainment
Dag Marlies, Bedankt voor het mooie cijfer. We zijn er erg trots op. Wellicht tot een volgende keer!
Flextronicss
Oostrum

07/02/2017

Pluspunten
Prettig contact, een proactieve partij waar men met je meedenkt.
Antwoord Evenses Entertainment
Dag Koos, Fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor de leuke opdracht!
MoneYou

01/02/2017

Pluspunten
Goede afhandeling, veel contact om alles door te spreken
Antwoord Evenses Entertainment
Dank dat u tevreden bent, het persoonlijk aspect is voor ons heel belangrijk. Fijn dat u daar blij mee bent!
New Nexus
Tynaarlo

25/01/2017

Pluspunten
altijd bereikbaar . vriendelijk geholpen, klasse
Antwoord Evenses Entertainment
Dank voor de leuke opdracht en goede beoordeling!

19/01/2017