Website: www.evenwifi.nl
Adres: Torenstraat 8 5142ET
Plaats: Waalwijk

Even Wi-Fi

Pluspunten

Ik vind het niet goed dat je over je tegoed kan gaan.
kwam nu voor een verassing te staan
Beste heer, mevrouw Tillmanns,

Bedankt voor je review.

Ik ben het volledig met je eens dat het niet ideaal was dat de bundel niet automatisch stopte. Mijn excuses dat je hier last van hebt ondervonden.

Gelukkig hebben wij nu een product ontwikkeld waarbij dit niet meer kan gebeuren. Is de bundel op, dan doet hij niks meer totdat er een nieuwe bundel wordt toegevoegd. Helemaal geen verrassingen meer en altijd controle over de kosten.

Nogmaals bedankt. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens je een prettige dag toe.

Mvg, Frank
Carsten

Gepubliceerd op: 15/12/2017

Pluspunten
Contact was prima, oplossing voor het gebrek aan dekking kon helaas niet worden geboden.
Beter inzicht in dekking op minder gangbare locaties.
Beste Van Faassen,

Erg vervelend dat het niet heeft mogen werken op je locatie. Inmiddels hanteren wij een dekkingskaart van onze provider die door onze klanten ook te raadplegen is. Zo kan vooraf al een goede inschatting worden gemaakt of er voldoende dekking is.

Zodoende kunnen wij hopelijk soortgelijke gevallen voorkomen. Graag tot ziens bij Evenwifi. Voor nu een mooie dag gewenst.

Mvg, Frank
Van Faassen
Den Bosch

Gepubliceerd op: 12/11/2017

Pluspunten
de even wifi was een succes toen ik hem had in Amsterdam echter in Frankrijk is hij geheel onbruikbaar..... weggegooid geld!!
Beste Morefilms,

Hartelijk dank voor je review. Graag wil ik benadrukken dat je een product hebt gebruikt dat enkel in Nederland te gebruiken is. Voor gebruik buiten Nederland adviseren wij klanten te kijken bij wereldwijdwifi.nl

Dat de WiFi-hotspot niet heeft gewerkt in Frankrijk is daarom goed te verklaren.

(Let op: inmiddels is er - toevallig - voor Frankrijk een soortgelijk product. Meer informatie vind je via www.evenwifi.nl/frankrijk)
Morefilms
Leiden