Website: www.evenwifi.nl
Adres: Torenstraat 8 5142ET
Plaats: Waalwijk

Even Wi-Fi

Pluspunten
tja
Ik heb twee sims die ik in Nederland gebruik. De data is zo op. Belachelijk. Ik gebruik een in een mifi die waaraan een tablet en een notebook vebonden zijn. Wij gebruiken ze zelden en de 10G is al op na 1 maand. Wat U zegt in Uw advertenties is onwaar.
Antwoord Even Wi-Fi
Beste Lynette, hartelijk dank voor uw review.Vervelend dat u het idee heeft dat uw data erg snel op raakt. Het zou kunnen dat uw apparaten automatische updates doorvoeren. Zorg ervoor dat u goed in de gaten heeft welke programma\'s er aan staan. Het is natuurlijk jammer als updates of andere zaken ongewenst data verbruiken.Indien u meer tips wilt voor het reduceren van uw verbruik dan helpen wij daar graag bij. Onze klantenservice staat altijd voor u klaar.Prettige dag gewenst.Mvg, Frank
Lynette
Meppel

Gepubliceerd op: 30/06/2018

Pluspunten

2 kastjes gehad, 1e binnen de kortste keren kapot en de tweede die werd opgestuurd werkte niet.
Antwoord Even Wi-Fi
Beste, hartelijk dank voor uw review.

Het kan helaas een keer gebeuren dat een device stuk gaat. Dat een tweede apparaat ook niet functioneert is hoogst uitzonderlijk. Allereerst mijn excuses daarvoor.

Ik hoop dat u op dat moment contact heeft gezocht met onze support afdeling. Zij zijn in staat om 95% van de problemen binnen korte tijd te verhelpen.

Andermaal onze excuses voor het ongemak.

Gepubliceerd op: 21/04/2018