Website: www.eurofun.nl
Plaats: Zevenhuizen
Telefoon: +31 (0)85 273 33 11

Eurofun.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Via de email wordt je netjes op de hoogte gehouden van je bestelling en evt. vragen
Bij mijn eerste bestelling in 2017 kreeg ik een verkeerd type slippers (een ander artikel), mijn 2e bestelling ging goed en bij mijn 3e bestelling stond dat mijn slippers voorradig waren en snel leverbaar. Maar ze moesten uit een winkel komen, waardoor de levertijd opliep. Daarnaast bleek mijn maat toch niet leverbaar te zijn, omdat deze wellicht gestolen zou zijn uit jullie winkel.

Bij jullie concurrenten in de webshops is het vandaag besteld morgen/overmorgen heb je precies het artikel dat je had besteld in huis.

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Single, 35-55 jr
Pluspunten

Ik was negatief verrast over de manier waarop ik een jas van €400,- ontving. Hij zat in een witte plastic tas, zonder enige bescherming/folie oid....als ik bij bv scotch en soda een product boven de €50,- bestel zit deze in een prachtige doos, ingepakt in een mooi papiertje met een logo sticker, zowel een geurtje als een bedank kaartje zijn bij gesloten. .
Een jas van €400,- vind ik veel geld en om deze dan zo te ontvangen vind ik echt nog done... hopelijk doen jullie iets met deze feedback. Het zou het mooie merk goldbergh ten goede komen.

Vriendelijke groet,
Josje van Wely
Amersfoort

Gepubliceerd op: 27/02/2019

Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Uiteindelijk telefonisch contact gehad waarbij het e.e.a. is toegelicht. Mijn beoordeling aangepast van 1 ster naar 3 sterren.
Levering van ski's ging niet volgens afspraak. Klantenservice wil graag telefonisch contact opnemen voor een passende oplossing. Tel.nr. doorgegeven en vervolgens niks meer gehoord. Nogmaals een mail gestuurd, wederom geen reactie!!
Afspraken nakomen en je klanten correct behandelen.
Roy
Sittard

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Gezin <35 jr
Pluspunten
Afspraken nakomen en je klanten correct behandelen.

Sittard
15/01/2019

Gezin <35 jr
Pluspunten
Snelle levering, leuke producten..
Afspraken nakomen, en items verwijderen die uitverkocht zijn, en niet dagen op de site laten staan.
D.D.W.

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Pluspunten
Leuke merken
Al lange tijd komen wij bij eurofun. Vind het jammer dat ik nu geen punten kan opbouwen als je via website koopt. Ook vind ik het jammer dat ik 3 weken geleden een ripcurl zwemshort heb gekocht, de volle prijs, week later lees ik dat er 25%korting is en nog een week later 50% korting. ..zou misschien een idee zijn voor vaste klanten dit eerder te vermelden.
Duson
Brielle

Gepubliceerd op: 30/07/2018

Pluspunten
scherpe prijs
al meerdere keren meegemaakt dat iets toch nie op voorrad was
Theo
Noordwijkerhout