Bedrijfsgegevens

Website: www.eurofun.nl
Adres: Strandweg 29 2761 DM
Plaats: Zevenhuizen
Telefoon: +31 (0)85 273 33 11

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Eurofun.nl
totaal score
8.7
Prijs
8.6
Snelheid/Levertijd
8.9
Kwaliteit
8.8
Communicatie
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
108 beoordelingen (12 maanden)
644 beoordelingen (totaal)
9338 keer bekeken
94% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
67% (72)
25% (27)
6% (6)
1% (1)
2% (2)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

5
Pluspunten
Via de email wordt je netjes op de hoogte gehouden van je bestelling en evt. vragen
Verbeterpunten
Bij mijn eerste bestelling in 2017 kreeg ik een verkeerd type slippers (een ander artikel), mijn 2e bestelling ging goed en bij mijn 3e bestelling stond dat mijn slippers voorradig waren en snel leverbaar. Maar ze moesten uit een winkel komen, waardoor de levertijd opliep. Daarnaast bleek mijn maat toch niet leverbaar te zijn, omdat deze wellicht gestolen zou zijn uit jullie winkel.

Bij jullie concurrenten in de webshops is het vandaag besteld morgen/overmorgen heb je precies het artikel dat je had besteld in huis.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Klant

Gepubliceerd op: 08/03/2019
Aanbeveling: nee
Particulier

Single, 35-55 jr
6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik was negatief verrast over de manier waarop ik een jas van €400,- ontving. Hij zat in een witte plastic tas, zonder enige bescherming/folie oid....als ik bij bv scotch en soda een product boven de €50,- bestel zit deze in een prachtige doos, ingepakt in een mooi papiertje met een logo sticker, zowel een geurtje als een bedank kaartje zijn bij gesloten. .
Een jas van €400,- vind ik veel geld en om deze dan zo te ontvangen vind ik echt nog done... hopelijk doen jullie iets met deze feedback. Het zou het mooie merk goldbergh ten goede komen.

Vriendelijke groet,
Josje van Wely
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Klant
Amersfoort

Gepubliceerd op: 27/02/2019
Aanbeveling: nee
Particulier

Gezin 35-55 jr
6
Pluspunten
Uiteindelijk telefonisch contact gehad waarbij het e.e.a. is toegelicht. Mijn beoordeling aangepast van 1 ster naar 3 sterren.
Levering van ski's ging niet volgens afspraak. Klantenservice wil graag telefonisch contact opnemen voor een passende oplossing. Tel.nr. doorgegeven en vervolgens niks meer gehoord. Nogmaals een mail gestuurd, wederom geen reactie!!
Verbeterpunten
Afspraken nakomen en je klanten correct behandelen.
Roy
Sittard

Gepubliceerd op: 29/01/2019
Aanbeveling: nee
Particulier

Gezin <35 jr
2
Pluspunten
Levering van ski's ging niet volgens afspraak. Klantenservice wil graag telefonisch contact opnemen voor een passende oplossing. Tel.nr. doorgegeven en vervolgens niks meer gehoord. Nogmaals een mail gestuurd, wederom geen reactie!!
Verbeterpunten
Afspraken nakomen en je klanten correct behandelen.

Sittard
15/01/2019

Aanbeveling: nee
Particulier

Gezin <35 jr
5
Pluspunten
Snelle levering, leuke producten..
Verbeterpunten
Afspraken nakomen, en items verwijderen die uitverkocht zijn, en niet dagen op de site laten staan.
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Communicatie
D.D.W.

Gepubliceerd op: 17/08/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
5
Pluspunten
Leuke merken
Verbeterpunten
Al lange tijd komen wij bij eurofun. Vind het jammer dat ik nu geen punten kan opbouwen als je via website koopt. Ook vind ik het jammer dat ik 3 weken geleden een ripcurl zwemshort heb gekocht, de volle prijs, week later lees ik dat er 25%korting is en nog een week later 50% korting. ..zou misschien een idee zijn voor vaste klanten dit eerder te vermelden.
Duson
Brielle

Gepubliceerd op: 30/07/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
6
Pluspunten
scherpe prijs
Verbeterpunten
al meerdere keren meegemaakt dat iets toch nie op voorrad was
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Communicatie
Theo
Noordwijkerhout

Gepubliceerd op: 25/07/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
Disclaimer