Bedrijfsgegevens

Website: www.eurofun.nl
Adres: Strandweg 29 2761 DM
Plaats: Zevenhuizen
Telefoon: +31 (0)85 273 33 11

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Eurofun.nl
totaal score
8.8
Prijs
8.4
Snelheid/Levertijd
9.5
Kwaliteit
8.8
Communicatie
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
9 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
137 beoordelingen (12 maanden)
592 beoordelingen (totaal)
7679 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
64% (88)
28% (38)
7% (9)
1% (1)
1% (1)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Uitstekende klanvriendelijkheid, service, proffesionaliteit en mooie producten.
Ze hebben er een vaste klant bij
Verbeterpunten
 
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Sander
Hijken

Gepubliceerd op: 06/12/2018
Aanbeveling: ja
Particulier

Single, <35 jr
10
Pluspunten
Uitstekend advies en service op maat.

Snowboard, boots en bindingen gekocht. Erg goed geadviseerd door Pascal (Zevenhuizen).
Luistert goed maar klant, goed advies en vriendelijk. Ik raad Eurofun nu aan aan iedereen die iets met wintersporten wil.
Verbeterpunten
Geen.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Bjørn
Tiel

Gepubliceerd op: 29/11/2018
Aanbeveling: ja
Particulier

Single, 35-55 jr
10
Pluspunten
Al verschillende malen geweest in de shop, maar nu dus iets gekocht via mail/webshop
-veel expertise maar ook eerlijkheid en oprechtheid bij de verkopers (winkel)
-geen pushende verkoop - geduld is een mooie deugd
-goede communicatie via mail en telefoon met Pascal
Verbeterpunten
Langere openingstijden op bepaalde dagen zou handig zijn, als je vanuit België komt... maar we redden het wel
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Casper
Antwerpen

Gepubliceerd op: 17/11/2018
Aanbeveling: ja
Particulier

Single, <35 jr
9
Pluspunten
Mooie prijzen en snelle levertijd
Verbeterpunten
adressering verkeerd overgenomen op pakbon en daardoor verkeerd geleverd. Gelukkig snel opgelost.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Tom

Gepubliceerd op: 08/11/2018
Aanbeveling: ja
Particulier

Single, <35 jr
8
Pluspunten
Na een zoektocht en wat mailtjes naar een ‘oud’ product (Naish 3m centerline) kwam ik bij Pascal uit. Die kon het gelijk bestellen en snel leveren! Kon ik weer snel het water op aangezien zonder bar je niks kan....

Levering direct aan huis vanaf distributeur was mogelijk en betaling even per overboeking. Soepel en snel! Dat noem ik service!!

Een niet nader te noemen shop aan de kust dien ik ook hoog heb zitten, kon het product overigens wel namaken. Ook prima service, maar als de prijs bijna het dubbele is dan slaat het bij deze Hollander niet aan!
Verbeterpunten
Nog makkelijker zou zijn om het bewuste product in webshop op te nemen, kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben waarbij een centerline breekt door slijtage.
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Communicatie
Bas
Driel

Gepubliceerd op: 26/09/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
9
Pluspunten
Ik ben beginnend kite-surfer en heb een hele kite surf set aangeschaft met pak. Ik werd zeer goed en rustig geholpen door Pascal de Smit. Uitstekende service moet ik zeggen!
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Communicatie
AV
Rotterdam

Gepubliceerd op: 19/09/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
8
Pluspunten
ik werd vriendelijk ontvangen op het moment dat ik binnen stapte en ben erg goed geholpen
Verbeterpunten
 
Communicatie
Betrouwbaarheid
Rickkert
Schagen

Gepubliceerd op: 19/09/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
Mijn mastvoet, die een aantal maanden uit de garantie is, was kapot gegaan. Ondanks dat de fabrikant geen garantie wil geven omdat de termijn verlopen is, lost Eurofun het super op, door de mastvoet te vervangen. Super service!!!
Verbeterpunten
Communicatie via de mail mag iets vlotter, maar 't resultaat is super!
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Communicatie
Pim
Nijkerk

Gepubliceerd op: 14/09/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
Goede service
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Communicatie
Klant

Gepubliceerd op: 11/09/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
M.
Amsterdam

Gepubliceerd op: 11/09/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer