Bedrijfsgegevens

Website: www.eurofun.nl
Adres: Strandweg 29 2761 DM
Plaats: Zevenhuizen
Telefoon: +31 (0)85 273 33 11

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Eurofun.nl
totaal score
8.8
Prijs
8.4
Betrouwbaarheid
9
Kwaliteit
8.9
Communicatie
8.8
Beoordelen
Laatste beoordeling
3 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
157 beoordelingen (12 maanden)
572 beoordelingen (totaal)
6808 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
66% (104)
26% (41)
6% (9)
1% (2)
1% (1)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
richard
goes

Gepubliceerd op: 14/08/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Maataanduiding klopt niet, is onduidelijk aangegeven (Reef slippers).
De levering duurde lang. Geen verzendkosten berekenen.
Prijs
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Jeanet

Gepubliceerd op: 13/08/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ups is een vervoerder geen specifieke tijd aan geeft wanneer het pakketje geleverd word. Hierdoor moet er iemand de hele dag thuis zijn voor het pakketje aan te kunnen nemen. Verder heb ik geen verbeterpunten. Goed contact geweest via de mail na het plaatsen van de bestelling.
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Communicatie
Klant

Gepubliceerd op: 12/08/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
Onwaarschijnlijk snelle levering: vrijdagavond (17h) online besteld, zaterdagochtend reeds door PostNL in België aangeboden.
Tijdens mijn eerste gebruik van de SUP raak ik een essentieel moertje kwijt. Op zaterdagavond stuur ik een email met de vraag of dit accessoire ook door hen kan geleverd worden. Nog geen 5 minuten later krijg ik een bevestigende email en belofte dat ik er krijg toegestuurd, en nog gratis ook.
Zelden zulk een service meegemaakt.
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Communicatie
Peter
Kruibeke, België

Gepubliceerd op: 11/08/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Communicatie
Klant

Gepubliceerd op: 11/08/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Communicatie
Betrouwbaarheid
Debby
Rhoon

Gepubliceerd op: 03/08/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
1
Pluspunten
Geen. Tot op heden nog geen reactie mbt mjn klacht
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Communicatie
Betrouwbaarheid
Antwoord Eurofun.nl
Beste Pascalle,

Allereerst onze excuses voor de gang van zaken. Ik gooi dit even op de wet van Murphy. Als het dan is mis gaat, gaat het goed mis. Ik zal het proberen even op te sommen.

De bestelling:
Je besteld een ION Vector Vest. Hiervan is de M niet op voorraad. Vervelend en je krijgt van Rolf een vervangend vest aangeboden en daarmee ga je accoord. Omdat je een ION Vector besteld wordt er vanuit gegaan dat je als vervangende ook een "mannen impact vest" wilt. Die wordt dan ook aangeboden. Daarbij een noot aan onszelf dat het dus onduidelijk is of het een mannen of vrouwen vest is. Daar gaan we gelijk mee aan de slag.

De afhandeling:
Dat is een intern ding geweest. In dat weekend werden we een beetje overspoeld met bestellingen en hadden we wat issues met het wegwerken daarvan. Neemt niet weg dat we sneller hadden kunnen communiceren dat eea vertraging op ging lopen. Leermomentje voor ons. Daarin zie ik inderdaad dat je 24.95 voor een volgende dag levering heb betaald. Dat heb ik geprobeerd na te bootsen in mijn systeem, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik ga er even vanuit dat er een kleine hickup in het verzendsysteem zat. Deze zending had gewoon gratis geweest en dat geld krijg je natuurlijk gewoon terug. Bij ons is het bij bestellingen boven de 50 euro gratis verzenden.

De klacht:
Maar dan de klacht en waarbij ik graag het boetekleed aantrekt voor het bovenstaande, ligt dit hier toch een beetje bij jezelf. Je stuurt een mail naar paazl, dat is onze verzendpartner. Zij regelen de techniek tussen onze verzendpartners zoals DHL en PostNL, terwijl je de gehele tijd met Rolf@ aan het mailen bent.

In de mail die ik krijg te zien zie je zelfs dat de mail niet is aangekomen omdat het een "noreply" mail is naar Paazl. Dus je had kunnen zien dat het niet goed was gegaan. Dan kunnen wij dus ook niet op je klacht reageren als we de mail niet krijgen. En dat is jammer, want dan had het zeker niet zo geëscaleerd met een 1 als resultaat. Vandaar dat we ook verbaasd over het verhaal waren.

Je moet begrijpen dat de klant bij ons koning is en we 24/7 bezig zijn om mensen een goede klantervaring te geven. Want dat is de enige manier waarop we ons kunnen onderscheiden. Dit is helaas niet zo gelopen bij jouw bestelling en ik begrijp je frustratie. Ik zou precies hetzelfde gevoel hebben. Hopelijk geeft bovenstaande beter inzicht in hoe het gelopen is en snap je dat het vanuit ons geen bewuste actie is om je verhaal niet serieus te nemen. Dat willen en kunnen we ons niet permiteren.

Heb je de vesten al retour gestuurd? Mocht het niet lukken voor je vakantie dan mag het wat mij betreft ook daarna. Geen probleem. Ik ben zelf morgen ook op vakantie, maar mails en dergelijke antwoord ik gewoon op. In ieder geval een mooie tijd toegewenst.

Hopende snel van je te horen,
met vriendelijke groet,
Eurofuncenter
Pascalle
Amsterdam

Gepubliceerd op: 01/08/2018
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
9
Pluspunten
Duidelijke communicatie, goede website.
Verbeterpunten
Geen.
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Communicatie
Herman Kastelein
Den Haag

Gepubliceerd op: 01/08/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
5
Pluspunten
Leuke merken
Verbeterpunten
Al lange tijd komen wij bij eurofun. Vind het jammer dat ik nu geen punten kan opbouwen als je via website koopt. Ook vind ik het jammer dat ik 3 weken geleden een ripcurl zwemshort heb gekocht, de volle prijs, week later lees ik dat er 25%korting is en nog een week later 50% korting. ..zou misschien een idee zijn voor vaste klanten dit eerder te vermelden.
Duson
Brielle

Gepubliceerd op: 30/07/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
8
Pluspunten
Mooi collectie, ook kleinere maten
Verbeterpunten
snellere levertijd.
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Communicatie
Jos van den Mosselaar
Groenlo

Gepubliceerd op: 30/07/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer