Website: http://www.euro-events.nl
Adres: Ratio 16a 6921 RW
Plaats: Duiven
Telefoon: 026-3190740

Euro Events

Pluspunten
leuke garderobenummers
Slechte betaling afhandeling, de app geeft "betaling niet gelukt" maar daarna blijkt het bedrag toch van de rekening te zijn, de terugbetaling sleept aan
Pol
Gent

Gepubliceerd op: 26/12/2019

Pluspunten

We hadden rode polsbandjes bij jullie besteld, uiteindelijk hebben we groene gekregen i.p.v. rode.
A.
Harskamp

Gepubliceerd op: 01/07/2019

Pluspunten
snelle levering

Wil

Gepubliceerd op: 17/06/2019

Pluspunten
Veel voorraad.
Omdat jullie blijven aandringen ivm een recensie: Absoluut niet tevreden. Bestelling gebeurd op maandag na een aantal telefoontjes ivm stock en BTW. Beloofd werd dat de levering zou volgen op woensdag. Ik krijg dezelfde dag nog de pro-forma factuur, zonder BTW gegevens en zonder BTW aftrek. Onmiddellijk bel ik hierover en zou spoedig (door iemand anders dan de persoon aan de telefoon) opgepakt worden. Dinsdag bel ik nog even, zonder oplossing. Woensdag blijf ik volharden en bel tot 3x maal toe tot ik een correcte factuur heb.

Daarnaast willen ze me extra verzendkosten aansmeren om het product op tijd in huis te hebben. Dat zou mogelijk niet lukken aangezien ze op dat moment al woensdag zijn (dag van levering) en ze dus pas donderdag geleverd zouden worden. Weinig medewerking van hun kant.

Gelukkig ken ik mensen bij UPS (waar ze via verzenden) zodat ik mijn pakket toch op tijd had. Eerst fout gesorteerd, daarna een staking bij het verdeelcentrum.
Bart
Zandvliet

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten
Snelle levering en goed product
Ik heb B2 en B1 (halve munten) besteld. Deze verschillen zo weinig in grootte, dat ze onderling uitwisselbaar zijn. Ik had het professioneel en fatsoenlijk gevonden dat ik hierop door Euro Events op gewezen werd. Nadien vlug iets bijbesteld en moet nog eens 10 euro betalen!!
M.L.P.M.
Sint-michielsgestel