Website: http://www.euro-events.nl
Plaats: Duiven
Telefoon: 026-3190740

Euro Events

Pluspunten

Borg voor pinautomaten wordt veel te lang vast gehouden. Ondanks beloftes tot terugbetaling voor de feestdagen wachten wij ook vandaag (8 januari) nog altijd hierop. Afspraken blijken bij dit bedrijf niets waard.

Na jarenlang trouw voor ons evenement bij Euro-Events besteld te hebben, zullen wij nu een andere partner gaan zoeken.
M.Aukes/Vivarium
Hekelingen

Gepubliceerd op: 22/01/2020

Pluspunten

Order is een dag te laat afgestuurd ondanks het feit dat de betaling op tijd gedaan is.
Heb tot op heden geen verklaring waarom de order te laat verstuurd is.
Antwoord Euro Events
Dank je wel voor uw review. Helaas is door een menselijke fout de bestelling te laat verstuurd. Dit vinden wij ook uitermate vervelend voor u.
Nogmaals onze excuses.
W
Heesch

Gepubliceerd op: 07/10/2019

Pluspunten
Veel producten
Verzend kosten erg hoog. Klant bellen en zeggen voor €10 extra is het pakket er morgen. Niet in gegaan op aanbod en pakket was er gewoon volgende dag. Was zeer tevreden toen ik in Rijsbergen producten kon halen. Na laatste bestelling nogal teleurgesteld
Antwoord Euro Events
We betreuren dat u na eerdere goede ervaringen nu een minder goede ervaring heeft gehad met ons bedrijf.
Helaas voor u hebben wij onze afhaallocatie in Rijsbergen gesloten, waardoor uw order nu verzonden is.

Wanneer een pakket met spoed nodig is bieden wij altijd een extra verzendmethode aan om meer zekerheid te hebben dat het pakket de eerst volgende werkdag daadwerkelijk geleverd wordt.

We zijn blij dat uw pakket tijdig is geleverd en hopen dat u ondanks deze mindere ervaring wel tevreden bent met het product
bas
Goes

Gepubliceerd op: 25/09/2019

Pluspunten

Producten goed verpakken. Klachten afhandelen.
A
's-hertogenbosch

Gepubliceerd op: 17/09/2019

Pluspunten
Niet te duur.. alles na wans..Lekker snel bezorgd
Kan niet beter ik vind dit top
Mijorie

Gepubliceerd op: 29/08/2019

Pluspunten

Ik vind het heel raar dat ik €11,- verzendkosten moet betalen voor een brievenbuspakje.
Hoi Yvette,

Fijn dat u tevreden bent met de bandjes. Die €11,- die wij rekenen zijn order- en verzendkosten dus het gaat niet alleen om de verzending van de producten.

Euro Events
Yvette