Website: www.ergowerken.nl
Adres: Laagsteen 11 4815PH
Plaats: Breda

ergowerken is een webwinkel met ergonomische producten voor de werk- en priveomgeving. We zijn actief op zowel de Nederlandse als Belgische markt:

www.ergowerken.nl

Het assortiment bestaat onder andere uit ergonomische muizen, toetsenborden, arm- en polssteunen, monitorarmen, maar ook diverse handige producten om kabels weg te werken. Jarenlange ervaring op het gebied van ergonomisch werken en kantoorinrichting maakt het mogelijk om consumenten van de juiste adviezen te kunnen voorzien. Met het juiste advies en de juiste producten kunt u RSI klachten in arm, nek, schouders, rug, pols en handen voorkomen of genezen.

Ergowerken.nl

Pluspunten
De klantenservice is top!
Ik heb 2 maal een probleem gehad met mijn draadloze Penguin Muis. tot 2 maal toe werd de muis zonder discussie gratis vervangen door een nieuw exemplaar. Bedankt Ergowerken!

Marianne Koelman
Linden (BE)

Gepubliceerd op: 27/06/2017

Pluspunten
Snelle en nette afhandeling. Product kwam keurig verpakt binnen en tevens met de snelheid wat ook was aangegeven op de website.
Geen, ik zou zeggen ga op deze toer verder.
Jeroen
Bovensmilde

Gepubliceerd op: 27/06/2017

Pluspunten
De telefoon werd direct opgenomen door de juiste persoon. Ik kreeg goede uitleg toen ik een vraag had over de muis.
Het is als bedrijf, gevestigd in een woonhuis, niet mogelijk om achteraf, na levering, te betalen. Op de site is dit nergens aangegeven. Om vervelende situaties te voorkomen, zou ik aanbevelen om deze informatie duidelijk op de site op te nemen. Deze onduidelijkheid kost zowel het bedrijf dat een bestelling plaatst, als de verkopende partij, extra tijd.
Antwoord Ergowerken.nl
Hoi Paula,

Bedankt voor je review en je feedback. Je hebt helemaal gelijk wat betreft de informatievoorziening op onze website. Dit is inmiddels aangevuld. Ik geef je graag een toelichting op de manier waarop wij bestellingen op rekening behandelen. Veel webshops bieden dit namelijk niet eens aan door het risico dat er aan zit, maar wij zien het als een stukje zakelijke service. Door enkele problemen in het verleden hebben we echter een aantal regels moeten opstellen. Het liefste doen we alles in goed vertrouwen, maar daarmee zijn we een aantal keer lelijk op onze neus gegaan. En als we het de eerste keer vooruit betaald vragen, dan kunnen de bestellingen die daarop volgen wel op rekening. Ook die van jou!

Mark

Gepubliceerd op: 25/06/2017

Pluspunten
Attente online chat service, snelle levering, goede levering met een persoonlijk tintje.

Eva

Gepubliceerd op: 24/06/2017

Pluspunten
Het bestelde product was netjes op tijd geleverd.
Daarnaast vond i het erg leuk dat ik een persoonlijke boodschap er bij kreeg.

Majanco van de Weijgert
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
Goed assortimenten en uitstekende service !

TelecomShop.nl
Bourtange

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
vlotte verwerking van de order met goede informatie over de verzending
weet ik niet
Adriana
Bussum

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
prima website
snel geleverd
goede producten
kaart met tips voor beter muisgebruik
de USB-ontvanger zit (heel handig) aan de onderkant van de muis, maar als je dat niet weet dan denk je dat deze ontbreekt.
Marion
Houten

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten
Mijn Wow Grip Mouse Delux raakte al vrij snel tijdens gebruik defect.
Na terugsturen werd er direct een vervangende muis opgestuurd. Klasse

Arie
Den Helder