Website: http://www.epine.nl
Adres: Burgemeester Keijzerweg 14 3352 AR
Plaats: Papendrecht

Epine gelooft in kennis, service en specialisme. Vanuit ons hoofdkantoor in Papendrecht worden onze webshops gerund met enorme passie voor klantenservice en klanttevredenheid. Met inmiddels 5 webshops in de Benelux mogen we een groot klantenbestand bedienen met onze producten.

Kennis en Service
Een grote kennis van onze producten maakt dat we onze klanten direct goed kunnen adviseren. Alles staat in het teken van service: van het moment dat je bij ons begint met shoppen, tot het moment dat je ondersteuning nodig hebt bij de installatie van jouw product.

Specialisme
We zijn gespecialiseerd in de producten die we aanbieden en weten wat de plus- en minpunten zijn van elk artikel in ons assortiment. Zo kunnen wij jou altijd helpen bij het kiezen van het juiste product.

Epine.nl

Pluspunten
Wij hebben 8 camera's gekocht van het merk Reolink bij Epine. Bij iedere vraag over het product krijgen we dezelfde dag, soms zelfs gelijk antwoord.Nu bij de installatie komen we er achter dat er wrs 1 kabel kapot is. Zelfs op zondag wordt nog gereageerd. We mogen hem opsturen en als de kabel idd kapot is, dan gaan ze een nieuwe sturen. Wij zijn tot op dit moment uiterst tevreden met de service van Epine.
Wim van Zundert
Kruisland

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Steun was defect, werd gelijk een nieuwe opgestuurd. Snelle oplossing en snelle levering

Arbo-K Safety & Security
Brielle

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Snelle reactie, meedenkend.

Philippe
Nieuwkerke

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Topservice en dienst na verkoop!

Kakelbont
denderleeuw

Gepubliceerd op: 13/03/2019

Pluspunten
Snelle levering, goede service
Vooral zo doorgaan
Henk Bodt
Ermelo

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
Zulke vriendelijke medewerkers luisteren heel goed naar je vraag ik zou het pesoneel salaris verhoging geven zodat ze niet weglopen

Martin
Rijen

Gepubliceerd op: 06/03/2019

Pluspunten
Ik heb met Leo van de klantenservice contact gehad over de automatische medicijn dispenser. Er waren veel vragen, gezien er veel medicatie genomen moet worden. Hij dacht goed mee en kwam uiteindelijk zelfs tot een hele goede op maat optie, door de combi medicijn-dispenser en -tracker. Ondanks de vele vragen werd er echt geluisterd en goed doorgevraagd, zodat ze de situatie goed in beeld hebben. Mijn complimenten! Ik beveel dit bedrijf zeker aan.

Laura
Venray

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Vlotte service en klantendienst

Davinia Stevens
Sint-Lievens-Houtem

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Vriendelijk en snelle behandeling.
Gebeld en op verzoek mailtje gestuurd.
Direct gedaan en direct daarna antwoord en hetgeen ik wilde hebben direct verstuurd
Gewoon zo door gaan
Cees Verweij
Lelystad

Gepubliceerd op: 28/02/2019

Pluspunten
Geweldige producten ( Reolink camera's ). Uitgebreide website met goede keuzebegeleiding.

Sam
Hoogvliet