Website: http://www.epine.nl
Adres: Burgemeester Keijzerweg 14 3352 AR
Plaats: Papendrecht

Epine gelooft in kennis, service en specialisme. Vanuit ons hoofdkantoor in Papendrecht worden onze webshops gerund met enorme passie voor klantenservice en klanttevredenheid. Met inmiddels 5 webshops in de Benelux mogen we een groot klantenbestand bedienen met onze producten.

Kennis en Service
Een grote kennis van onze producten maakt dat we onze klanten direct goed kunnen adviseren. Alles staat in het teken van service: van het moment dat je bij ons begint met shoppen, tot het moment dat je ondersteuning nodig hebt bij de installatie van jouw product.

Specialisme
We zijn gespecialiseerd in de producten die we aanbieden en weten wat de plus- en minpunten zijn van elk artikel in ons assortiment. Zo kunnen wij jou altijd helpen bij het kiezen van het juiste product.

Epine.nl

Pluspunten
handige en kleine camera:
handig formaat en goede kwaliteit,zowel overdag als snachta. installatie is simpel, evenals bevestiging mogelijkheden. Praktisch is de extra afdichting tegen natheid.
de batterij kan wel wat beter. Is gauw leeg.
sparreboom
nieuw-lekkerland

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
Meneer van de technischedienst heeft mij door de installatie heen geholpen (ik ben een oudere man), het vegas systeem werkt nu.

Ernst Bush
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten
Erg mooi spul! Werkt ook makkelijk.

Sanne Wal

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten
Voor dat ik bestelde is er netjes aangegeven dat de levertijd langer kon zijn i.v.m de kerst, hier ben ik dan ook vanuit gegaan maar had toch mijn bestelling de volgende dag in huis! Super service en fijn dat zij meedenken met de klant

Sylvia
Putten

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten
Geen slecht geholpen had een paneel besteld kon het niet terugbrengen en ze boden mij geen alternatief de 14=dagen waren verstreken ik had een monteur die zei dat deze panel niet geschikt was voor de duo camera rings dat was de v4 ik kreeg de V2 maar ze boden mij geen altenatief aankoop 18/11/2018.

Delfi

Gepubliceerd op: 30/12/2018

Pluspunten
Goede communicatie en snelle ;levering.

Cyrano

Gepubliceerd op: 25/11/2018

Pluspunten
Klantvriendelijk.
Snelle oplossing.
Snelle verzending.
Meedenkend en oplossend.

Maxime
Zeist

Gepubliceerd op: 23/11/2018

Pluspunten
Artikelen voldoen aan de beschrijving

Willy
Waanrode, Belgie

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
Zeer fijn bedrijf om zaken mee te doen. Weten waar ze het over hebben, voldoende know how. Vandaag besteld, echt morgen in huis. En de chat met Leo, perfect om even snel contact te leggen met het bedrijf. compliment!
Tip, gebruiksaanwijzing van diverse systemen in het Nederlands a.u.b.
Johan
Krommenie

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
Goede communicatie en snelle ;levering.

Arnold

Gepubliceerd op: 14/11/2018