Website: http://www.epine.nl
Adres: Burgemeester Keijzerweg 14 3352 AR
Plaats: Papendrecht

Epine gelooft in kennis, service en specialisme. Vanuit ons hoofdkantoor in Papendrecht worden onze webshops gerund met enorme passie voor klantenservice en klanttevredenheid. Met inmiddels 5 webshops in de Benelux mogen we een groot klantenbestand bedienen met onze producten.

Kennis en Service
Een grote kennis van onze producten maakt dat we onze klanten direct goed kunnen adviseren. Alles staat in het teken van service: van het moment dat je bij ons begint met shoppen, tot het moment dat je ondersteuning nodig hebt bij de installatie van jouw product.

Specialisme
We zijn gespecialiseerd in de producten die we aanbieden en weten wat de plus- en minpunten zijn van elk artikel in ons assortiment. Zo kunnen wij jou altijd helpen bij het kiezen van het juiste product.

Epine.nl

Pluspunten
Goede communicatie en snelle ;levering.

Arnold

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Prima hoverboard gekocht voor mijn zoon (10 jaar) en heel tevreden over de klantenservice (snelle, vriendelijke en deskundige reactie).

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Afspraak is afspraak. Snelle service en duidelijk advies

Walter Verburg
VALKENSWAARD

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
correcte service. alles werd snel en deskundig afgehandeld. duidelijke informatie. dit is een voorbeeld voor andere bedrijven! super! bedankt epine.
Tom
Belgie

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
Na het plaatsen van mijn oordeel, werd ik direct gecontacteerd. Er zijn zo'n 4 gesprekken geweest (steeds door epine opgebeld)om alles dan uiteindelijk geregeld te krijgen. Telkens werd direct gevraagd om mijn oordeel te herbekijken en aan te passen. De nieuwe kabels zijn besteld en betaald. Het is nu afwachten, voor de levering ervan.
camera set wordt aangeboden met kabels van 30 m, blijken die maar 25m te zijn. Ik had schade aan een van de kabels, en wou hiervoor een vervangkabel bestellen, na 2 maanden en 3 mails verder, nog steeds geen oplossing of antwoord
jan
hoegaarden

Gepubliceerd op: 09/11/2018

hoegaarden
26/10/2018

Pluspunten
Wij hadden een camera gekocht en na een paar weken had deze problemen. Via de chat werden wij zeer vriendelijk geholpen door Leo om de camera terug te kunnen sturen voor reparatie.
Klanten service via de chat is beter dan telefonisch.
Victor
Rosmalen

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten
De uitleg door de Hr Huet was plezierig en goed waardoor het
product bruikbaar is voor het doel waar voor wij het kochten.
De informatie die het bedrijf verstrekt t.a.v. het product is voor
gebruik absoluut onvoldoende
J.F. de Bruyn
Oudewater

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten
Goede en snelle klantvriendelijke service

Gepubliceerd op: 04/11/2018

Pluspunten
Nette snelle levering.
Vragen worden netjes opgelost.

Tennis en Midgetgolf Renesse
Renesse

Gepubliceerd op: 04/11/2018

Pluspunten
Nette snelle levering
Het is niet netjes als de klantenservice niet reageert als er een vraag (per mail) wordt gesteld.

Renesse
21/10/2018

Pluspunten
Perfekte service vriendelijk en ook goede uitleg gektegen
Doe zo verder
Andre