Website: http://elektronicagoedkoop.nl
Adres: vinkenburgstraat 6 3512AB
Plaats: Utrecht

Elektronicagoedkoop is een postorderbedrijf met een zeer uitgebreid assortiment, gespecialiseerd in elektronica-onderdelen en toebehoren.

Wij zijn een van Nederlands grootste Velleman dealer en leveren het complete assortiment Velleman artikelen en Perel Tools.

Wij leveren aan bedrijven, scholen en particulieren tegen zeer lage prijzen.
Speciaal voor scholen en bedrijven hebben wij zeer gunstige staffelprijzen en voorraad die u direct online kunt zien.

Bestellingen worden verzonden binnen 1-3 werkdagen.
Bij bestellingen boven € 100,- worden er binnen Nederland door ons geen verzendkosten in rekening gebracht.

Bij grote aantallen kunnen wij op aanvraag zeer goede en concurrerende prijzen maken, dit is vooral interessant voor bedrijven, scholen en instellingen.

Elektronicagoedkoop

Elektronicagoedkoop kiest er op dit moment voor om alle beoordelingen niet te tonen. De beoordelingen kunnen eventueel op een later moment zichtbaar worden. Het is wel mogelijk voor klanten om Elektronicagoedkoop nu te beoordelen.