Website: https://www.eijgelaar.nl
Adres: Nijverheidsstraat 24 8263 AM
Plaats: Kampen

Grafstenen zijn een specialisme van steenhouwerij Eijgelaar Natuursteen. Al sinds 1862 houdt Eijgelaar zich bezig met het ontwerpen, maken en plaatsen van persoonlijke grafmonumenten en het restaureren en bijwerken van grafstenen. Na het overlijden van een dierbare hebben de nabestaanden de vaak moeilijke taak een grafsteen uit te zoeken als blijvende herinnering. Wij kunnen hier op een passende wijze bij helpen. www.eijgelaar.nl

Eijgelaar Natuursteen

Pluspunten
Een bijzonder prettig contact gehad met Peter Wezenberg via e-mail, omdat persoonlijk contact niet mogelijk was i.v.m. de afstand. Net zo lang heen en weer gemaild met layouts tot het naar tevredenheid was en de steen is precies zo geworden als op de layout. Hoe verdrietig het ook is, wij vinden dat hij heel erg mooi is geworden en ik weet zeker dat mijn man dat ook zou vinden. Heel hartelijk bedankt.

Karin
Almelo

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Pluspunten
1 Klein puntje. Na het plaatsen kreeg ik de factuur met een boekje en in dat boekje stond dat je na het plaatsen een week beter nergens aan kunt zitten aan de steen en accessoires. Uiteraard zijn we, nadat ik bericht heb gehad dat hij geplaatst was, gaan kijken. We hebben de bloemen die in een andere vaas stonden in de nieuwe vaas op de dekplaat gezet en de kaars aangestoken in de lantaarn. Gelukkig hebben we niet gecontroleerd of alles wel vast zat, dus ik denk dat het wel goed gaat. Dus misschien zou het beter zijn dit voor het plaatsten even aan de betrokkenen te laten weten.

Almelo
11/04/2018

Pluspunten
wij zijn erg tevreden.

Fij
Voorthuizen

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Gepubliceerd op: 09/04/2018

Pluspunten
werkt klantgericht en geeft goede adviezen.

Fam. de Kort-Beljaars
Loon op Zand

Gepubliceerd op: 05/04/2018

Pluspunten
eindresultaat erg mooi!
Wij hadden graag gezien dat er een steentje geplaatst zou worden bij het graf totdat de definitieve steen geplaatst is.
Hier had ik over gebeld, maar er is uiteindelijk niks mee gedaan, wat erg jammer is

Gepubliceerd op: 05/04/2018

Pluspunten
Zijn flexibel en denken mee.

Jaap
Voorthuizen

Gepubliceerd op: 05/04/2018

Pluspunten
Vriendelijke ontvangst en rustige uitleg .
Mooie showtuin
Die heb ik niet .
Corrie
Urk

Gepubliceerd op: 23/03/2018

Pluspunten
vriendelijke mensen , we werden goed geholpen en het plaatsen en afwerking heel goed

Harry
't Harde

Gepubliceerd op: 21/03/2018

Pluspunten
geplaatste steen vader is nog mooier geworden als verwacht. ook keurig binnen de levertijd. We zijn er heel tevreden over

Gerda
Wezep

Gepubliceerd op: 03/03/2018

Pluspunten
Professionele communicatie, komen afspraken na
Iets meer duidelijkheid geven over levertijd: aantal weken vantevoren de verwachte dag/week van plaatsen doorgeven.
Marije
Amersfoort