Website: https://www.eijgelaar.nl
Adres: Nijverheidsstraat 24 8263 AM
Plaats: Kampen

Grafstenen zijn een specialisme van steenhouwerij Eijgelaar Natuursteen. Al sinds 1862 houdt Eijgelaar zich bezig met het ontwerpen, maken en plaatsen van persoonlijke grafmonumenten en het restaureren en bijwerken van grafstenen. Na het overlijden van een dierbare hebben de nabestaanden de vaak moeilijke taak een grafsteen uit te zoeken als blijvende herinnering. Wij kunnen hier op een passende wijze bij helpen. www.eijgelaar.nl

Eijgelaar Natuursteen

Pluspunten
Goed advies bij het uitzoeken van een grafmonument en daar na een rustig moment om over de belettering e.d.te
praten.Geen haastwerk.Daarvoor onze waardering.

Wim.
Mastenbroek

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Vriendelijke hulp, en afhandeling, correcte plaatsing
Eerder communiceren over het plaatsen,
Tiem
Genemuiden

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Wij zijn heel rustig adviserend geholpen,zijn er erg tevreden over!!
Ik heb geen verbeterpunten in onze situatie!
Astrid hooft
Leusden

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
De renovatie van een zeer oud graf is heel erg goed uitgevoerd. Grafsteen was omgevallen ,fundering was niet goed meer. Was vervallen en overal groeide gras. Nu lijkt hij weer als nieuw. Op een barstje na dan. En kan weer jaren mee.
Ik vond het jammer dat er niet goed duidelijk was wanneer er mee begonnen zou worden. Een begraafplaats mag namelijk een graf ruimen als het er vervallen uit ziet en was bang dat ze het in die periode zouden kunnen ruimen.
Verder zit er een klein barstje in de grafsteen. Ik ben bang dat dit door vocht en koude gaat wreken en zo verder gaat scheuren. Ik had gehoopt dat ze de steen ook zouden impregneren. Ik heb hier over gebeld en bleek niet nodig te zijn. Informatie over een garantie had ik wel prettig gevonden.
Antwoord Eijgelaar Natuursteen
Bedankt voor uw reactie. Dat barstje in deze oude grafsteen van Hardsteen is in de loop der tijd ontstaan en het kan inderdaad zo zijn dat het over 5, 10, 20 of 30 jaar gaat scheuren. Enige mogelijkheid is dan vervanging. Een oude grafsteen van Hardsteen impregneren heeft niet veel toegevoegde waarde. Tegenwoordig is alles van graniet en dan is impregneren helemaal niet meer nodig. Betreft de garantie: op nieuwe grafmonumenten geven wij standaard 25 jaar garantie. Op hele oud stenen die wij opknappen kunnen wij geen garantie geven op het materiaal. Stel dat een loszittend onderdeel dat wij weer hebben vastgezet toch binnen een jaar weer los gaat, dan zullen wij dit altijd weer vastzetten. Dit behoort tot onze standaard service.
Allard Lanson

Gepubliceerd op: 23/05/2018

grietje
Genemuiden

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten
geeft goede adviezen bij aankoop graf monument, erg klantvriendelijk

j van Holland
Woudenberg

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten
Een mooie herinnering geven door vak mensen.

Fam. J

Gepubliceerd op: 10/05/2018

Pluspunten
Vriendelijke en rustige benadering. Ik voelde mij gelijk om mijn gemak ondanks dat het een moeilijk moment voor mij was.
Zorgvuldig, deskundig, respectvol, luisteren goed naar de klant,
Heel veel keus en goed advies om een monument te ontwerpen die past bij wat je in gedachten hebt.
Houd zich goed aan afspraken.
Juiste prijs en kwaliteit verhouding.
Ik ben uiterst tevreden over het resultaat voor het gedenkmonument van mijn man.
U krijgt van mij een dikke 10!
Ik kan geen verbeterpunt bedenken.
Mijn tip: ga vooral zo verder!
Els

Gepubliceerd op: 02/05/2018

Pluspunten
Correcte, vriendelijke hulp
Beter communiceren mbt voortgang van opdracht.
Het maken v/d gedenksteen duurde veel langer dan vooraf is gezegd. Door dit te communiceren, voorkom je dat klanten in ongewis raken.
Martin
gemeente Raalte

Gepubliceerd op: 01/05/2018

Pluspunten
Goed geholpen;
deskundig advies;
correcte plaatsing.