Website: https://www.eijgelaar.nl
Adres: Nijverheidsstraat 24 8263 AM
Plaats: Kampen

Grafstenen zijn een specialisme van steenhouwerij Eijgelaar Natuursteen. Al sinds 1862 houdt Eijgelaar zich bezig met het ontwerpen, maken en plaatsen van persoonlijke grafmonumenten en het restaureren en bijwerken van grafstenen. Na het overlijden van een dierbare hebben de nabestaanden de vaak moeilijke taak een grafsteen uit te zoeken als blijvende herinnering. Wij kunnen hier op een passende wijze bij helpen. www.eijgelaar.nl

Eijgelaar Natuursteen

Pluspunten
Goed en vriendelijk geholpen. Het gedenksteentje was precies zoals ik hoopte en werd supersnel geleverd. Heel erg tevreden!

Daniëlle
Amerongen

Gepubliceerd op: 08/07/2018

Pluspunten
Het meedenken over de mogelijkheden, in overleg eigen ideeën naar voren brengen
n.v.t.
C. Bontekoe
Ugchelen

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Pluspunten
Wij,mijn Kinderen en ik zijn heel erg tevreden met de prachtige steen die geplaatst is op graf van mijn liefde van mijn leven en hun Vader en Opa Gerrit Akster, echt een fijne plek om heen te gaan,want het missen nu na 5 maand wordt erger, bedankt, bedankt.

Teunie Akster-Koldenhof
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 04/07/2018

Pluspunten
Houden rekening met persoonlijke belangen van klanten en zijn bereid daar iets voor te regelen.
Zorg bij vertraging in het proces voor tijdige communicatie naar klant.
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 24/06/2018

Pluspunten
Goed advies bij het uitzoeken van een grafmonument en daar na een rustig moment om over de belettering e.d.te
praten.Geen haastwerk.Daarvoor onze waardering.

Wim.
Mastenbroek

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Vriendelijke hulp, en afhandeling, correcte plaatsing
Eerder communiceren over het plaatsen,
Tiem
Genemuiden

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Wij zijn heel rustig adviserend geholpen,zijn er erg tevreden over!!
Ik heb geen verbeterpunten in onze situatie!
Astrid hooft
Leusden

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
De renovatie van een zeer oud graf is heel erg goed uitgevoerd. Grafsteen was omgevallen ,fundering was niet goed meer. Was vervallen en overal groeide gras. Nu lijkt hij weer als nieuw. Op een barstje na dan. En kan weer jaren mee.
Ik vond het jammer dat er niet goed duidelijk was wanneer er mee begonnen zou worden. Een begraafplaats mag namelijk een graf ruimen als het er vervallen uit ziet en was bang dat ze het in die periode zouden kunnen ruimen.
Verder zit er een klein barstje in de grafsteen. Ik ben bang dat dit door vocht en koude gaat wreken en zo verder gaat scheuren. Ik had gehoopt dat ze de steen ook zouden impregneren. Ik heb hier over gebeld en bleek niet nodig te zijn. Informatie over een garantie had ik wel prettig gevonden.
Antwoord Eijgelaar Natuursteen
Bedankt voor uw reactie. Dat barstje in deze oude grafsteen van Hardsteen is in de loop der tijd ontstaan en het kan inderdaad zo zijn dat het over 5, 10, 20 of 30 jaar gaat scheuren. Enige mogelijkheid is dan vervanging. Een oude grafsteen van Hardsteen impregneren heeft niet veel toegevoegde waarde. Tegenwoordig is alles van graniet en dan is impregneren helemaal niet meer nodig. Betreft de garantie: op nieuwe grafmonumenten geven wij standaard 25 jaar garantie. Op hele oud stenen die wij opknappen kunnen wij geen garantie geven op het materiaal. Stel dat een loszittend onderdeel dat wij weer hebben vastgezet toch binnen een jaar weer los gaat, dan zullen wij dit altijd weer vastzetten. Dit behoort tot onze standaard service.
Allard Lanson

Gepubliceerd op: 23/05/2018

grietje
Genemuiden

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten
geeft goede adviezen bij aankoop graf monument, erg klantvriendelijk

j van Holland
Woudenberg