Adres: Vismeerstraat 3B 5384 VL
Plaats: Heesch

Online kadowinkels zijn er in overvloed, maar een kadowinkel voor mannen?!? Kado's voor mannen zijn lastig te vinden en zeg nu zelf met een flesje parfum of een bierpakket kun je toch niet meer mee aankomen. Daarom is er eenmannenkado waar je leuke, mooie, grappige en functionele kado's vindt voor mannen.

Eenmannenkado.nl

Pluspunten
Er ging bij de bestelling op mijn ipad wat fout, dus een dubbele bestelling. Berichtje gestuurd waarna de bestelling meteen gecorrigeerd werd. Bestelling de dag erna binnen. Prima service!

Dirk
Middenbeemster

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Niet
Nog steeds mijn bestelling niet binnen
Chiel
Soest

Gepubliceerd op: 30/09/2018

Pluspunten
snelle levering volens afspraak

Wim
Helmond

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten
Levering binnen afgesproken tijd.
Geen duidelijke communicatie over order tussentijds..
Antwoord Eenmannenkado.nl
Goedemorgen,

bedankt dat u ons beoordeeld heeft. Graag zouden we van u vernemen wat u bedoeld met uw genoemde verbeterpunt. Als het goed is heeft u met uw bestelling een orderbevestiging gekregen waarin het verloop van uw bestelling staat. Daaropvolgend ontvangt u, zodra de bestelling bij DHL gearriveerd is, een email met de track 'n trace informatie. Graag vernemen we of u deze informatie ook heeft ontvangen en anders waarmee wij de communicatie kunnen verbeteren.
Alvast bedankt en we wensen u veel plezier met het geven van het cadeau.

Robert | Eenmannenkado.nl

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Bestelling niet op tijd geleverd. Niet leuk wanneer je het cadeau wel op tijd verwacht.

Antwoord Eenmannenkado.nl
Beste Klant,
Bedankt dat u ons beoordeeld heeft maar vervelend dat u ons met een onvoldoende heeft beoordeeld. Uit uw email heb ik begrepen dat de order niet als verwacht op vrijdag geleverd is maar op zaterdag. Nu heb ik uw order even bekeken en heb ik gezien dat uw order op donderdagavond om 19:32 geplaatst is. Bij het product staat dan de tekst "vandaag besteld, morgen verzonden". Dit is ook wat wij gedaan hebben. Uw order is volgens afspraak op vrijdag verzonden en zaterdag bij u geleverd. Wellicht dat u dit anders begrepen heeft en dat er daardoor een andere verwachting is ontstaan, onze excuses dan hiervoor.
Wij begrijpen dat u uw bestelde producten wellicht nu niet meer wenst af te nemen. In dat geval kunt u deze gratis aan ons retou

Gepubliceerd op: 23/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, product goed ingepakt en je word op de hoogte gehouden van de levering.

Daphne
Nootdorp

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
Snel en keurig ingepakt

Lilian
Amersfoort

Gepubliceerd op: 31/08/2018

Monique
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Pluspunten
Goede service bij besorgingsprobleem vanuit DHL. Pakketje wel 2 weken later ontvangen.

Gepubliceerd op: 29/06/2018

Pluspunten

Inmiddels een week na bestelling het pakketje nog niet ontvangen.

15/06/2018

Pluspunten
Super snelle levering

Maria

Gepubliceerd op: 17/06/2018