Website: www.ecostyle.nl
Adres: Ecomunitypark 1 8431 SM
Plaats: Oosterwolde

ECOstyle is gespecialiseerd in de ontwikkeling en het vermarkten van ecologisch verantwoorde producten en concepten voor bodem, plant en dier voor particuliere en beroepsmatige toepassing. Hierbij staat zorg voor het milieu, innovatie, duurzaamheid en kennisoverdracht centraal.

ECOstyle

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Natuurlijke bestrijdingsmiddelen voor de tuin. Ik had hier lieveheersbeestjes larven besteld. De producten zijn goed.
Levering was niet volgens afspraak. Er werd een mail verstuurd met een verzendingsdatum. Helaas werd het pakket pas 10 dagen ontvangen. Bij telefonische navraag klopte de e-mail niet. Erg jammer dat je 2 weken op een product moet wachten en daar geen informatie over krijgt.
Thierry

Gepubliceerd op: 05/06/2020

Pluspunten
Ik zet bij 'aanbevelen' NEE, omdat ik echt nooit iets aanbeveel of afraad. Het is dus geen oordeel over het bedrijf.
Op de bijsluiter staat dat de aaltjes koel bewaard moeten blijven. Bij de bezorgdienst is dat niet gebeurd, bij het pick-up point al evenmin. Op de omdoos staat het niet vermeld, dus is dat koel bewaren niet relevant of zijn de aaltjes inmiddels dood?
Die omdoos past overigens door de brievenbus, dus waarom zo'n omslachtige bezorgmethode?

Gepubliceerd op: 02/06/2020

Pluspunten

snellere levering zou erg fijn zijn.

Gepubliceerd op: 25/05/2020

Pluspunten

Levenskrachtigere larven van lieveheersbeestjes graag -- als zich op of tussen de snippers al larven hebben bevonden -- wat ik nu betwijfel.
Dick van Ingen

Gepubliceerd op: 22/05/2020

Pluspunten
Snelle levertijd, goede uitleg. Maar, please, let op mijn woorden bij de verbeterpunten!
Ik baal ervan, dat ik in de uitleg zie, dat ik e.e.a. binnen 2 dagen moet gebruiken, maar nĂș voor 't eerst zie, dat ik 't ook nog moet combineren met mierenverdelging. Dus wordt op een 2e spoor gezet, maar wel met de druk het allemaal binnen 2 dagen te doen. En dat ook nog met weekend voor de deur. Ben dus bang (jawel, mieren aangetroffen), dat ik de lieveheersbeestjeslarven domweg voor niks heb gekocht. De mieren hebben, samen met de luizen, de larven al te grazen genomen.
Aldus: aardig product, prima service, maar..... mogelijk nul resultaat en moeite en kosten helemaal voor niks! Balen!
Niko

Gepubliceerd op: 21/05/2020

LS.

Mijn bestelling als boven vermeld (nematoden 50 mln/100 m@) dd. 26-04-2020 werd heden, 01-05-2020 door DHL afgeleverd.
Dit beteken dat uw zending 3 dagen bij DHL in een opslag heeft gelegen, onder welke omstandigheden ? Gekoeld, zoals op de verpakking staat vermeld?
Ik denk het niet! Daardoor ben ik niet zeker van de werkzaamheid van de nematoden!
Voorheen verzond u uw zendingen met PostNL, hetgeen een veel betrouwbaarder vervoerder lijkt te zijn.
DHL is onder de huidige (covid19) omstandigheden kennelijk geen geschikte vervoerder voor levende materialen!
Zie bijlage: foto van details.
Jan Boon
Buren

Gepubliceerd op: 17/05/2020

Pluspunten

Ik wacht nog op de levering van de bestelling waar ik nu een oordeel over zou moeten geven.
Piet.yntema@hotmail.com
Winterswijk

Gepubliceerd op: 16/05/2020

Gepubliceerd op: 14/05/2020

Gepubliceerd op: 13/05/2020

Pluspunten
Nu mijn eerste 2 proefzakjes ontvangen. Verder nog geen ervaringen met dit bedrijf.
Voor het eerst 2 proefzakjes gekocht. Het zou leuk zijn als er een kortingsbon bij had gezeten van bijvoorbeeld 10% korting bij aanschaf van het product voor de 1e aankoop.
Rosa
Middenbeemster