Website: www.ecostylewebshop.nl
Adres: Ecomunitypark 1 8431 SM
Plaats: Oosterwolde

ECOstyle is gespecialiseerd in de ontwikkeling en het vermarkten van ecologisch verantwoorde producten en concepten voor bodem, plant en dier voor particuliere en beroepsmatige toepassing. Hierbij staat zorg voor het milieu, innovatie, duurzaamheid en kennisoverdracht centraal.

ECOstyle
1975 beoordelingen (totaal)

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Duurzaam
Nog niks aangekomen en wel erg veel mails krijgen om beoordeling in te vullen. Volgens mij staan dingen niet lekker in systeem
Irene

Gepubliceerd op: 23/01/2020

Pluspunten
Geen contact gehad over levering na 6 dagen,kerst zat er tussen
WEL EEN ZIEK PAARD.
Mvg Remmelt Groenwoud
Af spraak nakomen
Groenwoud
Stadskanaal

Gepubliceerd op: 17/01/2020

Pluspunten
Ik zit al een week te wachten op mijn proefpakket hondenbrokken
Afspraken qua levertijd nakomen
Antwoord ECOstyle
Hi Twan! Dat is niet bedoeling... excuses hiervoor! Zou je jouw adresgegevens ter verificatie willen mailen naar: natuurlijk@ecostyle.nl? Ik vergelijk deze met die in jouw bestelling en stuur je uiteraard een zakje toe. Groetjes, Nienke
Twan
Boven-Leeuwen

Gepubliceerd op: 18/10/2019

Pluspunten
Product is geleverd
Aaltjes gekregen ,niet gekoeld en lagen gewoon op kamertemperatuur op de voordeurmat, de sticker waarop stond dat t koel moet blijven was afgeplakt. De aaltjes hebben deze keer niks uitgehaald tegen de lapsnuitkever in onze tuin. Bij Intratuin krijg je ze rechtstreeks uit de koelkast mee, de werking was ook vele malen beter. Klacht ingediend maar er werd niks mee gedaan.
Antwoord ECOstyle
Hi Milou! Ik heb je een mail gestuurd. Uiteraard is het niet de bedoeling dat je geen effect ziet van de aaltjes. We zullen naar een passende oplossing zoeken! Groet, Nienke
Milou
Elst

Gepubliceerd op: 09/10/2019

Pluspunten
Nog steeds niks binnen gekregen

Deborah
Leek

Gepubliceerd op: 26/09/2019

Pluspunten
Ecologisch ongedierte bestrijden leek zeer naar mijn opvattingen.
Boerderij besteld op vrijdag uitlevering duurde tot de vrijdag daarop na 18:00 uur terwijl op dinsdag levende have verzonden zou worden. Bij aankomst 1/3 dood 2 dagen later nog 1/3 over. Zeer droevig aangezicht. Geen enkele eitje gezien, laat staan larve in ontwikkeling. Erg teluurstellend.

Naar aanleiding van dit bericht reageert Eco style alsvolgt;

Hallo Atie,

Mijn excuses. Ik zag tegenstrijdige dingen op Kiyoh staan.

Goed dat je zegt dat het dus om de boerderij gaat. Graag kom ik je tegemoet. Ik stuur je eenmalig een nieuwe boerderij toe. Deze mag je midden/eind volgende week verwachten.

Nienke Holwerda
Customer Care

Super blij mee keurig geregeld
Antwoord ECOstyle
Hi Atie! Wat vervelend dat je zolang hebt moeten wachten. Dit product versturen wij uitsluitend op woensdag en donderdag. Op vrijdag besteld is een week later in huis. In een bakje zitten vaak kleine en grote larven. De grote zie je lopen, ik kan mij voorstellen dat het dan lijkt alsnog de anderen levenloos zijn. Heb je ze inmiddels uitgezet? Dit mag in het zakje, maar los uitzetten is ook prima. Na 6 weken zou je afname in het aantal bladluizen moeten zien! Groetjes, Nienke
Peter Gorter
Den Helder

Gepubliceerd op: 29/07/2019

Pluspunten
Ecologisch ongedierte bestrijden leek zeer naar mijn opvattingen.
Besteld op vrijdag uitlevering duurde tot de vrijdag daarop na 18:00 uur terwijl op dinsdag levende have verzonden zou worden. Bij aankomst 1/3 dood 2 dagen later nog 1/3 over. Zeer droevig aangezicht. Geen enkele eitje gezien, laat staan larve in ontwikkeling. Erg teluurstellend. Chemicalien lijken toch het beste middel als dit een normale levering is. Ik hoor graag van u.

Den Helder
15/07/2019

Pluspunten

Op website levertijd of afwijkingen hiervan vermelden en bij vertraging klanten actief informeren.

Gepubliceerd op: 12/07/2019

Pluspunten

Tot op heden nog maar 1 van de 3 producten ontvangen.
Enkel dit van Sluipwesp tegen de larven van de witte vlieg.

De andere twee ????? Larven lieveheersbeestjes en Aaltjes tegen wortel / prei vlieg nog niet.
Ordernummer 10139665
Antwoord ECOstyle
Hallo Paul! Inmiddels is er contact met je opgenomen per e-mail. Uiteraard onze excuses nogmaals voor de vertraging. Het wordt opgelost. Groet, Nienke
Van den Bergh Paul
grote baan 103 Betekom (Belgiƫ)

Gepubliceerd op: 02/07/2019

Pluspunten

Helaas hebben de aaltjes totaal niet geholpen, heb nog steeds rouwvliegjes rondvliegen. Dat terwijl er overal vliegenvallen staan. Ben echt ten einde raad
Daisy

Gepubliceerd op: 26/06/2019

Pluspunten

Duidelijk maken als een bestelling gesplitst geleverd gaat worden. Levertijden nakomen. Nieuw doorgegeven levertijd (via email) ook nakomen.
Mike

Gepubliceerd op: 21/06/2019