Website: www.ecostylewebshop.nl
Adres: Ecomunitypark 1 8431 SM
Plaats: Oosterwolde

ECOstyle is gespecialiseerd in de ontwikkeling en het vermarkten van ecologisch verantwoorde producten en concepten voor bodem, plant en dier voor particuliere en beroepsmatige toepassing. Hierbij staat zorg voor het milieu, innovatie, duurzaamheid en kennisoverdracht centraal.

ECOstyle
1975 beoordelingen (totaal)

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Besteld maar niets aangekregen!

Geel

Gepubliceerd op: 13/01/2020

Pluspunten
Alsnog het pakketje opgestuurd na 5 dagen. Zonder compensatie welliswaar.
Het bedrijf is naar mijn mening niet betrouwbaar wat betreft de bezorgtijd.
TIP: Ervoor zorgen dat pakketjes binnen 2 werkdagen daadwerkelijk worden bezorgd, zoals op de website wordt beweerd. Daarnaast klanten compenseren voor de niet nagekomen afspraken.
Susanna

Gepubliceerd op: 06/01/2020

Pluspunten
Tot nu toe alleen maar negatief. Nog steeds niks ontvangen.
Zorg dat je levert wat besteld en betaald is.
Antwoord ECOstyle
Hallo Klaas, spijtig om te horen dat je zolang wacht. Ik zie dat je jouw order hebt laten bezorgen bij een DHL servicepunt. Het is hier niet tijdig afgehaald waardoor het retour gaat naar ons. Was je hiervan op de hoogte? Je hebt het zendingsnummer per e-mail gehad. Groet, Nienke
Klaas
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 31/12/2019

Pluspunten

Aaltjes zijn in de buitenbrievenbus gedeponeerd. Was rond het vriespunt dus ik denk dat ze het niet overleefd hebben. Ik heb dus nog steeds varenmugjes.
Antwoord ECOstyle
Beste Johan! De aaltjes worden verstuurd in een brievenbuspakketje, ze mogen dus door de bezorger in de brievenbus worden bezorgd. Wij houden nauwkeurig de temperatuur in de gaten: de aaltjes die nu beschikbaar zijn gedijen dus bij de huidige temperaturen wat verzending/bezorging betreft. Zodra je ze binnen hebt gelieve wel direct toe te passen! Wens je nog een mooie dag. Groetjes, Nienke
Johan
Nunspeet

Gepubliceerd op: 17/12/2019

Pluspunten
Heeft totaal niet gewerkt

Antwoord ECOstyle
Hi meneer/mevrouw Klomp, wat vervelend om te lezen dat de aaltjes niet hebben gewerkt. Ik stuur je even een mail! Groetjes, Nienke
Klomp
Barneveld

Gepubliceerd op: 13/12/2019

Pluspunten
De volledige klantervaring. De afspraken worden niet nagekomen. Ben inmiddels ruim een week op mijn bestelling aan het wachten terwijl 1-2 werkdagen beloofd is. De medewerker aan de telefoon toonde totaal geen begrip voor mijn ongenoegen.
Antwoord ECOstyle
Hoi Sebastian! Kan mij goed voorstellen dat je teleurgesteld bent over de levertijd, terwijl wij 2/3 werkdagen communiceren. Als het goed is, heb je een mail ontvangen met een T&T-code. Deze heb ik je daarna ook nog even nagestuurd. Hoor als reactie daarop graag of je daadwerkelijk je order binnen hebt?! Voor nu 'n mooie avond. Groetjes, Nienke
Sebastian

Gepubliceerd op: 12/12/2019

Pluspunten

Ik heb de bestelde probeerverpakkingen nooit ontvangen!!!
Heel vervelend want ik had wel interesse maar daar zie ik nu dan maar van af. Als de levering niet te vertrouwen is dan liever niets.
Antwoord ECOstyle
Hallo Ingrid! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kijk graag waar het is gegaan. Heb je daarom een mail gestuurd. Groetjes, Nienke
ingrid
rotterdam

Gepubliceerd op: 09/11/2019

Pluspunten

Geen track en tracé code of iets gekregen wanneer ze zouden komen. Ook miet kunnen aangeven dat het wel bij de buren bezorgd mocht worden. Moest er zelf achter aan waar het bleef. Ook vind ik dat het best mogelijk is dat het er de volgende dag is ipv 4 werkdagen dit moet toch beter kunnen?
Eefke Beuneker
Giekerk

Gepubliceerd op: 23/09/2019

Pluspunten

Tegenvallend resultaat, de taxuskevers zijn na plaatsen van de val nog steeds niet weg. Elke dag schud ik nog steeds kevers uit de struiken. Weet niet of ik ooit hier nog iets bestel...
Pieter
Voorschoten