Bedrijfsgegevens

Website: www.ecostylewebshop.nl
Adres: Ecomunitypark 1 8431 SM
Plaats: Oosterwolde
Telefoon: 0516-432122

ECOstyle is gespecialiseerd in de ontwikkeling en het vermarkten van ecologisch verantwoorde producten en concepten voor bodem, plant en dier voor particuliere en beroepsmatige toepassing. Hierbij staat zorg voor het milieu, innovatie, duurzaamheid en kennisoverdracht centraal.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

ECOstyle
totaal score
8.4
Snelheid/Levertijd
8.5
Betrouwbaarheid
8.7
Afspraken nakomen
8.7
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
785 beoordelingen (12 maanden)
1975 beoordelingen (totaal)
16810 keer bekeken
90% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
56% (443)
32% (251)
5% (43)
2% (18)
4% (30)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

1
Pluspunten
Besteld maar niets aangekregen!
Verbeterpunten
 
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Afspraken nakomen
Klant
Geel

Gepubliceerd op: 13/01/2020
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
Alsnog het pakketje opgestuurd na 5 dagen. Zonder compensatie welliswaar.
Verbeterpunten
Het bedrijf is naar mijn mening niet betrouwbaar wat betreft de bezorgtijd.
TIP: Ervoor zorgen dat pakketjes binnen 2 werkdagen daadwerkelijk worden bezorgd, zoals op de website wordt beweerd. Daarnaast klanten compenseren voor de niet nagekomen afspraken.
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Afspraken nakomen
Susanna

Gepubliceerd op: 06/01/2020
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Tot nu toe alleen maar negatief. Nog steeds niks ontvangen.
Verbeterpunten
Zorg dat je levert wat besteld en betaald is.
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Afspraken nakomen
Antwoord ECOstyle
Hallo Klaas, spijtig om te horen dat je zolang wacht. Ik zie dat je jouw order hebt laten bezorgen bij een DHL servicepunt. Het is hier niet tijdig afgehaald waardoor het retour gaat naar ons. Was je hiervan op de hoogte? Je hebt het zendingsnummer per e-mail gehad. Groet, Nienke
Klaas
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 31/12/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Aaltjes zijn in de buitenbrievenbus gedeponeerd. Was rond het vriespunt dus ik denk dat ze het niet overleefd hebben. Ik heb dus nog steeds varenmugjes.
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Afspraken nakomen
Antwoord ECOstyle
Beste Johan! De aaltjes worden verstuurd in een brievenbuspakketje, ze mogen dus door de bezorger in de brievenbus worden bezorgd. Wij houden nauwkeurig de temperatuur in de gaten: de aaltjes die nu beschikbaar zijn gedijen dus bij de huidige temperaturen wat verzending/bezorging betreft. Zodra je ze binnen hebt gelieve wel direct toe te passen! Wens je nog een mooie dag. Groetjes, Nienke
Johan
Nunspeet

Gepubliceerd op: 17/12/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Heeft totaal niet gewerkt
Verbeterpunten
 
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Afspraken nakomen
Antwoord ECOstyle
Hi meneer/mevrouw Klomp, wat vervelend om te lezen dat de aaltjes niet hebben gewerkt. Ik stuur je even een mail! Groetjes, Nienke
Klomp
Barneveld

Gepubliceerd op: 13/12/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Geen.
Verbeterpunten
De volledige klantervaring. De afspraken worden niet nagekomen. Ben inmiddels ruim een week op mijn bestelling aan het wachten terwijl 1-2 werkdagen beloofd is. De medewerker aan de telefoon toonde totaal geen begrip voor mijn ongenoegen.
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Afspraken nakomen
Antwoord ECOstyle
Hoi Sebastian! Kan mij goed voorstellen dat je teleurgesteld bent over de levertijd, terwijl wij 2/3 werkdagen communiceren. Als het goed is, heb je een mail ontvangen met een T&T-code. Deze heb ik je daarna ook nog even nagestuurd. Hoor als reactie daarop graag of je daadwerkelijk je order binnen hebt?! Voor nu 'n mooie avond. Groetjes, Nienke
Sebastian
Amsterdam

Gepubliceerd op: 12/12/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb de bestelde probeerverpakkingen nooit ontvangen!!!
Heel vervelend want ik had wel interesse maar daar zie ik nu dan maar van af. Als de levering niet te vertrouwen is dan liever niets.
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Afspraken nakomen
Antwoord ECOstyle
Hallo Ingrid! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kijk graag waar het is gegaan. Heb je daarom een mail gestuurd. Groetjes, Nienke
ingrid
rotterdam

Gepubliceerd op: 09/11/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Geen track en tracé code of iets gekregen wanneer ze zouden komen. Ook miet kunnen aangeven dat het wel bij de buren bezorgd mocht worden. Moest er zelf achter aan waar het bleef. Ook vind ik dat het best mogelijk is dat het er de volgende dag is ipv 4 werkdagen dit moet toch beter kunnen?
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Afspraken nakomen
Eefke Beuneker
Giekerk

Gepubliceerd op: 23/09/2019
Aanbeveling: nee

Vaker klant geweest
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Tegenvallend resultaat, de taxuskevers zijn na plaatsen van de val nog steeds niet weg. Elke dag schud ik nog steeds kevers uit de struiken. Weet niet of ik ooit hier nog iets bestel...
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Pieter
Voorschoten

Gepubliceerd op: 27/08/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Afspraken nakomen
Klant

Gepubliceerd op: 23/07/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer