Website: www.ecostylewebshop.nl
Adres: Ecomunitypark 1 8431 SM
Plaats: Oosterwolde

ECOstyle is gespecialiseerd in de ontwikkeling en het vermarkten van ecologisch verantwoorde producten en concepten voor bodem, plant en dier voor particuliere en beroepsmatige toepassing. Hierbij staat zorg voor het milieu, innovatie, duurzaamheid en kennisoverdracht centraal.

ECOstyle
8.1

Pluspunten
Goede verpakking, heldere conmunicatie, levering volgens afspraak
Danielle
Rijswijk

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Ze doen wat ze zeggen.
NiKS
Thea

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Op zich wel fijn dat er biologische bestrijdingsmiddelen zijn die je online kunt bestellen.
De mevrouw aan de telefoon was heel vriendelijk.
De larven van lieveheersbeestjes kwamen veel later wat niet vermeld stond. Ik ging daarom bellen na een week of er een vergissing in het spel was. Dat bleek niet zo te zijn want het was normaal dat deze later zouden komen, dat had in de begeleidende brief kunnen staan of in een toegevoegd velletje papier zodat ik niet ongerust had hoeven zijn. De mevrouw aan de telefoon was wel heel vriendelijk en het kwam uiteindelijk na ong. 10 dagen binnen.
Een ander ding is dat ik geen enkel lieveheersbeestje heb ontdekt in de tuin. De larven op de papieren strookjes heb ik in de zakjes volgens de beschrijving verdeeld met een beetje voeding maar de luizen bleven. Ik heb ook maar een paar larven zien bewegen bij het ophangen wat ik de dag van aankomst heb gedaan en vroeg me af of er wel levende larven in zaten. Ik heb de rozen uiteindelijk met een ander middel bespoten, jammer.
Ook de buxusmot heeft geen last gehad van de aaltjes.... zéér helaas dus maar de middelen hebben niet geholpen en daar zijn ze dan best duur voor.
De mieren zitten er ook nog maar zijn wel verhuisd naar een ander plekje, ze zitten nu in de bloempotten, het blijft lastig.
Antwoord ECOstyle
Hartelijk dank voor uw email. Jammer dat het zo gelopen is. Heeft u behoefte aan meer informatie of hulp, neem dan contact met ons op via consument@ecostyle.nl

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Verkoopt erg handige biologische middelen
Prijsverlaging? Ik heb een nogal grote groenten tuin!
Maarten
De Wolden

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Zeer klant vriendelijk

J Shoghnani

Pluspunten

Afspraken na komen als u een levertijd aangeeft kom die dan ook na geef anders aan levertijd ondekend
Antwoord ECOstyle
Hartelijk dank voor uw review, Wij nemen uw feedback mee om onze diensten en service te verbeteren.
Frank

Maasdijk

mirjam
hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Pluspunten
Snelle reactie, zeer zorgvuldige verpakking, levering in de brievenbus.

Methusalina
Rijswijk