Website: http://www.eb-vloed.nl
Adres: Dorpsstraat 5 8899 AA
Plaats: Vlieland

The family store at sea and online.
Vlieland, 1995. Geïnspireerd door de mens, de zee en de natuur opent Eb & Vloed Lifestyle zijn deuren. Een bescheiden, liefdevolle winkel waar de duurzame kledingcollectie en de bijzondere accessoires op gevoel worden samengesteld.
Het vormt de basis van het totaalconcept: family lifestyle voor het hele gezin in een sfeer van vrije tijd en luxe eenvoud. At sea and online!

Eb & Vloed Lifestyle

Pluspunten
Super service!

Ellen
Helmond

27/03/2017

Bereikbaarheid telefonisch
Petra
Gorinchem

18/03/2017

Jas, shirts
Pluspunten
Tevreden met de bestelling.
Een verbeter punt: ik heb geen bevestiging ontvangen dat mijn bestelling afgeleverd was. Ik had via track en trace ingelogd op de site van post.nl en het stond aangegeven dat mijn bestelling dinsdag geleverd was maar eingenlijk hij was pas woensdag geleverd. Met andere worden, (zoals wehkamp, zalando en nike doen) bij de levering/ handtekening een email naar de klant sturen.
Mvg,
Alina Veres
Goedemorgen,

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het fijn te horen dat u tevreden bent met de bestelling. Het is jammer dat het tijdens de verzending blijkbaar niet helemaal naar wens gegaan is. We willen u er wel op wijzen dat de verzending bij PostNL ligt en dat wij hier verder geen invloed op hebben. We zullen uitzoeken of uw voorstel een optie is.

Team Eb&Vloed
Amersfoort

18/03/2017

Super product Clised!
Pluspunten
Leuke collectie en makkelijk
Dit keer broek besteld en bevestigd gekregen, alsnog later mail ontvangen dat broek toch niet geleverd kon worden. Dat was erg vervelend omdat ik bestelling deed als iets dat goed bij elkaar past. Dan is t vervelend dat je t alsnog niet in geheel krijgt. Wanneer ik dat geweten had zou ik idd Waarschijnlijk Niet besteld hebben.
Goedemorgen,

Bedankt voor uw beoordeling. Wanneer wij een bestelling ontvangen maar er is iets niet voorradig dan proberen wij altijd van te voren te mailen. Helaas is dit bij u niet gebeurd, waarvoor onze excuses.

Omdat uw bestelling uit meerdere items bestond, naast de broek, hebben wij ervoor gekozen dit zo snel mogelijk te verzenden zodat u de rest snel in huis zou hebben.

We zullen kijken of we dit in de toekomst anders kunnen aanpakken.

Welmoed
Eb&Vloed Lifestyle
Roland
Bussum

15/03/2017

Pluspunten
Super leuk ingepakt in papier met Vlieland's volkslied

Goedemorgen,

Bedankt voor uw mooie beoordeling.
In uw verbeterpunt noemt u dat wij communiceren dat wanneer u voor 20.00 uur bestelt het de volgende dag wordt geleverd. Op onze website communiceren wij echter: 'Bestelling geplaatst & betaling voltooid vóór 14.00 uur? Deze wordt vandaag nog verzonden!'

Wij zitten op een eiland en zouden het dan ook niet voor elkaar kunnen krijgen om een bestelling, die om 20.00 uur wordt geplaatst, de volgende dag al te bezorgen. Dit in verband met boottijden waaraan wij verbonden zijn. Graag zouden wij horen waar u heeft gelezen dat u tot 20.00 uur kon bestellen.

Welmoed

Maureen
Denhaag

06/03/2017

all stars gympen
Pluspunten
Super service, goed bereikbaar, behulpzaam en snel!

Annelien
Akkrum