Website: https://www.easycollage.nl
Adres: Zomerhofstraat 71 3032 CK
Plaats: Rotterdam

EasyCollage is de expert in NL in topkwaliteit fotocollages. Met afdruk van je fotocollage op topkwaliteit canvas, poster, aluminium en plexiglas kun je je foto's als echte kunstwerkjes aan de muur hangen en kun je elke dag genieten van je leukste momenten. En uniek in Nederland: onze fotocollages zijn beschikbaar tot maar liefst 150 x 100 cm!

Met keuze uit de mooiste ontwerpen kun je heel makkelijk een unieke fotocollage maken in jouw eigen stijl. Je kunt meteen online aan de slag, dus geen drama's met het downloaden van een programma.

Alles is authentiek handwerk: we behandelen elke collage met veel zorg en we besteden veel aandacht aan maken en inpakken van je fotocollage. Hiermee ben je verzekerd van het mooiste eindresultaat.

Een mooi cadeau om iemand mee te verrassen of voor jezelf om je muur op te fleuren!

EasyCollage

Pluspunten
De collage voldeed aan de verwachtingen en het bedrijf heeft zich gehouden aan de voorgestelde levertermijn
Geen suggesties op dit moment
Sjer
Maastricht

Gepubliceerd op: 26/05/2019

Pluspunten
Makkelijk te maken, snelle levering
Af en toe een leuke aanbieding, dat mis ik. Bij andere websites krijg ik die wel. Misschien zou ik dan vaker iets bij jullie doen/bestellen. Prijs van m'n fotoposter is ook niet echt goedkoop, incl verzenden voor 40€!!! Maar dit formaat hebben andere websites niet, dus kies ik voor jullie.
Desiree

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Sippie
RUINERWOLD

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten
Snelle levering en goede kwaliteit. Zowel qua afdruk als het gebruikte papier. Blij ermee!!

Marjan
Maastricht

Gepubliceerd op: 12/05/2019

Pluspunten
Snel geleverd, mooie afdruk
geen verbeterpunten
Jaap Rieter
Rosmalen

Gepubliceerd op: 12/05/2019

Mirella
Hattem

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Pluspunten
Snelle en nette levering!
Goede kwaliteit, ben heel blij met mijn collage!
Vind ze allen wat prijzig.

Nicole
Culemborg

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Pluspunten
Goede software
Goede service (even nagaan of er niet per ongeluk een dubbele foto in de collage zit)
Mooi kwaliteit product
Een optie om de foto’s te bewerken of verbeteren opnemen in de software. Nu is het alleen draaien en zoemen. Maar bv iets lichter of donkerder maken kon niet
Joyce
Den Helder

Gepubliceerd op: 23/04/2019

Pluspunten
Snel, simpel en eenvoudig
Bij het opslaan van het project pakt het programma niet alle foto's mee, zodat je eigenlijk opnieuw moet beginnen.
Jo

Gepubliceerd op: 23/04/2019