Website: https://www.easycollage.nl
Adres: Zomerhofstraat 71 3032 CK
Plaats: Rotterdam

EasyCollage is de expert in NL in topkwaliteit fotocollages. Met afdruk van je fotocollage op topkwaliteit canvas, poster, aluminium en plexiglas kun je je foto's als echte kunstwerkjes aan de muur hangen en kun je elke dag genieten van je leukste momenten. En uniek in Nederland: onze fotocollages zijn beschikbaar tot maar liefst 150 x 100 cm!

Met keuze uit de mooiste ontwerpen kun je heel makkelijk een unieke fotocollage maken in jouw eigen stijl. Je kunt meteen online aan de slag, dus geen drama's met het downloaden van een programma.

Alles is authentiek handwerk: we behandelen elke collage met veel zorg en we besteden veel aandacht aan maken en inpakken van je fotocollage. Hiermee ben je verzekerd van het mooiste eindresultaat.

Een mooi cadeau om iemand mee te verrassen of voor jezelf om je muur op te fleuren!

EasyCollage

Pluspunten
Snel.
Foto's vertonen printstrepen. Ik bestel volgende X elders. Te duur voor de kwaliteit.
Antwoord EasyCollage
Beste Maarten,

Vervelend om te horen dat er strepen op je collage zitten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb even gekeken en zie dat je ook per e-mail een bericht hebt gestuurd. Mijn collega neemt zo meteen contact met je op om verder te kijken wat er aan de hand is. We lossen dit graag voor je op.
Maarten

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
Snel geleverd en de collage was makkelijk gemaakt.
De poster was niet zo glanzend als gehoopt.

Gepubliceerd op: 15/05/2019

Pluspunten
makkelijk te maken
veel keuze in lay-outs
het doek was niet mooi strak gespanen
de hoeken waren niet strak/plat omgevouwen
Alice
De Lier

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
print netjes uitgevoerd en levering volgens afspraak.
Links boven staat de naam van het bedrijf in redelijk groot formaat wat zeer storend en ongepast is. Bij een volgende keer zal ik hier niet weer bestellen.
Andre
Assen

Gepubliceerd op: 08/07/2018

Pluspunten
tijdig levering
mooie kwaliteit

Gepubliceerd op: 15/06/2018