Website: https://www.easycollage.nl
Adres: Zomerhofstraat 71 3032 CK
Plaats: Rotterdam

EasyCollage is de expert in NL in topkwaliteit fotocollages. Met afdruk van je fotocollage op topkwaliteit canvas, poster, aluminium en plexiglas kun je je foto's als echte kunstwerkjes aan de muur hangen en kun je elke dag genieten van je leukste momenten. En uniek in Nederland: onze fotocollages zijn beschikbaar tot maar liefst 150 x 100 cm!

Met keuze uit de mooiste ontwerpen kun je heel makkelijk een unieke fotocollage maken in jouw eigen stijl. Je kunt meteen online aan de slag, dus geen drama's met het downloaden van een programma.

Alles is authentiek handwerk: we behandelen elke collage met veel zorg en we besteden veel aandacht aan maken en inpakken van je fotocollage. Hiermee ben je verzekerd van het mooiste eindresultaat.

Een mooi cadeau om iemand mee te verrassen of voor jezelf om je muur op te fleuren!

EasyCollage