Website: https://www.easycollage.nl
Adres: Zomerhofstraat 71 3032 CK
Plaats: Rotterdam

EasyCollage is de expert in NL in topkwaliteit fotocollages. Met afdruk van je fotocollage op topkwaliteit canvas, poster, aluminium en plexiglas kun je je foto's als echte kunstwerkjes aan de muur hangen en kun je elke dag genieten van je leukste momenten. En uniek in Nederland: onze fotocollages zijn beschikbaar tot maar liefst 150 x 100 cm!

Met keuze uit de mooiste ontwerpen kun je heel makkelijk een unieke fotocollage maken in jouw eigen stijl. Je kunt meteen online aan de slag, dus geen drama's met het downloaden van een programma.

Alles is authentiek handwerk: we behandelen elke collage met veel zorg en we besteden veel aandacht aan maken en inpakken van je fotocollage. Hiermee ben je verzekerd van het mooiste eindresultaat.

Een mooi cadeau om iemand mee te verrassen of voor jezelf om je muur op te fleuren!

EasyCollage

Pluspunten
Eerste bestelling was niet strak opgespannen, heel veel over en weer moeten mailen en doek terug moeten sturen. 2e doek ontvangen na enkele dagen, was wel beter dan eerste. Maar voor een simpele internetbestelling was het veel werk om een mooie collage te ontvangen.
Klant meteen vertrouwen en niet eerst om het canvas retour te vragen. Veel moeite als klant moeten doen om via internet een collage te kunnen bestellen die naar wens is. (mailen met klacht, zelf collage retour, mailen, contact over en weer en wachten op nieuwe canvas).
Antwoord EasyCollage
Bedankt voor je feedback! Natuurlijk erg vervelend dat we je niet naar wens hebben kunnen helpen. De beschreven klacht komt (gelukkig) niet vaak voor en is helaas op een foto slecht te beoordelen. Daarom vragen wij deze standaard retour. Dit geven wij ook altijd aan in het eerste contact na het doorgeven van de klacht. Wij hebben direct een herdruk of het aankoopbedrag retour aangeboden.

We vinden het vervelend dat je dit hele proces als negatief hebt ervaren. Al met al hopen we dat je toch tevreden bent met onze oplossing om je een nieuwe fotocollage te sturen, en dat je blij bent met de kwaliteit van de herdruk. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je altijd even contact met ons opnemen.

Gepubliceerd op: 25/06/2018