Website: https://www.easycollage.nl
Adres: Zomerhofstraat 71 3032 CK
Plaats: Rotterdam

EasyCollage is de expert in NL in topkwaliteit fotocollages. Met afdruk van je fotocollage op topkwaliteit canvas, poster, aluminium en plexiglas kun je je foto's als echte kunstwerkjes aan de muur hangen en kun je elke dag genieten van je leukste momenten. En uniek in Nederland: onze fotocollages zijn beschikbaar tot maar liefst 150 x 100 cm!

Met keuze uit de mooiste ontwerpen kun je heel makkelijk een unieke fotocollage maken in jouw eigen stijl. Je kunt meteen online aan de slag, dus geen drama's met het downloaden van een programma.

Alles is authentiek handwerk: we behandelen elke collage met veel zorg en we besteden veel aandacht aan maken en inpakken van je fotocollage. Hiermee ben je verzekerd van het mooiste eindresultaat.

Een mooi cadeau om iemand mee te verrassen of voor jezelf om je muur op te fleuren!

EasyCollage

Pluspunten
Goede, gebruiksvriendelijke software om je collage te maken, goede kwaliteit en tijdige levering. Top!

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Fantastisch, wat snel. Zelf de foto die mijn dochter in Frankrijk een dag eerder gemaakt heeft stond erop.
Ze was ZEER verbaasd.
GEEN
Truus
velserbroek

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Heel makkelijk te maken, scherpe afdrukken, snelle levering.

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Fijne overzichtelijke site waar ik binnen een dag een origineel verjaardagscadeau heb gemaakt. Vriendelijke klantenservice, mensen die proactief met je meedenken, om uiteindelijk mijn cadeau toch op tijd thuis te krijgen.
Ik wist mijn inloggegevens niet meer en had moeite met dit op te lossen. Mijn emailadres was onbekend zodat wachtwoord niet opnieuw ingesteld kon worden. En omdat ze enkel op werkdagen bereikbaar zijn was dit zeer onhandig kwa timing. Na FB bericht en mailtje gestuurd te hebben, werd dit redelijk snel opgepakt en opgelosd.
MARLOES
MEPPEL

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten
De collage was makkelijk samen te stellen en het resultaat was boven verwachting qua scherpte!

Leiden

Gepubliceerd op: 08/08/2018

Pluspunten
De collage is heel erg mooi geworden op een poster, twijfelde eerst poster of canvas. Goede kwaliteit en het was ook heel fijn verpakt.

Aileen
Geleen

Gepubliceerd op: 05/08/2018

Pluspunten
Snel, goeie kwaliteit, goeie verpakking
Niet echt
Bauke
Nijmegen

Gepubliceerd op: 05/08/2018

Pluspunten
Gemakkelijk te maken- goede en duidelijke site-snelle upload-snelle en correcte levering-kwaliteit product goed

roel
rotselaar

Gepubliceerd op: 05/08/2018

Pluspunten
Snelle levering.
Mooi en gewenst resultaat!

Kevin
Vreeland

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Scherpte van de foto’s zijn beter dan ik verwacht had.
Software werkt goed en eenvoudig
Kabeltje erbij leveren voor t ophangen
Mike
Zutphen