Website: https://www.easycollage.nl
Adres: Zomerhofstraat 71 3032 CK
Plaats: Rotterdam

EasyCollage is de expert in NL in topkwaliteit fotocollages. Met afdruk van je fotocollage op topkwaliteit canvas, poster, aluminium en plexiglas kun je je foto's als echte kunstwerkjes aan de muur hangen en kun je elke dag genieten van je leukste momenten. En uniek in Nederland: onze fotocollages zijn beschikbaar tot maar liefst 150 x 100 cm!

Met keuze uit de mooiste ontwerpen kun je heel makkelijk een unieke fotocollage maken in jouw eigen stijl. Je kunt meteen online aan de slag, dus geen drama's met het downloaden van een programma.

Alles is authentiek handwerk: we behandelen elke collage met veel zorg en we besteden veel aandacht aan maken en inpakken van je fotocollage. Hiermee ben je verzekerd van het mooiste eindresultaat.

Een mooi cadeau om iemand mee te verrassen of voor jezelf om je muur op te fleuren!

EasyCollage

Gepubliceerd op: 21/04/2019

Pluspunten
Ik heb een collage besteld van 120x40 bij EasyCollage. Het samenstellen van de collage verliep snel! Het programma dat je hiervoor gebruikt, is makkelijk en handig! De kwaliteit van de collage is heel erg goed! De collage voldoet precies aan mijn verwachtingen! Ik heb het als cadeau gegeven aan mijn zus en zwager. Mijn zus was tot tranen geroerd. Ik heb geweldige ervaringen met EasyCollage en ik zou iedereen aanraden om hier hun collages te bestellen!
Op de website wordt gezegd dat de eerst volgende werkdag de collage bezorgd zou worden. Mijn collage kwam een dag later. Dit is vrij laat door de bezorgdienst gecommuniceerd naar mij.
Susan
Emmeloord

Gepubliceerd op: 21/04/2019

Pluspunten
Makkelijke te maken. Mooie Kwaliteit.

De Nederlandse Zorg Bemiddelaar
Maassluis

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Super mooi resultaat! Ook eenvoudige manier om de collage te maken + snelle verzending

Thalita
Knesselare

Gepubliceerd op: 17/04/2019

Pluspunten
Makkelijk om een collage te maken. Fijn dat duidelijk is welke foto niet de goede kwaliteit heeft. Snelle levering.

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Snelle service, mooie ophanging!!

Barry
OOSTERHOUT NB

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Ze hebben mij super geholpen toen ik een kleine aanpassing wilde in een bepaald ontwerp en ze denken erg goed mee.
De afdrukkwaliteit is erg mooi en scherp.

Jolien

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Fijn dat je collage steeds kunt opslaan en op een later moment verder kan. Ik vind het een makkelijke werkwijze en heel prettig dat je meteen kan zien welke foto's qua resolutie goed zijn of matig. Dan heb je op tijd de kans nog andere foto's te kiezen. Snelle bezorging, netjes verpakt.

katinka

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Sevda Demirci

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten
Geweldig. Snel. En het ziet er prachtig uit.

Yvonne
Dordrecht