Website: easyimport.nl
Adres: Raasdorperweg 54 1175KX
Plaats: Lijnden
Telefoon: 023 205 2090

Easy import

Pluspunten
Prima service voor een scherpe prijs.

Don

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
Zeer goed geholpen door Dennis bij het importeren van mijn Harley Davidson, zelf op tweede pinkesterdag aanwezig zodat ik de motor kon ophalen met kenteken.
Fred
Laren NH

Gepubliceerd op: 21/05/2018

Mark
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Goede informatie gekregen welk pakket het beste bij ons paste. De communicatie over de mail verloopt goed en ik kreeg snel reactie.
Beveel het zeker aan als je het zelf niet zit om BPM berekening te maken.

Ilona
Hulst

Gepubliceerd op: 17/03/2018

Pluspunten
Prettige persoonlijke service.
Verzekerde stalling
De BPM berekening voor onze camper viel fors lager uit dan ik zelf had berekend.
Voor ons was alles perfect geregeld.
Enige nadeel voor ons was dat er niets dichter in de buurt was om de camper af te leveren en wij vanuit Grou (fr) Naar Lijnden heen en weer moesten.
D.E.G. Ypma
Grou

Gepubliceerd op: 26/02/2018

Pluspunten
Full Service import tot aan de voordeur. Zelf op mobile.de een mooie Ford Galaxy gevonden in Zuid Duitsland. De complete import met onderhandeling, keuring, transport en BPM aangifte laten verzorgen door Dennis. Keurig bij de voordeur afgeleverd. Ik heb nog nooit met zo weinig moeite een auto gekocht! Alleen maar klikken en kopen ;) Top!
Een track-trace van het import proces zou een mooie aanvulling zijn, het is voor de meesten toch een nieuwe manier van aanschaf en dan wil je graag weten wat de status is van de import. (bv:keuring/aankoop/transport/aangekomen in NL/BPM/nationaal transport)
De doorlooptijd viel me tegen, 15/11 gestart met importopdracht en uiteindelijk pas op 4/1 auto afgeleverd. Zo rond kerst en oud&nieuw is natuurlijk ook niet de handigste periode om allerlei formaliteiten te regelen maar als je het aankoopbesluit hebt genomen wil je liefst de volgende dag rijden ;)
Theo
Vries

Gepubliceerd op: 18/02/2018

Pluspunten
Top bedrijf. Goede service en zeer klantvriendelijk. Daarbij ook tegen een eerlijke prijs. Mijn bpm aangifte even snel in de mail gekregen op een zondag middag na werktijd omdat ik hem maandag ochtend nodig had. Een aanrader.

Maurice. TaxiServiceMaurice
Maastricht

Gepubliceerd op: 30/01/2018

Pluspunten
BPM viel uiteindelijk nog lager uit dan de indicatie
Snelle opvolging van eerste mailcontact
Binnen twee dagen had ik het importkenteken in huis.
Ook achteraf nog behulpzaam bij wijziging toegestane massa van onze camper.
Klein puntje: de telefonische bereikbaarheid leek de afgelopen week soms wat minder. (of ik belde telkens op het verkeerde moment)
Werd meestal wel snel teruggebeld
M.H.Veels
Barendrecht

Gepubliceerd op: 03/12/2017

Pluspunten
Voor de tweede keer een auto geïmporteerd met easyimport. Bijzonder prettige, snelle, correcte communicatie. Zeer klantvriendelijk
Ook de BPM garantie geeft samen met de voordelige BPM berekening een hoop rust en vertrouwen.

Bianca
Haarlem

Gepubliceerd op: 24/11/2017

Pluspunten
Super goede, vriendelijke service van dit top bedrijf. Op zeer korte termijn konden zij ons de hulp bieden die we nodig hadden! Zeker aan te bevelen. Echt top.

Carlo C.
Muiderberg