Website: easyimport.nl
Adres: Raasdorperweg 54 1175KX
Plaats: Lijnden
Telefoon: 023 205 2090

Easy import

Pluspunten
Goede communicatie over voortgang proces, transparant kostenoverzicht. Bij vragen en problemen goed bereikbaar.

Antoon
Bovenkarspel

Gepubliceerd op: 21/09/2017

Driessen Consltancy
Aerdenhout

Gepubliceerd op: 01/09/2017

Pluspunten
Ik heb de service en bereikbaarheid van Easy Import ervaren als erg prettig. Ook de besparing op de BPM was een welkome verrassing.
Niets aan te meren op de service van Easy Import. Wel op de belastingdienst welke een fout hadden gemaakt in het doorgeven van de gegevens aan de RDW.
William
Lelystad

Gepubliceerd op: 25/08/2017

Boy
Oldeboorn

Gepubliceerd op: 21/08/2017

Pluspunten
Prima service, helder in de communicatie en goed in staat het maximale er uit te halen voor wat betreft BPM, etc. Zelf auto gezocht, bekeken en opgehaald in Dusseldorf, maar heeft mij tijd bespaard en heel wat administratieve handelingen voor al het andere. Fijne samenwerking met Dennis!

ConCres - N. van Berkum
Harderwijk

Gepubliceerd op: 21/08/2017

Gepubliceerd op: 19/08/2017

Pluspunten
Wij zijn heel tevreden over de keuze van het Doe het Zelf Pakket. De nummerplatenborden werden vlot geleverd zodat wij onze camper konden ophalen in België. De afspraak bij het RDW was de dag erna gepland. De papieren voor de belastingdienst keurig ingevuld wat resulteerde in een lagere BPM dan wij vooraf zelf hadden berekend.

Femke
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 19/08/2017

Angelo
Liessel

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Y.Zhang

Gepubliceerd op: 12/08/2017

Pluspunten
Het was voor mij de eerste keer dat ik een auto importeerde maar easy import krijgt van mij een 10 voor de inzet en service.

Alles is vooraf duidelijk uitgelegd en besproken waardoor ik een goed beeld van de procedure kreeg.
Uiteindelijk heb ik gekozen om te gaan voor full service inclusief een aankoopkeuring en transport. Dit heeft mij een hoop tijd en een rit naar München bespaard.
Ook in de onderhandelingen was Dennis succesvol. Dit leverde mij uiteindelijk een voordeel van ruim 1700,- euro op.

Helaas was de belastingdienst wat traag in de afhandeling maar dat zal wel door de vakantieperiode komen.

Sandra
Lisse