Website: easyimport.nl
Plaats: Lijnden
Telefoon: 023 205 2090

Easy import
9.5

Pluspunten
Persoonlijk contact; word tijd gemaakt om alles uit te leggen; tijdens proces word je keurig op de hoogte gehouden. Open sfeer!
Echt top bedrijf.
- Meer mensen aannemen :-) Het gaat zo goed dat Dennis het wel erg druk heeft.
- Kantoor makkelijker bereikbaar maken.
Ash
Hoorn

Gepubliceerd op: 11/04/2019

Pluspunten
Wat een positieve ervaring! Vanaf het moment van de eerste BPM berekening aanvraag (binnen een uur reactie), het netjes opgestuurd krijgen van de tijdelijke kentekenplaten tot de het hele RDW proces. Alles zeer professioneel en in een week geregeld! Zonder zorgen en daarnaast ook nog het te betalen BPM bedrag om laag weten te krijgen voor de Audi SQ5 uit Duitsland :)

Michael

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
Wij zijn ongelofelijk goed geholpen bij de import van onze buscamper. De inschatting van de rest BPM was bijna op de euro nauwkeurig. Ook de afhandeling van de keuring door de RDW en de aangifte van de rest BPM bij de belastingdienst was perfect. Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van dit bedrijf en kunnen iedereen die een camper wil importeren dit bedrijf aanbevelen.

Veenhoven
Borne

Gepubliceerd op: 13/03/2019

Pluspunten
Ongelooflijk goeie service zelfs tijdens verblijf contact persoon in Italië nog via e-mails de laatste papieren in orde maken, zeer sympathieke medewerkers, alles top geregeld, mijn dank is héél groot !!
Absoluut geen alles perfect in orde
M.J. van Gelder
Moorsele, België.

Gepubliceerd op: 08/03/2019

Pluspunten
Ik had een vraag over BPM van een motorfiets. Binnen 5 minuten geregeld. Top
Nee
Motoren enzo
Dronten

Gepubliceerd op: 13/02/2019

Lenferink

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Van het eerste contact tot aan de overdracht van de sleutels heeft Dennis mij meer dan perfect geholpen. Zowel persoonlijk als via email en WhatsApp.

Ik kan Easy Import iedereen aanraden en met mijn volgende import auto maak ik zeker weer gebruik van hun diensten.

Erik

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Al een aantal keren een BPM berekening laten maken door Dennis van EasyImport. Zeer vriendelijk en snelle reactie via mail en telefoon!!
Dit bedrijf is een echte aanrader! Al aan verschillende mensen aangeraden, iedereen is zeer tevreden!!
Geen verbeterpunten! Ga zo door!
Erik
Emmen

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Geen verbeterpunten! Ga zo door!

03/01/2019

Marianne B