Website: www.oordoppenopmaat.com
Adres: Parkweg 120B 9727HC
Plaats: Groningen
Telefoon: 0507501928

Gehoorveiligheid voor de zakelijke- en particuliere markt.
Earsafety Sound Protection in Groningen is opgericht wegens persoonlijk ervaring met gehoorschade. Daarom willen we mensen en bedrijven helpen met een betere bescherming tegen hard geluid ter voorkoming van gehoorschade. Earsafety Sound Protection beschermd en verbetert communicatie en geluidsbeleving.

Wij zorgen ervoor dat je op een veilige wijze kunt werken en klussen, sporten of kunt genieten van muziek zonder gehoorbeschadiging op te lopen.

Beste kwaliteit oordoppen op maat

We leveren uitsluitend de beste kwaliteit oordoppen op maat van duurzaam materiaal, die comfortabel zitten en goed beschermen. We begrijpen dat het een behoorlijke uitgave is dus dan mag je ook kwaliteit verwachten. Hier bovenop geven wij daarom maar liefst 2 jaar garantie op onze op maat producten, geen verborgen kosten, heldere prijzen en gratis service aan huis!

Wij streven naar een goede kwaliteitswaarborg, flexibiliteit, betrouwbaarheid, tevreden klanten en kwalitatief hoogwaardige producten.

Oordoppen aanmeten waar je maar wilt

Voor het aanmeten van op maat gemaakte gehoorbescherming hoef je de deur niet uit. Wij komen bij je thuis of op werklocatie langs voor het aanmeten. Overal in Nederland en België.(m.u.v. de waddeneilanden)

Als je er over denkt om op maat gemaakte gehoorbescherming aan te schaffen kijk dan op onze website voor de diverse oplossingen voor jouw activiteit.

Je kunt direct bestellen in onze webshop of neem contact met ons op voor persoonlijk advies.

Bestellen van oordoppen

Bij bestelling van op maat gemaakte oordoppen, In-Ears of portofoonoplossingen op maat, wordt je binnen 3 werkdagen gebeld voor een afspraak voor het maken van de afdrukken van de gehoorgangen. We komen gratis bij je thuis of op het werk aanmeten.

Persoonlijk advies?

Indien je vragen hebt over één van onze producten neem dan zeker contact met ons op. Wij zijn er om je te helpen voor de beste oplossing.

Wil je graag persoonlijk advies? Bel ons, we helpen je graag met je vraag of een passend advies.

Earsafety Sound Protection
nvt