Adres: Parkweg 120B 9727HC
Plaats: Groningen
Telefoon: 0507501928

Gehoorveiligheid voor de zakelijke- en particuliere markt.
Earsafety Sound Protection in Groningen is opgericht wegens persoonlijk ervaring met gehoorschade. Daarom willen we mensen en bedrijven helpen met een betere bescherming tegen hard geluid ter voorkoming van gehoorschade. Earsafety Sound Protection beschermd en verbetert communicatie en geluidsbeleving.

Wij zorgen ervoor dat je op een veilige wijze kunt werken en klussen, sporten of kunt genieten van muziek zonder gehoorbeschadiging op te lopen.

Beste kwaliteit oordoppen op maat

We leveren uitsluitend de beste kwaliteit oordoppen op maat van duurzaam materiaal, die comfortabel zitten en goed beschermen. We begrijpen dat het een behoorlijke uitgave is dus dan mag je ook kwaliteit verwachten. Hier bovenop geven wij daarom maar liefst 2 jaar garantie op onze op maat producten, geen verborgen kosten, heldere prijzen en gratis service aan huis!

Wij streven naar een goede kwaliteitswaarborg, flexibiliteit, betrouwbaarheid, tevreden klanten en kwalitatief hoogwaardige producten.

Oordoppen aanmeten waar je maar wilt

Voor het aanmeten van op maat gemaakte gehoorbescherming hoef je de deur niet uit. Wij komen bij je thuis of op werklocatie langs voor het aanmeten. Overal in Nederland en België.(m.u.v. de waddeneilanden)

Als je er over denkt om op maat gemaakte gehoorbescherming aan te schaffen kijk dan op onze website voor de diverse oplossingen voor jouw activiteit.

Je kunt direct bestellen in onze webshop of neem contact met ons op voor persoonlijk advies.

Bestellen van oordoppen

Bij bestelling van op maat gemaakte oordoppen, In-Ears of portofoonoplossingen op maat, wordt je binnen 3 werkdagen gebeld voor een afspraak voor het maken van de afdrukken van de gehoorgangen. We komen gratis bij je thuis of op het werk aanmeten.

Persoonlijk advies?

Indien je vragen hebt over één van onze producten neem dan zeker contact met ons op. Wij zijn er om je te helpen voor de beste oplossing.

Wil je graag persoonlijk advies? Bel ons, we helpen je graag met je vraag of een passend advies.

Earsafety Sound Protection

Pluspunten
goede service
in ontwerp van de transparante dopjes niet zo'n groot deel rood of blauw maken maar een puntje is genoeg. Dat valt dan niet op als het in het binnenoor zit. Nu valt het teveel heb en krijg je ongewild opmerkingen maar ziet er ook niet uit. Er is mij niet gewezen op een zachtere uitvoering in eerste instantie. De dopjes van hard plastic bleken wondjes te veroorzaken in mijn oor en sluiten teveel af.
Anne Hilarides
Hindeloopen

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Pluspunten
Snel afspraak kunnen maken. Persoonlijke aandacht. Goede uitleg. Nakomen afspraak.

Bert Hazeveld
Assen

Gepubliceerd op: 11/03/2018

Pluspunten
Correct geleverd
Heb oorbeschermers voor kleine baby. Elastiek is te straf. Niet zo confortabel. Misschien is op verder zoeken. Ik draai achterzijde naar de voorkant en kruis dan net de velcro
Raemdonck
Ranst

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
Zeer correcte service - opmeten van de oordoppen bij de klant aan huis - ook in België - 1 weekje later via de post geleverd, ze passen perfect en doen wat ze moeten doen!

Christophe - "shoot your shot - photography"
Rumst - België

Gepubliceerd op: 04/01/2018

Pluspunten
goed advies, duidelijke site en niet geheel onbelangrijk het product heeft de verwachting overtroffen. Dus fijne avond met muziek gehad, andere mensen kunnen verstaan en geen piep in de oren na die tijd. Ook preventief goed om gehoorschade te voorkomen.
vooralsnog niets
Ellen
Zuidlaren

Gepubliceerd op: 16/10/2017

Pluspunten
EarSafety is een heel fijn bedrijf die mij heel vriendelijk geholpen heeft met het vinden van de juiste gehoorbescherming door goed naar mijn wensen te luisteren en zelf met een eerlijk verhaal te komen en een goed product te leveren! Ik ben heel erg tevreden.

Merel

Gepubliceerd op: 05/05/2017

Pluspunten
Professioneel
Vakkundige snelle service
Kwalitatief zeer goed product

Dominique/Eurotruss
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 02/05/2017

Pluspunten
erg goede service en prima uitleg ,waarom geluidsbescherming noodzakelijk is, tijdens een festival laten aan meten, ben er erg blij mee
ga zo door !
stefan GlasEnWas.nl
groningen

Gepubliceerd op: 02/05/2017

Pluspunten
Goede afspraken, prima product.
Heb mn gehoor in het verleden al aardig verkloot en heb een gehoorbeschadiging van 30% aan beide oren, dus de overgebleven 70% koester ik als nooit te voren.
Heb 2 setjes en gebruik het tijdens het motorrijden, en aanboord in de machinekamer, en zo af en toe ook op festivals
Zou het niet weten
Bert Takens

Gepubliceerd op: 01/05/2017

Pluspunten
Ik werd erg vriendelijk geholpen en binnen no time was het aanmeten klaar. Daarna kreeg ik binnen paar weken mijn oordopjes thuis gestuurd, incl. reinigingsset en hoesje om de oordopjes in mee te nemen. Ik ben erg blij met deze aankoop, want nu kan ik weer naar feesten zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat mijn gehoor nog meer wordt beschadigd. Ik kan het elke feestganger aanraden, het is een eenmalige investering waar je een aantal jaar mee kunt doen! Ik heb ook goede uitleg gehad van het reinigen van de oordoppen, zodat ze langer mee gaan. Ook heb ik laatst een nieuw bijpassend hoesje (wit met zwart) gratis erbij gekregen die je makkelijk ergens aan vast kunt maken. Een musthave ! En hele goeie service :)

Anke

Gepubliceerd op: 01/05/2017