Adres: Parkweg 120B 9727HC
Plaats: Groningen
Telefoon: 0507501928

Gehoorveiligheid voor de zakelijke- en particuliere markt.
Earsafety Sound Protection in Groningen is opgericht wegens persoonlijk ervaring met gehoorschade. Daarom willen we mensen en bedrijven helpen met een betere bescherming tegen hard geluid ter voorkoming van gehoorschade. Earsafety Sound Protection beschermd en verbetert communicatie en geluidsbeleving.

Wij zorgen ervoor dat je op een veilige wijze kunt werken en klussen, sporten of kunt genieten van muziek zonder gehoorbeschadiging op te lopen.

Beste kwaliteit oordoppen op maat

We leveren uitsluitend de beste kwaliteit oordoppen op maat van duurzaam materiaal, die comfortabel zitten en goed beschermen. We begrijpen dat het een behoorlijke uitgave is dus dan mag je ook kwaliteit verwachten. Hier bovenop geven wij daarom maar liefst 2 jaar garantie op onze op maat producten, geen verborgen kosten, heldere prijzen en gratis service aan huis!

Wij streven naar een goede kwaliteitswaarborg, flexibiliteit, betrouwbaarheid, tevreden klanten en kwalitatief hoogwaardige producten.

Oordoppen aanmeten waar je maar wilt

Voor het aanmeten van op maat gemaakte gehoorbescherming hoef je de deur niet uit. Wij komen bij je thuis of op werklocatie langs voor het aanmeten. Overal in Nederland en België.(m.u.v. de waddeneilanden)

Als je er over denkt om op maat gemaakte gehoorbescherming aan te schaffen kijk dan op onze website voor de diverse oplossingen voor jouw activiteit.

Je kunt direct bestellen in onze webshop of neem contact met ons op voor persoonlijk advies.

Bestellen van oordoppen

Bij bestelling van op maat gemaakte oordoppen, In-Ears of portofoonoplossingen op maat, wordt je binnen 3 werkdagen gebeld voor een afspraak voor het maken van de afdrukken van de gehoorgangen. We komen gratis bij je thuis of op het werk aanmeten.

Persoonlijk advies?

Indien je vragen hebt over één van onze producten neem dan zeker contact met ons op. Wij zijn er om je te helpen voor de beste oplossing.

Wil je graag persoonlijk advies? Bel ons, we helpen je graag met je vraag of een passend advies.

Earsafety Sound Protection

Pluspunten
Netjes en duidelijk

Richard
Alkmaar

Gepubliceerd op: 31/10/2018

Zsecurity
Joure

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
Hele goede service. De maatoordoppen die ik in eerste instantie kreeg van Earsafety werkten niet goed. Na een fijn telefoongesprek hebben ze de oordoppen kosteloos aangepast en ze werken nu prima! Hele fijne en open communicatie en bijzonder servicegericht. Ik raad Earsafety graag aan!
Kan er niet één bedenken!
Rob Pranger

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
past prima geen problemen met inbrengen en ook weer uithalen

WIMAKO
Nijmegen

Gepubliceerd op: 07/09/2018

Pluspunten
Snel mailcontact via de klantenservice. Vriendelijk en klantgericht personeel, erg prettig om zaken mee te doen!
Daisy

Gepubliceerd op: 28/08/2018

Pluspunten
Mooi product, uitstekende ondersteuning. Kundig.
Tony
Laag-Keppel

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Mooi product, uitstekende ondersteuning. Kundig.

Bronckhorst
14/08/2018

Pluspunten
snel en juiste dingen alles was snel hier verzendkosten naar
verzendkosten naar Duitsland erg hoog
WIMAKO
Nijmegen

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Fijne oordoppen, goede pasvorm en goede service!

Ward van Duijn

Gepubliceerd op: 22/06/2018

Pluspunten
goede service
in ontwerp van de transparante dopjes niet zo'n groot deel rood of blauw maken maar een puntje is genoeg. Dat valt dan niet op als het in het binnenoor zit. Nu valt het teveel heb en krijg je ongewild opmerkingen maar ziet er ook niet uit. Er is mij niet gewezen op een zachtere uitvoering in eerste instantie. De dopjes van hard plastic bleken wondjes te veroorzaken in mijn oor en sluiten teveel af.
Anne Hilarides
Hindeloopen

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Pluspunten
Snel afspraak kunnen maken. Persoonlijke aandacht. Goede uitleg. Nakomen afspraak.

Bert Hazeveld
Assen