Website: www.oordoppenopmaat.com
Adres: Parkweg 120B 9727HC
Plaats: Groningen
Telefoon: 0507501928

Gehoorveiligheid voor de zakelijke- en particuliere markt.
Earsafety Sound Protection in Groningen is opgericht wegens persoonlijk ervaring met gehoorschade. Daarom willen we mensen en bedrijven helpen met een betere bescherming tegen hard geluid ter voorkoming van gehoorschade. Earsafety Sound Protection beschermd en verbetert communicatie en geluidsbeleving.

Wij zorgen ervoor dat je op een veilige wijze kunt werken en klussen, sporten of kunt genieten van muziek zonder gehoorbeschadiging op te lopen.

Beste kwaliteit oordoppen op maat

We leveren uitsluitend de beste kwaliteit oordoppen op maat van duurzaam materiaal, die comfortabel zitten en goed beschermen. We begrijpen dat het een behoorlijke uitgave is dus dan mag je ook kwaliteit verwachten. Hier bovenop geven wij daarom maar liefst 2 jaar garantie op onze op maat producten, geen verborgen kosten, heldere prijzen en gratis service aan huis!

Wij streven naar een goede kwaliteitswaarborg, flexibiliteit, betrouwbaarheid, tevreden klanten en kwalitatief hoogwaardige producten.

Oordoppen aanmeten waar je maar wilt

Voor het aanmeten van op maat gemaakte gehoorbescherming hoef je de deur niet uit. Wij komen bij je thuis of op werklocatie langs voor het aanmeten. Overal in Nederland en België.(m.u.v. de waddeneilanden)

Als je er over denkt om op maat gemaakte gehoorbescherming aan te schaffen kijk dan op onze website voor de diverse oplossingen voor jouw activiteit.

Je kunt direct bestellen in onze webshop of neem contact met ons op voor persoonlijk advies.

Bestellen van oordoppen

Bij bestelling van op maat gemaakte oordoppen, In-Ears of portofoonoplossingen op maat, wordt je binnen 3 werkdagen gebeld voor een afspraak voor het maken van de afdrukken van de gehoorgangen. We komen gratis bij je thuis of op het werk aanmeten.

Persoonlijk advies?

Indien je vragen hebt over één van onze producten neem dan zeker contact met ons op. Wij zijn er om je te helpen voor de beste oplossing.

Wil je graag persoonlijk advies? Bel ons, we helpen je graag met je vraag of een passend advies.

Earsafety Sound Protection

Pluspunten
Prachtige slaap oordoppen in rode kleur. Daardoor makkelijk te vinden als ze in bed liggen of op de grond vallen nadat je ze uit hebt gedaan. Veel kennis over de oordoppen waar je goed advies over krijgt.

Ik slaap nu ook beter! Mijn man snurkt nog maar ik hoor hem niet meer! Dat is heel fijn. Ook normaal omgevingsgeluid klinkt veel zachter of hoor je helemaal niet.
Het mailtje terug kwam in mijn spam box terecht waardoor het langer duurde voordat we contact kregen.
De “schoonmaak tekst” in de bijsluiter is niet zo duidelijk.
Bij kleur siliconen een duidelijker stippenkleur tussen links en rechts. Ik moet goed licht hebben om het te zien.
Martine
Woerdense Verlaat

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Oordoppen om mee te slapen in de kleur rood.

Gepubliceerd op: 17/04/2019

17/04/2019

Pluspunten
Vakmanschap en reactietijd
Verzendtijd

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Headset
Pluspunten
Goede service en snel geholpen!

Christa
Zwaagdijk-Oost

Gepubliceerd op: 04/02/2019

Pluspunten
Ze maken professionele gehoorbescherming op maat, komen ook aan huis om de mal van je oren te maken. Zijn steeds vriendelijk als je contact opneemt en de slaap oordoppen die ik besteld had doen relatief goed wat ze horen te doen.
Net iets beter intern communiceren en de bestelling volledig versturen van de eerste keer.
Priscilla

Gepubliceerd op: 16/01/2019

Pluspunten
Duidelijke informatie en aanmeetservice aan huis.
Hierbij ook duidelijke uitleg.
Leverduur volgens afspraak.
Bij mijn "klacht" weer service aan huis, waarbij bleek dat de klacht ongegrond was.
Dit werd sportief opgepakt en werd niet gezien als een probleem.

Erika
Tynaarlo

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Netjes en duidelijk

Richard
Alkmaar

Gepubliceerd op: 31/10/2018

Zsecurity
Joure

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
Hele goede service. De maatoordoppen die ik in eerste instantie kreeg van Earsafety werkten niet goed. Na een fijn telefoongesprek hebben ze de oordoppen kosteloos aangepast en ze werken nu prima! Hele fijne en open communicatie en bijzonder servicegericht. Ik raad Earsafety graag aan!
Kan er niet één bedenken!
Rob Pranger

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
past prima geen problemen met inbrengen en ook weer uithalen

WIMAKO
Nijmegen