Adres: Parkweg 120B 9727HC
Plaats: Groningen
Telefoon: 0507501928

Gehoorveiligheid voor de zakelijke- en particuliere markt.
Earsafety Sound Protection in Groningen is opgericht wegens persoonlijk ervaring met gehoorschade. Daarom willen we mensen en bedrijven helpen met een betere bescherming tegen hard geluid ter voorkoming van gehoorschade. Earsafety Sound Protection beschermd en verbetert communicatie en geluidsbeleving.

Wij zorgen ervoor dat je op een veilige wijze kunt werken en klussen, sporten of kunt genieten van muziek zonder gehoorbeschadiging op te lopen.

Beste kwaliteit oordoppen op maat

We leveren uitsluitend de beste kwaliteit oordoppen op maat van duurzaam materiaal, die comfortabel zitten en goed beschermen. We begrijpen dat het een behoorlijke uitgave is dus dan mag je ook kwaliteit verwachten. Hier bovenop geven wij daarom maar liefst 2 jaar garantie op onze op maat producten, geen verborgen kosten, heldere prijzen en gratis service aan huis!

Wij streven naar een goede kwaliteitswaarborg, flexibiliteit, betrouwbaarheid, tevreden klanten en kwalitatief hoogwaardige producten.

Oordoppen aanmeten waar je maar wilt

Voor het aanmeten van op maat gemaakte gehoorbescherming hoef je de deur niet uit. Wij komen bij je thuis of op werklocatie langs voor het aanmeten. Overal in Nederland en België.(m.u.v. de waddeneilanden)

Als je er over denkt om op maat gemaakte gehoorbescherming aan te schaffen kijk dan op onze website voor de diverse oplossingen voor jouw activiteit.

Je kunt direct bestellen in onze webshop of neem contact met ons op voor persoonlijk advies.

Bestellen van oordoppen

Bij bestelling van op maat gemaakte oordoppen, In-Ears of portofoonoplossingen op maat, wordt je binnen 3 werkdagen gebeld voor een afspraak voor het maken van de afdrukken van de gehoorgangen. We komen gratis bij je thuis of op het werk aanmeten.

Persoonlijk advies?

Indien je vragen hebt over één van onze producten neem dan zeker contact met ons op. Wij zijn er om je te helpen voor de beste oplossing.

Wil je graag persoonlijk advies? Bel ons, we helpen je graag met je vraag of een passend advies.

Earsafety Sound Protection

Pluspunten
Mooi product, uitstekende ondersteuning. Kundig.
Tony
Bronckhorst

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
snel en juiste dingen alles was snel hier verzendkosten naar
verzendkosten naar Duitsland erg hoog
WIMAKO
Nijmegen

Gepubliceerd op: 10/07/2018

Pluspunten
Fijne oordoppen, goede pasvorm en goede service!

Ward van Duijn

Gepubliceerd op: 22/06/2018

Pluspunten
goede service
in ontwerp van de transparante dopjes niet zo'n groot deel rood of blauw maken maar een puntje is genoeg. Dat valt dan niet op als het in het binnenoor zit. Nu valt het teveel heb en krijg je ongewild opmerkingen maar ziet er ook niet uit. Er is mij niet gewezen op een zachtere uitvoering in eerste instantie. De dopjes van hard plastic bleken wondjes te veroorzaken in mijn oor en sluiten teveel af.
Anne Hilarides
Hindeloopen

Gepubliceerd op: 01/06/2018

Pluspunten
Snel afspraak kunnen maken. Persoonlijke aandacht. Goede uitleg. Nakomen afspraak.

Bert Hazeveld
Assen

Gepubliceerd op: 11/03/2018

Pluspunten
Correct geleverd
Heb oorbeschermers voor kleine baby. Elastiek is te straf. Niet zo confortabel. Misschien is op verder zoeken. Ik draai achterzijde naar de voorkant en kruis dan net de velcro
Raemdonck
Ranst

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
Zeer correcte service - opmeten van de oordoppen bij de klant aan huis - ook in België - 1 weekje later via de post geleverd, ze passen perfect en doen wat ze moeten doen!

Christophe - "shoot your shot - photography"
Rumst - België

Gepubliceerd op: 04/01/2018

Pluspunten
goed advies, duidelijke site en niet geheel onbelangrijk het product heeft de verwachting overtroffen. Dus fijne avond met muziek gehad, andere mensen kunnen verstaan en geen piep in de oren na die tijd. Ook preventief goed om gehoorschade te voorkomen.
vooralsnog niets
Ellen
Zuidlaren

Gepubliceerd op: 16/10/2017

Pluspunten
EarSafety is een heel fijn bedrijf die mij heel vriendelijk geholpen heeft met het vinden van de juiste gehoorbescherming door goed naar mijn wensen te luisteren en zelf met een eerlijk verhaal te komen en een goed product te leveren! Ik ben heel erg tevreden.

Merel

Gepubliceerd op: 05/05/2017

Pluspunten
Professioneel
Vakkundige snelle service
Kwalitatief zeer goed product