Website: https://www.e-styleaudio.nl/
Adres: Koninginneweg 78, 1211 AT Hilversum 78 1211 AT
Plaats: Hilversum

Streaming Audio - Home Audio - Radio's - Wekkerradio's - Draadloos Speaker - Hoofdtelefoon.
✓Audio&Hifi ✓Gratis verzending ✓De juiste prijs ✓Snel geleverd.

e-styleaudio.nl
9.6

Pluspunten
Super service, when the speakers arrived a day late from the supplier he delivered them personally to make sure I got them on time. Super client friendly.
None
Ian
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
Ik ben erg tevreden over de service en de snelle service. Er is makkelijk contact op te nemen met Emiel. De ruark die we ontvingen was defect. Hierbij konden we snel contact opnemen en dezelfde dag werd er een andere ruark verstuurd. Deze hadden we de volgende dag in huis en deze doet het perfect. Door deze snelle service en contactmogelijkheden zijn we erg tevreden!

Corina
Sliedrecht

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
Ik ben erg tevreden over de service en de snelle service. Er is makkelijk contact op te nemen met Emiel. De ruark die we ontvangen was defect. Hierbij konden we snel contact opnemen en dezelfde dag werd er een andere ruark verstuurd. Deze hadden we de volgende dag in huis en deze doet het perfect. Door deze snelle service en contactmogelijkheden zijn we erg tevreden!

Sliedrecht
30/11/2018

Pluspunten
Eigenaar Emiel is ontzettend klant- en servicegericht. Stelde mij in de gelegenheid om de speakers waarin ik interesse had, thuis in mijn eigen woonkamer uit te proberen.
Nadat ik de speakers had besteld heeft hij ze ook persoonlijk gebracht.
Eén van de speakers kwam helaas defect uit de doos. Een paar dagen later had ik een nieuwe in huis, wederom persoonlijk door Emiel afgeleverd (toch steeds een uur rijden geweest voor hem, enkele reis).
Heb zijn service enorm kunnen waarderen en denk dat ik die nergens anders op deze manier had gekregen.
Het contact gedurende het hele verhaal, als zeer prettig ervaren.
Iedereen die opzoek is naar home audio, kan ik E-Style Audio van harte aanbevelen.
De website kan wat aandacht gebruiken.
Mike
Veenendaal

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Pluspunten
Beleving, kwaliteit en aandacht. Emiel geeft naast persoonlijke aandacht, professioneel audio advies. Brengt behoefte en gebruik goed in kaart en stemt een opmaat audio plan met je af. Ben heel blij met onze aankoop, wat een geluid!!

René
Hollandsche Rading

Gepubliceerd op: 09/10/2018

Pluspunten
Zeer vlotte en vriendelijke transactie
Prijzen correct aanpassen want die verschillen op de site van partners zoals bol
Getjergoedaf
Oilsjt

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Pluspunten
Betrouwbaar bedrijf. Zeer snelle levering en netjes verpakt.

Geert

Gepubliceerd op: 03/08/2018

Pluspunten
Kwaliteitsproducten, duidelijke website, snelle levering, vriendelijk bedrijf.
Voor mij geen.
Jan
Haarlem

Gepubliceerd op: 29/07/2018

Pluspunten
Netjes geholpen.

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
Reuze blij met de goed geadviseerde aankoop.
Snelle levering,keurig verpakt. Volgende audio artikelen gaan hier zeker vandaan komen vanwege het goede advies en service
Geen!
Ronald