Website: www.dynamietnederland.nl
Adres: J.L. van Rijweg 127 2713 HZ
Plaats: Zoetermeer
Telefoon: 079 - 8200263

Beoordelingen zijn door klanten geschreven na gebruikmaking van onze dienstverlening. We tonen alle beoordelingen over ons. Dynamiet Nederland scoort gemiddeld een 8,9 uit 1207 beoordelingen.

Klanten geven onze service gemiddeld een 8,9. En dat willen we graag zo houden. Daar werken wij elke dag hard aan.

Dynamiet Nederland

Pluspunten
Vakkundig en snel geholpen. Netjes te woord gestaan en alles werd heel duidelijk uitgelegd. Zeer tevreden over de service, het was elke euro waard!
Geen verbeter punten. Ga zo door.
M. Behrens
Breezand

Gepubliceerd op: 14/06/2019

Pluspunten
simpele uitleg geen moeilijke termen gebruikte mevr V. Van Vliet, tevens kan ik iedereen aanraden om zijn bkr te laten checken

raja
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 13/06/2019

Pluspunten
Binnen de door hen gestelde periode is het gelukt mij BKR vrij te maken. TOP!!

Georgine

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
Jullie doen alles om iemand te helpen. Ik ben dankbaar voor alles.
Ga zo door.
Manucha

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten
- goede communicatie
Dynamite heeft 1 codering weg kunnen krijgen van de abn AMRO
Mjjn 2e codering van Ics cards lukte niet.
Daar was een A1 codering .
Ik was bezig met een aanvraag om mijn hypotheek te oversluiten .
Mijn adviseur had een bank gevonden die wel met me in zee wilde , maar onder voorwaarde dat ik de creditcard volledig afbetaalde en de maatschappij er een h code van maakt.
Heb gelijk het totale openstaande bedrag betaald en kreeg een mail van Ics cards dat ze van de A1 code een herstel code gingen plaatsen.
Dit zou 3 werkdagen duren.
Doordat ik de nieuwe hypotheekverstrekker het mailtje van Ics cards Hèb laten zien dat ze de A1 gingen veranderen in een h code heeft de bank uiteindelijke een finaal akkoord gegeven, zonder dat mailtje was het ook niet gelukt .
Maar het probleem is dat Ics card nu in 1 keer niet meer de A1 code wilt veranderen en deze tot en met de dag van vandaag nog steeds zo staat
Ik heb dit aan Dynamite Nederland doorgezet en hun gevraagd of ze dit op konden pakken en Ics card alsnog gaan verzoeken om de h code te plaatsen.
Prompt kunnen ze helemaal niks meer voor me doen en zeggen ze nu dat Ics card gelijk heeft.
Zelfs met alle bewijslast die ik ze liet zien dat Ics card het zou veranderen zegt Dynamite heel makkelijk , ja dat de ene werknemer je dit belooft is dom .

Alles is volgens de regels gegaan maar nu in 1 keer is niks meer mogelijk volgens Dynamite .
Die vastbeslotenheid die ze ervoor hadden was totaal verdwenen en schepen me gewoon af.
Antwoord Dynamiet Nederland
U heeft ons recentelijk ingeschakeld om de registratie van ABN Amro te verwijderen. Het gewenste resultaat hebben wij voor u bereikt. U heeft ons echter niet ingeschakeld om de registratie van ICS te behandelen. Dat zou u zelf doen.

U wil dat wij zorgen dat ICS een H-code bij de registratie plaatst. Helaas is dat niet mogelijk. Daarnaast heeft een H-code geen meerwaarde in uw zaak.

Een H-code betekent niets meer dan dat u de achterstand heeft ingelopen. U heeft echter de gehele schuld voldaan en daarom is er een einddatum bij de registratie geplaatst. Een einddatum heeft een hoge waarde dan een H-code. Immers, door het voldoen van de gehele schuld heeft u automatisch ook de achterstand ingelopen.
Heidi

Gepubliceerd op: 28/05/2019

Pluspunten
Goede communicatie en bereikbaarheid. Zowel telefonisch en per mail.
Handelen snel en adequaat.
Wij hebben Dynamiet ingeschakeld na een schuldsaneringstraject (schone lei ontvangen in 2017). We hadden 4 A2 coderingen waarvan 2 van een grote nationale bank. In het begin werd een situatie geschetst dat wij een sterke zaak hadden. Helaas, na het aanschrijven van de schuldeisers door Dynamiet, zijn 3 van de 4 schuldeisers niet akkoord gegaan. En daarmee eindigde hun inzet. Dit tegen onze verwachting in. Op basis van o.a. het intakegesprek waren we in de veronderstelling dat zij zich zouden "vastbijten" in onze zaak. Dit is helaas niet gebeurd. Omdat het minnelijk traject niet is geslaagd, houdt het dus op. En raden ze (ongetwijfeld terecht) een rechtzaak af. Als reden geven ze aan dat het een lastige rechtszaak zal worden om 3 partijen te bewegen om de coderingen te verwijderen. Uiteraard begrijpen wij zelf ook dat het een lastige casus was, dat is ook de reden dat we Dynamiet hebben ingeschakeld. Dus mocht je uit een schuldsaneringstraject komen met meerdere schuldeisers (grote partijen) dan raad ik je af om met Dynamiet in zee te gaan. Dat is helaas (net als bij ons) zonde van het geld.
Antwoord Dynamiet Nederland
Beste relatie,

Dank dat u de moeite heeft genomen om uw ongenoegen kenbaar te maken.

Over het algemeen zijn WSNP gerelateerde registraties complexe zaken. Desondanks zagen we in uw zaak aanknopingspunten om voor u aan de slag te gaan.

Ondanks dat we resultaten hebben geboekt, is het is ons helaas niet gelukt om het gewenste resultaat te behalen. Uw teleurstelling kunnen wij dan ook goed begrijpen. Ook wij hadden dit graag anders gezien.

Dynamiet.nl
Familie
Flevoland

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Mijn dank is groot!
Ik geef u een 10 en ben ongelooflijk tevreden over uw dienstverlening vanaf begin tot einde traject.

Nettely

Gepubliceerd op: 17/05/2019

Pluspunten
Ik ben helemaal tevreden van jullie hartstikke bedankt voor alles dat jullie hebben voor mij gedaan.

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Pluspunten
Incredible customer service and can really help bring justice and solve any credit issue you have! Reasonable price!

H D
Den haag

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Pluspunten
Na jarenlang getrouwtrek met Rabobank kwam ik geen steek verder. Mijn namen ze gewoon niet serieus. Uiteindelijk drukte Dynamiet ze met de neus op de feiten en konden ze niet anders dan aan het kortste eind trekken.
Nee
Leiden