Website: www.dynamietnederland.nl
Adres: J.L. van Rijweg 127 2713 HZ
Plaats: Zoetermeer
Telefoon: 079 - 8200263

Beoordelingen zijn door klanten geschreven na gebruikmaking van onze dienstverlening. We tonen alle beoordelingen over ons. Dynamiet Nederland scoort gemiddeld een 8,9 uit 1127 beoordelingen.

Klanten geven onze service gemiddeld een 8,9. En dat willen we graag zo houden. Daar werken wij elke dag hard aan.

Dynamiet Nederland

Pluspunten
Abn heeft me jarenlang ten onrechte gemeld. Ze wilde het alleen nooit toegeven. ik vind het bijzonder dat het dynamiet in 4 weken is gelukt om een excuusbrief van Abn te krijgen. Dus ik ben nu al blij. De zaak loopt nog want Dynamiet wil ze aansprakelijk stellen voor de schade. Wordt vervolgt.
Nee
Ayesha

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten

In het begin zeer snel en overtuigd dat het gaat lukken! En anders zeker met een rechtszaak! Maar na mate het proces vordert wordt men gematigder en negatiever. Terugkoppeling van informatie matig en foutief. Tijdens het proces zei 1 van de medewerkers dat er nog 1 dingetje bekeken moest worden door de tegenpartij maar dat het waarschijnlijk was, dat ik eind van de middag wel eens een positief telefoontje kon krijgen!Niet dus! Bij niet meewerken van de aan gesproken partij blijkt een rechtszaak ineens niet zinvol en wordt dit afgeraden omdat de rechter het hoogstwaarschijnlijk af gaat wijzen. Dat is wel iets anders dan in het eerste telefoon gesprek gesuggereerd werd!! Dan wordt er gezegd we kunnen niets meer doen. Na behoorlijk aandringen wordt er dan toch nog een tweede verzoek gestuurd naar de partij waarop weer een negatief antwoord. Ik begon met twijfel aan dit gebeuren maar door het eerste telefoontje waarin men overtuigd was dat dit ging lukken en veel positieve reacties toch de gok gewaagd. Nu erg veel spijt want het kost erg veel geld en zonder enig resultaat. Veel geld kwijt en 0 resultaat!
Antwoord Dynamiet Nederland
Beste relatie,

Wij kunnen ons goed voorstellen dat u teleurgesteld bent over de uitkomst. Wij hadden dit graag anders gezien.

Op basis van de wet heeft u recht op een verwijdering van uw registratie. Dit was tijdens de intake vrijwel meteen duidelijk. Helaas wil de wederpartij u niet geven waar u recht op heeft. Normaal gesproken zouden wij (maar al te graag) een procedure bij de rechtbank starten. Maar uw registratie komt in maart dit jaar automatisch te vervallen. Een rechtszaak is gezien het tijdsbestek niet zinvol.

Wij komen graag met u in contact om u te voorzien van een passende compensatie. Het is niet onze bedoeling geweest om u met lege handen naar huis te sturen. Wij helpen u graag verder.

Dynamiet.nl

Gepubliceerd op: 15/01/2019

Pluspunten
Zeer correct met de gang van zaken.
Duidelijkheid snel en absoluut aanbevolen
N.v.t
Heiloo

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
snel, duidelijk, correct.
nvt
Miriam

Gepubliceerd op: 11/01/2019

Pluspunten
Zeer snel gehandeld. Altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden.
Binnen 2 dagen resultaat!

Tessa

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
De snelheid waarin in het begin wordt gehandeld is positief. Men kreeg van Vesting Finance direct het dossier in te zien.
Volgens Dynamiet was het een nagenoeg uitgemaakte zaak en werd het doel redelijkerwijs gehaald gezien de situatie.
Vesting Finance werkte echter niet mee.
Tot zover nog steeds tevreden over de service.

Het vervolgtraject vond ik ietwat minder. Mijn verwachtingen waren dat Dynamiet zich meer vast zou bijten in de zaak, vooral omdat ze zelf ook een andere uitkomst werd verwacht.

Ik vind het jammer dat met al het voorwerk wat ik zelf al had gedaan en aangeleverd er niet meer aan gedaan is behalve het in juridische termen neerzetten van mijn eigen aangeleverde documenten. De prijs is dan ontzettend hoog.
Antwoord Dynamiet Nederland
Beste relatie,

Dank voor uw beoordeling.

De verwachting was inderdaad dat de registratie zou worden verwijderd. Helaas heeft dat in de praktijk anders uitgepakt. Wij snappen dat dit erg vervelend moet zijn.

Op 29 november en 12 december hebben we u gewezen op de te nemen vervolgstappen. Tot op heden hebben we hier geen reactie van u op mogen ontvangen. De vervolgstappen doen wij uit serviceoverweging en zijn daarom geheel kosteloos. Wij zouden graag deze extra stappen voor u willen ondernemen. Kunt u ons hierop een akkoord geven?

Wij gaan graag verder voor u aan de slag.

Dynamiet.nl
Alwin

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
In 7 maanden tijd alle negatieve BKR registraties verwijderd waardoor ik met een schone lei 2019 ben begonnen! Bedankt voor de prettige samenwerking en de goede communicatie.

Rijk
Barneveld

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Maken waar wat ze beloven, wij kunnen eindelijk beginnen aan onze hypotheekfinanciering!!! Een aanrader voor ieder die kampt met een Bkr probleem.

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Eigenlijk alles, ze houden je goed op de hoogte van de vorderingen. Zojuist bkr gechecked en de lening is verdwenen. Super!!
Ed

Gepubliceerd op: 09/12/2018

Pluspunten
Goede hulp en eerlijk. Open communicatie. Snel te woord en sterk qua overtuiging
Niks te vermelden ik ben goed verholpen
Jason

Gepubliceerd op: 30/11/2018