Website: https://www.dutzfloors.com
Adres: Beetsterweg 9 9244GC
Plaats: Beetsterzwaag

Dutzfloors

Pluspunten
Persoonlijke aandacht
Professioneel
Klantgericht

Jan
Herenveen

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
Duidelijke website. Klantvriendelijke, professionele begeleiding bij het kiezen van de gewenste parketvloer. Correcte, flexibele afhandeling ... ook als zaken anders verlopen dan verwacht.

Fam. van Breenen
Ravenswoud

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
Vanaf het moment van binnenkomen in Beetsterzwaag tot uiteindelijk het leggen van de vloer, 1 en al service en kwaliteit ! Geweldig bedrijf !
Dit niveau vasthouden !
David

Gepubliceerd op: 28/02/2019

Gepubliceerd op: 10/02/2019

Pluspunten
kwaliteitsbenadering professionele aanpak
komt iets stram over het zelfde kan ook op een andere
manier worden gezegd
Johannes
De Veenhoop

Gepubliceerd op: 24/01/2019

Pluspunten
Komen afspraken na.
Erg mooie vloer geworden.
Alles netjes op tijd geleverd en vakkundig gelegd.
Last-minute communicatie over bezorging van de vloer.
Dit is zeker netjes opgelost.
Van te voren moeilijke inschatting over de planning. Inschatting was 4 tot 5 dagen leggen en dit zijn 8 dagen geworden. Voor ons was dit echter geen probleem.
Drukke showroom op zaterdag.
Kasper B.

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Waar je ook vandaan moet komen, Dutzfloors is meer dan de moeite waard voor een bezoek! Een pluspunt is ook nog dat zij een eigen werkplaats hebben en van daaruit direct kunnen leveren.
Wij zijn bijzonder goed geholpen door Yvonne en haar collega's. Je merkt direct dat ze allemaal hart voor de zaak hebben.
Dutzfloors heeft een ruim assortiment. Voor ons was dat in het begin een beetje lastig om een keuze te maken, door goed naar onze wensen te luisteren en door het juiste advies te geven hebben wij een vloer uitgekozen waar wij erg blij mee zijn.
De vloer is gelegd door "Parketteur" Jan! Ook dit is zeer goed gegaan. Behalve dat Jan een hardwerkende man is, komt hij ook met zeer bruikbare tips om het geheel er nog beter uit te laten zien. Op bepaalde plekken waar wij lage plinten hadden bedacht, kwamen hoge plinten veel beter uit. Maar ook op andere plekken waar wij lage plinten bedacht hadden (naast het keukenblok en bij de terrasdeuren), waren deze door zijn inzicht juist niet nodig, waardoor e.e.a er bijzonder strak uitziet. Kortom een gouden vent!

Hans/Ray
Delft

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Bedrijf met verstand van zaken, ze verkopen geen bla bla. Geven eerlijk en goed advies. Ruime keus aan mooie vloeren, Wij kunnen weer 30 jaar of langer genieten van onze vloer.

Ook heeft Dutzfloors het leggen verzorgd, zeer professioneel gelegd,

Fam de Vries
Uffelte

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Wij zijn meer dan zeer tevreden over Dutzfloors. Een warm bedrijf waarin meegedacht wordt in alle wensen. De persoonlijke benadering sprak ons erg aan. Parketteur Fokke heeft bij ons de vloer gelegd. Wat een vakman!! Een telefoontje achteraf van Dutzfloors om te vragen of alles goed is verlopen en waarin Dutzfloors kan verbeteren. Verbeterpunten kunnen wij niet vinden. Wij zullen Dutzfloors absoluut aanbevelen!

Marcel en Melissa
Oosterwolde

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
Stipte nakoming levertijd en installatie
Vloer mooi gelegd

Roger