Website: https://www.dutzfloors.com
Adres: Beetsterweg 9 9244GC
Plaats: Beetsterzwaag

Dutzfloors

Pluspunten
het begint bij een prettig ontvangst, een showroom met een uitgebreid overzicht van de soorten vloer en wijze van leggen. de keuze is gemaakt! het is dus afwachten op het spannende moment hoe het uitpakt. Oei, we constateren niveauverschillen in de keuken en de hal met de woonkamer. Na een telefoontje aan Dutzfloors en overleg met de Parketteur was de oplossing al gemaakt, zwevend leggen, zonder breekwerk. De ondervloeren werden meegeleverd en Jan heeft een prachtig stukje werk afgeleverd! Een prachtige rustieke doorleefde vloer, top!
wij kunnen ze even niet bedenken....ga zo door!
Bert&Tiny
Alkmaar

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Vanaf het begin dat ik de winkel kwam binnenlopen en de vragen die ze mij stelden dacht ik: dit is een professionele speler die weet waar ze het over heeft. De vloer is echt fantastisch gelegd en ik ben zeer goed geïnformeerd over de behandelingen. Ook nadat de vloer was gelegd hebben ze nog bij me gepolst of alles naar tevredenheid is gegaan.
Als ik dan toch iets moet noemen is dat ze eerst de verkeerde vloer leverden. Gelukkig werd dit dezelfde dag nog opgelost. Prima
Arthur
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
De vloer is prachtig en de service daaromheen was ook uitstekend. Ze nemen de tijd voor je en zorgen dat alles goedkomt.
Kevin

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
Mooie showroom
Service gericht
Deskundig

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Pluspunten
Prachtige vloer geleverd waar we vast nog lang plezier van gaan hebben.

A. du Pon
Sneek

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Pluspunten
Wij hebben onze visgraat vloer bij dutzfloors aangeschaft. Alles perfect. Prima verkoopproces, goed product en perfect gelegd. Toppertje die we aanbevelen. Zeker de rit naar friesland waard
Nik
Purmerend

Gepubliceerd op: 04/04/2018

Pluspunten
Je krijgt wat ze beloven, met daarnaast een zeer ervaren parketteer die de vloer als een vakman heeft gelegd.

Alle-Jan Kuiper
De Knipe

Gepubliceerd op: 20/03/2018

Pluspunten
Mooie vloer en in één dag gelegd. Super.

Gepubliceerd op: 19/03/2018

Pluspunten
Klantvriendelijkheid
Punctualiteit
Meedenken
In ons geval geen. Zo blijven
Napoleonschuur
Amerongen

Gepubliceerd op: 12/03/2018

Pluspunten
Vriendelijke geholpen door het personeel, goed advies dat aansloot op onze wensen en een fantastische eiken houten vloer! Alleen maar positief en wij zouden het zeker aanbevelen.

E. Havelaar
Lelystad