Website: https://www.dutzfloors.com
Adres: Beetsterweg 9 9244GC
Plaats: Beetsterzwaag

Dutzfloors
9.5

Pluspunten
Goed, persoonlijk contact, prachtige vloeren, perfect geleverd en belangrijker: 75 m2 in 2 dagen perfect gelegd door carpetteur Jan.
Ik ben heel erg blij met mijn Dutzfloors vloer en kan iedereen dit symphatieke bedrijf aanbevelen!

Gepubliceerd op: 31/05/2017

Pluspunten
Veel keuze, kundig en vriendelijk personeel en komen hun afspraken super na

Freddy Gaal
Lemmer

Gepubliceerd op: 25/05/2017

Pluspunten
Goed advies.
Keurige afwerking
Duidelijke commmuncatie
Goede prijs/kwaliteit

Roel

Gepubliceerd op: 24/05/2017

Pluspunten
Goede ervaring met dutzfloors ze nemen de tijd voor je en zijn eerlijk.
ik beveel dutzfloors aan bij iedereen
Is al gebeurd. De ruimte was beperkt. Maar inmiddels zijn ze naar een ander pand verhuisd.
S
Surhuisterveen

Gepubliceerd op: 20/05/2017

Pluspunten
Graag wilden wij wat meer warmte op kantoor en tevens een verbetering qua akoestiek. Hedwig nam ons aan de hand en liet diverse voorbeelden van houten wandbekleding zien. Al gauw was onze keuze gemaakt en Joop Jan zal voor de bewerking zorgen van onze houten wandbekleding. Het resultaat? Super! Na de vergaderkamer was dan ook snel de algemene ruimte aan de beurt. Wederom een fantastisch resultaat, was het niet dat mijn baas niet al te goed is in het opmeten. We kwamen vanwege te weinig doorgegeven m2 dus planken te kort. 1 belletje met Dutzfloors en binnen 1 week hadden we de extra planken. Beide ruimten zijn er echt enorm op vooruit gegaan en het geheel heeft een warme sfeer. Dutzfloors heeft zich naar ons toe echt bewezen als het gaat om kwaliteit, klantvriendelijkheid en snel kunnen schakelen. Bedankt.

Site Online
Leek

Gepubliceerd op: 02/05/2017

Germen Olivier
Haren

Gepubliceerd op: 22/04/2017

Pluspunten
Wat een positieve mensen, goed advies gehad, goede communicatie, en een prachtige vloer afgeleverd .
De parketteur Jan, legt de vloer zoals hij hem thuis zou willen hebben, kijkt niet op klok. Moet af en moet er netjes in.
Helemaal super

Jan
Middenbeemster

Gepubliceerd op: 15/04/2017

Pluspunten
We waren bang dat onze glazen deur niet meer zou passen omdat de vloer een stuk hoger kwam te liggen de parketeur jan kwam speciaal na zijn werk even langs om de situatie ter plekke even op te nemen ook even langs de plinten en rond de trap wouden we absoluut geen platte plinten wat je zo vaak ziet bij doe het zelvers wat ze te kort afzagen en dan maar oplossen met een plak plint jan is twee dagen bezig geweest en heeft ons echt verrast met het resultaat. sjapoo voor dutzfloors fam postma

albert. vice-versa
drachten

Gepubliceerd op: 14/04/2017

Pluspunten
Prima product. Duidelijke afspraken en een goede communicatie met ons als klant. We hebben twee prachtige nieuwe vloeren en wonen een beetje in een nieuw huis.

Hans
HEERENVEEN

Gepubliceerd op: 12/04/2017

Pluspunten
Duidelijke cominucatie en mooi gelegde vloer, vakmanschap.

MAN of the World
Leeuwarden