Website: https://www.dutzfloors.com
Adres: Beetsterweg 9 9244GC
Plaats: Beetsterzwaag

Dutzfloors

Pluspunten
Komen afspraken na.
Erg mooie vloer geworden.
Alles netjes op tijd geleverd en vakkundig gelegd.
Last-minute communicatie over bezorging van de vloer.
Dit is zeker netjes opgelost.
Van te voren moeilijke inschatting over de planning. Inschatting was 4 tot 5 dagen leggen en dit zijn 8 dagen geworden. Voor ons was dit echter geen probleem.
Drukke showroom op zaterdag.
Kasper B.

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Waar je ook vandaan moet komen, Dutzfloors is meer dan de moeite waard voor een bezoek! Een pluspunt is ook nog dat zij een eigen werkplaats hebben en van daaruit direct kunnen leveren.
Wij zijn bijzonder goed geholpen door Yvonne en haar collega's. Je merkt direct dat ze allemaal hart voor de zaak hebben.
Dutzfloors heeft een ruim assortiment. Voor ons was dat in het begin een beetje lastig om een keuze te maken, door goed naar onze wensen te luisteren en door het juiste advies te geven hebben wij een vloer uitgekozen waar wij erg blij mee zijn.
De vloer is gelegd door "Parketteur" Jan! Ook dit is zeer goed gegaan. Behalve dat Jan een hardwerkende man is, komt hij ook met zeer bruikbare tips om het geheel er nog beter uit te laten zien. Op bepaalde plekken waar wij lage plinten hadden bedacht, kwamen hoge plinten veel beter uit. Maar ook op andere plekken waar wij lage plinten bedacht hadden (naast het keukenblok en bij de terrasdeuren), waren deze door zijn inzicht juist niet nodig, waardoor e.e.a er bijzonder strak uitziet. Kortom een gouden vent!

Hans/Ray
Delft

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Bedrijf met verstand van zaken, ze verkopen geen bla bla. Geven eerlijk en goed advies. Ruime keus aan mooie vloeren, Wij kunnen weer 30 jaar of langer genieten van onze vloer.

Ook heeft Dutzfloors het leggen verzorgd, zeer professioneel gelegd,

Fam de Vries
Uffelte

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Wij zijn meer dan zeer tevreden over Dutzfloors. Een warm bedrijf waarin meegedacht wordt in alle wensen. De persoonlijke benadering sprak ons erg aan. Parketteur Fokke heeft bij ons de vloer gelegd. Wat een vakman!! Een telefoontje achteraf van Dutzfloors om te vragen of alles goed is verlopen en waarin Dutzfloors kan verbeteren. Verbeterpunten kunnen wij niet vinden. Wij zullen Dutzfloors absoluut aanbevelen!

Marcel en Melissa
Oosterwolde

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
Stipte nakoming levertijd en installatie
Vloer mooi gelegd

Roger
Vaassen

Gepubliceerd op: 26/10/2018

Pluspunten
Klantvriendelijk, deskundig, vakwerk.

G. Blokzijl

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Nadat ik (onbewust) met bevuilde schoenen over onze nieuwe vloer was gelopen, bleek dat ik de afdrukken niet meer schoon kon krijgen. De vervuiling bleek kunstmest te zijn. Na contact met Dutzfloors te hebben gehad, hebben ze de volgende dag een van hun parketteurs langs gestuurd die een en ander professioneel heeft hersteld. En dat alles kosteloos. Met andere woorden: een voortreffelijke service van Dutzfloors.

Alle-Jan
De knipe

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Pluspunten
Warm ontvangst,goede informatie kennen het product,zeer mooie kwaliteit ,staan open voor vragen ,snelle levering zeer netjes verpakt,goede afhandeling ,after sales zeer goed ,fijn personeel,lekkere koffie.Een aanrader dus.
Oane van der Wal
Dronrijp

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Pluspunten
correcte aflevering
order was reeds voldaan. nog twee keer vragen of de betaling gedaan was. kortom even de boekhouding nazien
J.E. Willemsen Masselink
Hindeloopen

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten
het begint bij een prettig ontvangst, een showroom met een uitgebreid overzicht van de soorten vloer en wijze van leggen. de keuze is gemaakt! het is dus afwachten op het spannende moment hoe het uitpakt. Oei, we constateren niveauverschillen in de keuken en de hal met de woonkamer. Na een telefoontje aan Dutzfloors en overleg met de Parketteur was de oplossing al gemaakt, zwevend leggen, zonder breekwerk. De ondervloeren werden meegeleverd en Jan heeft een prachtig stukje werk afgeleverd! Een prachtige rustieke doorleefde vloer, top!
wij kunnen ze even niet bedenken....ga zo door!
Bert&Tiny
Alkmaar