Website: https://www.dutzfloors.com
Adres: Beetsterweg 9 9244GC
Plaats: Beetsterzwaag

Dutzfloors

Pluspunten
Klantvriendelijk, deskundig, vakwerk.

G. Blokzijl

Gepubliceerd op: 16/10/2018

Pluspunten
Nadat ik (onbewust) met bevuilde schoenen over onze nieuwe vloer was gelopen, bleek dat ik de afdrukken niet meer schoon kon krijgen. De vervuiling bleek kunstmest te zijn. Na contact met Dutzfloors te hebben gehad, hebben ze de volgende dag een van hun parketteurs langs gestuurd die een en ander professioneel heeft hersteld. En dat alles kosteloos. Met andere woorden: een voortreffelijke service van Dutzfloors.

Alle-Jan
De knipe

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Pluspunten
Warm ontvangst,goede informatie kennen het product,zeer mooie kwaliteit ,staan open voor vragen ,snelle levering zeer netjes verpakt,goede afhandeling ,after sales zeer goed ,fijn personeel,lekkere koffie.Een aanrader dus.
Oane van der Wal
Dronrijp

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Pluspunten
correcte aflevering
order was reeds voldaan. nog twee keer vragen of de betaling gedaan was. kortom even de boekhouding nazien
J.E. Willemsen Masselink
Hindeloopen

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten
het begint bij een prettig ontvangst, een showroom met een uitgebreid overzicht van de soorten vloer en wijze van leggen. de keuze is gemaakt! het is dus afwachten op het spannende moment hoe het uitpakt. Oei, we constateren niveauverschillen in de keuken en de hal met de woonkamer. Na een telefoontje aan Dutzfloors en overleg met de Parketteur was de oplossing al gemaakt, zwevend leggen, zonder breekwerk. De ondervloeren werden meegeleverd en Jan heeft een prachtig stukje werk afgeleverd! Een prachtige rustieke doorleefde vloer, top!
wij kunnen ze even niet bedenken....ga zo door!
Bert&Tiny
Alkmaar

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Vanaf het begin dat ik de winkel kwam binnenlopen en de vragen die ze mij stelden dacht ik: dit is een professionele speler die weet waar ze het over heeft. De vloer is echt fantastisch gelegd en ik ben zeer goed geïnformeerd over de behandelingen. Ook nadat de vloer was gelegd hebben ze nog bij me gepolst of alles naar tevredenheid is gegaan.
Als ik dan toch iets moet noemen is dat ze eerst de verkeerde vloer leverden. Gelukkig werd dit dezelfde dag nog opgelost. Prima
Arthur
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
De vloer is prachtig en de service daaromheen was ook uitstekend. Ze nemen de tijd voor je en zorgen dat alles goedkomt.
Kevin

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
Mooie showroom
Service gericht
Deskundig

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Pluspunten
Prachtige vloer geleverd waar we vast nog lang plezier van gaan hebben.

A. du Pon
Sneek

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Pluspunten
Wij hebben onze visgraat vloer bij dutzfloors aangeschaft. Alles perfect. Prima verkoopproces, goed product en perfect gelegd. Toppertje die we aanbevelen. Zeker de rit naar friesland waard
Nik
Purmerend