Website: https://www.dutch-headshop.nl/
Adres: De Trompet 1715 1967 DB
Plaats: Heemskerk
Telefoon: 0251 20 62 68

Dutch-Headshop
Sinds 2001 zijn wij als online webshop actief op internet, voorheen met rollmate.nl en vanaf 2006 met Dutch-headshop. Wij begrijpen als geen ander dat een online winkel alleen succesvol kan zijn als de service voor de klant zo hoog mogelijk is.

Wij zijn continu bezig om onze service te verbeteren je mag ons dan ook altijd mailen met tips en suggesties. Ook als je ontevreden bent over een product kan je ons altijd mailen. Jouw reactie zien wij als een kans om onze service te verlenen, maar ook te verbeteren.

Mvgr.
Team Dutch-Headshop

Dutch Headshop
71923 keer bekeken

Pluspunten
Vorige week voor de eerste keer besteld. Zeer tevreden met het product, het is netjes verpakt en kwalitatief hoogwaardig. Bezorging ook erg snel, altijd fijn natuurlijk. Daarnaast vind ik het assortiment geweldig, het is zeer groot en je maakt zo op een makkelijke wijze kennis met alle producten. De beschrijvingen zijn duidelijk en prettig om te lezen.
Zou prettig zijn als er preciezere informatie wordt gegeven wat betreft microdosen; de hoeveelheid en frequentie bijvoorbeeld.
Bram
Leiden

Gepubliceerd op: 24/02/2019

Pluspunten
Wordt keurig en snel geholpen. Ook bij een probleem zijn zij zeer bereid dit te verhelpen en nog beter.
Nu niiet.
Armanda
PURMEREND

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Pluspunten
Snelle levering.
mooi verpakt met een extraatje (snoepjes/pen of iets ander leuks)

John
Noord scharwoude

Gepubliceerd op: 23/02/2019

Coaching praktijk Margriet
Ruinen

Pluspunten

Niet na elke aankoop een enquette sturen
V
k

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
snelle levering, goede website en tabaksvervanging <3

Roel

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Snelle reactie

Beste Johan,

Wat vervelend dat dit zo verloopt!

Ik zie dat wij de order retour hebben gehad en gemaild hebben. Deze mail zal wellicht in de SPAM terecht gekomen zijn.

Ik ga deze mail nu nogmaals sturen, dus hopelijk komt deze wel aan
Dan kunnen wij de order vandaag nog opnieuw versturen

Het Dutch-headshop Team
afd. klantencontact
Johan
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Weet ik niet want ik heb nog niks binnen
Iemand op de hoogte houden van de status. Ik heb 40 euro afgetikt en nooit meer wat gehoord.geen e-mail niks ik heb geen idee ik dacht dat ik was opgelicht door een nepsite ofzo

Hellevoetsluis
08/02/2019

Pluspunten
Snelle correcte levering van goede zaadjes.
Veel nuttige info op de site.

Antwoord Dutch Headshop
Beste Klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed is verlopen met je levering. Mocht je nog advies willen inwinnen over de zaden en het volgende proces, laat het ons weten. Veel plezier en hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, de Klantenservice.
Laurens

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Snelle levering en discreet. Mooie en duidelijke website.
Antwoord Dutch Headshop
Beste Klant, hartelijk dank voor je review. Wat fijn om te lezen dat de levering naar wens is verlopen. Ook dank, dat onze website goed bevalt.Als je nog vragen hebt, laat het ons gerust weten. Veel plezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, de Klantenservice.
Mimi
Eernegem

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Mooie duidelijke website.

Antwoord Dutch Headshop
Beste Klant, bedankt voor je beoordeling. Dit waarderen we. Wat leuk om te lezen dat de site goed bevalt. Hier streven we dagelijks naar om dit zo goed mogelijk neer te zetten voor onze klanten. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten, we staan je graag tot dienst. Veel plezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, de Klantenservice.
Ronald
Leeuwarden