Website: http://dutchexpatshop.com/nl/
Adres: Buizerdstraat 34 5735 HG
Plaats: Aarle-Rixtel
Telefoon: -

9.5

Pluspunten
Gezien voorgaande ervaringen met Indonesie is het goed aangekomen.
Duidelijkheid verschaffen als een pakket in Zuid Afrika zelf opgehaald moet worden bij een postkantoor. Dit is ons niet gemeld.
nederland

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
Alles komt goed ingepakt aan
Veranderen van tekst: alleen in Europa , naar , alleen naar vaste land van Europa
Betere kwaliteit van vele producten
Mallorca (Europa)

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
Produkten/prijzen zijn ok
Edit: Het ging over een bestelling van 18 nov 2017 die werd geleverd op 12 dec. Dit heb ik ook zeer duidelijk aangegeven aan Dutch Expat Shop.
Dutch Expat Shop neemt onvoldoende verantwoordelijkheid voor de leverans. Als een bestelling weken te laat geleverd wordt is het aan de klant om een schadevergoeding in te dienen bij de leverancier die Dutch Expat gekozen heeft.
Website is te langzaam, hetgeen fouten veroorzaakt in de bestelling.
Antwoord Dutch Expat Shop
Hi Bas, dank voor uw feedback. Wat vreemd zeg. Ik heb even uw bestelling teruggekeken en uw pakket is op 8 november bij ons weggegaan en op 16 november geleverd. Ik begrijp niet echt wat u dan bedoelt met onvoldoende verantwoordelijkheid voor de leveranciers. U had namelijk ook de keuze voor 1 euro meer om een super snelle verzendmethode (DPD) te kiezen, maar u heeft zelf voor de minst snelle verzendmethode gekozen. Daarnaast is een levering van 8 dagen naar Zweden niet heel slecht, zo laten onze klanten ons weten. Een schadevergoeding indienen is dan ook niet mogelijk om dat wij en Postnl aan alle voorwaarden van de levering hebben voldaan. Hartelijk dank!

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Produkten/prijzen zijn ok
Website is te langzaam, hetgeen fouten veroorzaakt in de bestelling

21/11/2018

Pluspunten
Super assortiment & snelle levering
Verpakking vind ik echt niet kunnen, zoveel plastic is in deze tijd onacceptabel. Bubbeltjeswrap
om glaze potten moet inderdaad, maar daar omheen bij elk artikel nog een plastic zakje is teveel plastic. Ook zijn de prijzen extreem hoog, vooral als je diepvries producten wilt bestellen. Artikelen zelf zijn al super duur, dan droogeis & dan hoge leveringskosten. Ik bestel voortaan wel weer zelf bij de AH & laat het familie opsturen.
Antwoord Dutch Expat Shop
Beste heer, mevrouw, dank voor uw feedback. Helaas is het niet mogelijk om minder verpakking te gebruiken omdat we dan klachten gaan krijgen dat producten beschadigd worden afgeleverd. Er is ook een reden waarom wij plastic zakjes om de glazen potten heen doen. Zonder deze plastic zakjes zouden alle andere producten, indien een fles bier breekt in het pakket, eveneens onder het bier komen. Vers producten krijgen een biersmaak, kartonnen doosjes worden slap en beginnen te rotten en zo kan ik nog wel even doorgaan :) Ditzelfde geldt voor diepvriesproducten. Deze dienen met droogijs verzonden te worden omdat anders alles ontdooid bij u worden afgeleverd met als gevolg dat de producten niet meer eetbaar zijn. Dank voor uw begrip en geniet ervan
E
Dublin

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
Goede producten en goed verpakt. Normaal als alles ok is, geen probleem. Maar zodra er wel een probleem is, wordt het een andere zaak ivm kant vriendelijkheid.
Personeel moet getraind worden op hun klant vriendelijkheid. Dat staat op een lag pitje en daar moet echt aan gewerkt worden. Vreselijk! Heb gecommuniceerd met de baas. Als een werkgever zou nooit dit soort personeel met lkanten om laten gaan. Brutaal personeel dat continue het laatste woord moet hebben.
Yvonne
New York

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Pluspunten
Een herinnering voor feedback? Echt? Zeurpieten!

Antwoord Dutch Expat Shop
Beste heer, mevrouw, dit is geen herinnering maar wij vragen onze klanten feedback over onze service. Mocht u tevreden zijn dan horen wij dat natuurlijk graag, maar wij willen ook graag horen wanneer er ooit iets niet goed is gegaan zodat wij dit op kunnen lossen en ervan kunnen leren :) Ik hoop dat u nu begrijpt waarom wij om feedback vragen en daarom elke klant automatisch een email sturen na hun bestelling :) Hartelijk dank en een fijn weekend nog!

Gepubliceerd op: 27/10/2018

Antwoord Dutch Expat Shop
Dear Theodoor, thanks for your review. Could you tell us what the problem is because we delivered your products within 5 business days to Thailand. We also did not receive any email about broken or missing products and you still recommend us to all your friends and family. On the otherside you give us very low ratings, while you ordered several times now. I think you should be happy with our service right? Otherwise you were not one of our best customers :) Nevertheless, enjoy the products and see you soon again :)
theodoor
Khonkaen

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Khonkaen
14/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, ruime keuze aan producten.
Een product bleek na bestelling toch niet beschikbaar te zijn. Helaas werd mij hier geen alternatief voor aangeboden (van bijvoorbeeld een ander merk) en is de bestelling zonder dat product verzonden. Enkele producten (stroopwafels en speculaas) zijn nog maar erg kort houdbaar volgens de datum op de verpakking.
Daniƫlle

Gepubliceerd op: 14/09/2018

Pluspunten

I was charged a weight of 30kg and the box had less than 10kg..
Antwoord Dutch Expat Shop
Hi Ana, i have checked the shipping costs and the shipping costs are correct. You just ordered a small package which mean that you pay the highest rate. When you order more you will get a shipping discount and then you pay less for the shipping (free shipping when you order 25 kg or more).

Kind regards,

Ana
Czech Republic

Gepubliceerd op: 09/09/2018

Pluspunten
Best blikken in bubble wrap te doen. Weer had ik 4 blikken zwaar geblutst. Hopelijk worden blikken volgende keer beter ingepakt.
Linda
Elgin Moray