Website: http://dutchexpatshop.com/nl/

Dutch Expat Shop
9.5
9.5

Pluspunten

Eerste bestelling werd geannuleerd door fout in systeem toen moest ik het limitiet op mijn creditcard verhogen om een nieuwe bestelling te kunnen plaatsen (nier eenvoudig) Ik had het op prijs gesteld als ik eerst ingelicht was en ik simpelweg het verschil had kunnen bijleggen.
Toen ik uiteindeljjk mijn bestelling had geplaatst kreeg is 6 van de 24 bussen die over datum waren en een boel meer gaat binnenkort over datum. Ik kreeg te horen van de klantenservice sat andere klanten het niet erg vinden dat ze spullen krijgen die bijna over datum zijn. Die over datum waren heb ik mijn geld terug gekregen maar ik moet zelf opdraaien voor de extra verzendkosten.
De klantenservice was niet vriendlijk en kortaf. Nooit iets besproken gewoon het geld teruggestort om mij de mond te snoeren. En ik zit met n boel oude zooi. Ik bataal meer dan in de winkel in nederland en dure verzendkosten dus ik had wel meer kwaliteit verwacht. En een van de bussen was kalot dus de verpakkingsafdeling moet even beter zn best doen. In het kort; slordig, onaardig, slechte productkwalitiet.
Antwoord Dutch Expat Shop
Beste Lisa, dank voor uw feedback. U had een bestelling geplaatst wat niet goed ging in ons systeem. Wij hadden daarom uw bestelling geannuleerd zodat u opnieuw kon bestellen. Eenvoud en snel opgelost, want een aantal minuten later had u alsnog een bestelling geplaatst :)
Voor de 6 producten die over de datum waren hebben wij onze excuses aangeboden en de producten terugbetaald. Eerder, per email, lieten wij u al weten dat deze van een andere leverancier zijn gekomen omdat wij ze zelf niet op voorraad hadden. Tot slot vinden wij een houdbaarheid van januari 2019 meer dan voldoende. Dat is ruim een half jaar! Wij hebben ook niet te horen gekregen dat u een extreem lange houdbaarheid wenste. Anders hadden wij hier rekening mee gehouden. Dank!
Lisa
Usa

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
One bottle had a very small crack in the base, and 1-2 ml of liqueur had leaked out.
Suggest that "tracking" be up-graded so travel from US Customs to delivery point can been seen.
George
Rockwall, TX - USA

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Alles zeer goed verpakt en erg snel geleverd!

Jimmy
Iowa

Liesje
MalÄ

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Nadat een levering door DPD te laat en ontdooid was aangekomen, hebben ze het naar volle tevredenheid opgelost. Het gestuurde pakket kwam binnen 3 dagen bevroren aan.Super!!!!

Anne-Margreet
Lech am Arlberg

Peter de Lauw
Stratford upon Avon

Joaquim
Charneca de Caparica

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
Klantvriendelijk
Goede en snelle service
Betrouwbaar
Out of box denkend

Martin
Cebu City

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
Alles was positief

Bernadette
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Snelle levering.
Gevulde koeken smaakten niet zo als de AH vers gebakken... Jammer. Stroopwafels waren prima. Het was mijn eerste bestelling, daarom geen punten voor Betrouwbaarheid.
Wim
Grafenau