Bedrijfsgegevens

Website: http://dutchexpatshop.com/nl/
Adres: Buizerdstraat 34 5735 HG
Plaats: Aarle-Rixtel
Telefoon: -

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Dutch Expat Shop
totaal score
9.4
Kwaliteit
9.5
Betrouwbaarheid
9.5
Communicatie
9.3
Snelheid/Levertijd
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
710 beoordelingen (12 maanden)
1384 beoordelingen (totaal)
16331 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
83% (590)
14% (97)
1% (9)
1% (7)
1% (7)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Eerste bestelling werd geannuleerd door fout in systeem toen moest ik het limitiet op mijn creditcard verhogen om een nieuwe bestelling te kunnen plaatsen (nier eenvoudig) Ik had het op prijs gesteld als ik eerst ingelicht was en ik simpelweg het verschil had kunnen bijleggen.
Toen ik uiteindeljjk mijn bestelling had geplaatst kreeg is 6 van de 24 bussen die over datum waren en een boel meer gaat binnenkort over datum. Ik kreeg te horen van de klantenservice sat andere klanten het niet erg vinden dat ze spullen krijgen die bijna over datum zijn. Die over datum waren heb ik mijn geld terug gekregen maar ik moet zelf opdraaien voor de extra verzendkosten.
De klantenservice was niet vriendlijk en kortaf. Nooit iets besproken gewoon het geld teruggestort om mij de mond te snoeren. En ik zit met n boel oude zooi. Ik bataal meer dan in de winkel in nederland en dure verzendkosten dus ik had wel meer kwaliteit verwacht. En een van de bussen was kalot dus de verpakkingsafdeling moet even beter zn best doen. In het kort; slordig, onaardig, slechte productkwalitiet.
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Dutch Expat Shop
Beste Lisa, dank voor uw feedback. U had een bestelling geplaatst wat niet goed ging in ons systeem. Wij hadden daarom uw bestelling geannuleerd zodat u opnieuw kon bestellen. Eenvoud en snel opgelost, want een aantal minuten later had u alsnog een bestelling geplaatst :)
Voor de 6 producten die over de datum waren hebben wij onze excuses aangeboden en de producten terugbetaald. Eerder, per email, lieten wij u al weten dat deze van een andere leverancier zijn gekomen omdat wij ze zelf niet op voorraad hadden. Tot slot vinden wij een houdbaarheid van januari 2019 meer dan voldoende. Dat is ruim een half jaar! Wij hebben ook niet te horen gekregen dat u een extreem lange houdbaarheid wenste. Anders hadden wij hier rekening mee gehouden. Dank!
Lisa
Usa

Gepubliceerd op: 17/07/2018
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
One bottle had a very small crack in the base, and 1-2 ml of liqueur had leaked out.
Verbeterpunten
Suggest that "tracking" be up-graded so travel from US Customs to delivery point can been seen.
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
George
Rockwall, TX - USA

Gepubliceerd op: 16/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Alles zeer goed verpakt en erg snel geleverd!
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Jimmy
Iowa

Gepubliceerd op: 13/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Liesje
MalÄ

Gepubliceerd op: 13/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Nadat een levering door DPD te laat en ontdooid was aangekomen, hebben ze het naar volle tevredenheid opgelost. Het gestuurde pakket kwam binnen 3 dagen bevroren aan.Super!!!!
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Anne-Margreet
Lech am Arlberg

Gepubliceerd op: 13/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Peter de Lauw
Stratford upon Avon

Gepubliceerd op: 13/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Joaquim
Charneca de Caparica

Gepubliceerd op: 12/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Klantvriendelijk
Goede en snelle service
Betrouwbaar
Out of box denkend
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Martin
Cebu City

Gepubliceerd op: 12/07/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Alles was positief
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Bernadette
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 11/07/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle levering.
Verbeterpunten
Gevulde koeken smaakten niet zo als de AH vers gebakken... Jammer. Stroopwafels waren prima. Het was mijn eerste bestelling, daarom geen punten voor Betrouwbaarheid.
Kwaliteit
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Wim
Grafenau

Gepubliceerd op: 10/07/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer