Website: http://dutchexpatshop.com/nl/
Plaats: Aarle-Rixtel
Telefoon: -

Dutch Expat Shop
9.5

Pluspunten
eerste keer een bestelling geplaats en zal niet de laaste keer zijn. Redelijke leveringstermijn en zeer ordelijk en voorzichtig verpakt. Ook redening gehouden met mijn verzoek voor redelijke houdbaarheidsdatum op bepaalde producten. Aangenaam verrast!

Frederick
Malta

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Ruime keuze, zeer redelijek verzendkosten (naar Frankrijk), snelle levering (6 dagen) en producten zeer goed verpakt. Alle glazen potten, noedels en soep in zak zaten in bubbeltjesfolie. Alle producten zijn goed aangekomen, bedankt!

Didi
Lyon

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Makkelijk contact via Facebook. We hadden besteld op woensdag, op maandag werd het verzonden en op woensdag had ik het pakket binnen(Polen). Zelfs bevroren artikelen! Er staat duidelijk op de website vermeld dat het verzenden/leveren iets langer duurt. Ik bestel zeker nog eens!
Misschien iets sneller verzenden.
Patty
Polen

Gepubliceerd op: 27/02/2019

Pluspunten
De eerste bestelling perfect tot de 2e bestelling, toen ging het mis.
Wees meer klantvriendelijker naar klanten met een probleem ipv de bedrijfsvoering op klanten af te wentelen.
Ik heb speciaal via DPD de bezorging lateb doen omdat ik slechte ervaringen met postnl heb gehad.
Na een week contact gezocht omdat het pakket nog in NL was, DPD leverde binnen 5 dagen in Schotland, blijkt expatshop het pakket met postnl meegegeven te hebben ipv DPD, omdat zij met DPD in tariefonderhandeling zijn. Ja hallo wat heb ik daarmee van doen? Nu zijn de appelen en roomboter na bijna 2 weken niet eetbaar meer. En ik moet als klant maar begrip voor hebben nou ja zeg. Dus bij deze is expatshop meteen een klant kwijt, ik mag hopen dat het een incident is want anders is het snel over.
Antwoord Dutch Expat Shop
Beste Cor, dank voor uw feedback en jammer dat u niet eerst wilt afwachten totdat u uw pakket ontvangen heeft. U heeft pas sinds een aantal dagen besteld en uw pakket is pas net onderweg en zal spoedig worden afgeleverd. Misschien is het een beetje te vroeg om na slechts een paar dagen uw beklag te doen? Wij begrijpen ook niet echt waar die 2 weken vandaan komen want normaal gesproken zal het ongeveer weer een week duren, net zolang als dat DPD er over doet. Misschien valt het allemaal wel mee? In ieder geval wensen wij u heel veel succes bij een ander. Hopelijk kunnen zij wel aan al uw wensen voldoen :)
C. Prins
Isle of Skye

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
Groot aanbod van produkten!
nauwgezetheid van de levering
Koen
Castelldefels

Gepubliceerd op: 01/02/2019

Pluspunten
Mogelijkheid om producten te ontvangen die in het buitenland niet verkrijgbaar zijn.
De prijs en de verzendkosten.
Corsica Frankrijk

Jannette

Birgit
Stumm

Gepubliceerd op: 31/01/2019

Pluspunten

Ik heb een item niet gekregen. In de plaats waren er van andere producten meer in mijn pakket zodat ik iets van gelijke waarde in de plaats kreeg. Dat is op zich ok, maar was het fijn geweest om dit meegedeeld te krijgen en niet pas bij het openen van het pakketje uit te vinden.
Sabine
Wien

Gepubliceerd op: 30/01/2019

Pluspunten
Veel Producten en een perfecte levering en verpakking
meer aanbiedingen in procenten korting.
Track % Trace laats niet ontvangen.
Rob Engelberts
Kolbnitz / Oostenrijk