Website: www.dungelmann-schoenen.nl
Adres: Pensmarkt 10 5211JT
Plaats: 's-Hertogenbosch

#WEARESHOES
WHO ARE YOU?

Uitbundig of ingetogen, supertrendy of klassiek, kleurrijk of naturel: met je schoenen laat je zien wie je bent!
Bij Dungelmann Schoenen vind je een prachtige collectie in alle denkbare stijlen, kleuren en maten. Zo veelzijdig als jij bent, zo veelzijdig zijn wij!

Dungelmann-Schoenen
7.6

Pluspunten
Bij navraag per mail waar mijn pakketje bleef werd er direct gereageerd.
Levertijd eerlijk aangeven op zowel de website, als in de bevestigingsmail. Ik heb lang moeten wachten, niet wetende of er uberhaupt een pakketje zou komen. Het bedrijf wijt dat aan een fout in het systeem. Om die reden een lage waardering voor betrouwbaarheid.
Ron
Leende

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten

Levertijd is te lang. Daarnaast werd ik niet geinformeerd over het feit dat mijn bestelling vertraging had opgelopen. De reden van de vertraging vond ik ook bijzonder: de chauffeur die het pakketje naar Post NL moest brengen was ziek.... Waarom loopt er dan niet even iemand op en neer naar het postkantoor? Dit getuigt van weinig verantwoordelijkheidsgevoel.
Antwoord Dungelmann-Schoenen
Beste Annie,

Wij hanteren normaal een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Spijtig om te horen dat het bij u is misgegaan. Webshop bestelling gaan via onze filialen die de betreffende schoen in de juiste maat op voorraad hebben en niet alle filialen die in een stad zitten hebben de mogelijkheid om zelf pakketjes weg te brengen naar een Post Nl ophaalpunt.

Team Dungelmann Schoenen

Gepubliceerd op: 21/05/2019

Pluspunten
Goede merken in aanbod
Customer service matige ervaring, vriendelijk te woord gestaan maar matige oplossingen geboden
Jan
Haarlem

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Prima schoenen.
De klantenservice weet niet wat service is. Omdat ik na een week nog geen schoenen had, belde ik naar de klantenservice: “ waarom belt u nu pas, u had gelijk moeten bellen. Het ligt bij post.nl, ik kan niets voor u doen”.
Antwoord Dungelmann-Schoenen
Beste Mary,

Wat vervelend dat u niet op de hoogte bent geweest van de levering op het afhaaladres.
Mijn collega is voor u gaan uitzoeken waar uw pakketje was gebleven en doorgegeven dat deze op het afhaaladres was afgeleverd, waarop u het direct bent gaan afhalen. Ik wens u veel plezier van uw aankoop.

Team Dungelmann Schoenen
Mary
Delft

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
Hoe alles wordt afgeleverd
Helaas was er iets verkeerd gegaan met de tracke and trace koppeling. Ik had deze moeten ontvangen maar helaas was dat niet gget geval.

Gepubliceerd op: 14/05/2019

Gepubliceerd op: 29/04/2019

Pluspunten
Mooie schoenen en tassen, gratis verzending, Netjes in een doos. En gratis retour.
Achteraf betalen lukte niet, achteraf ook jammer want ik wacht al meer dan 10 dagen op m n geld. Er over gebeld, Gelukkig wel bereikbaar. Maar het was niet helemaal goed gegaan. Dus nu maar afwachten....
M.
Werkendam

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Achteraf betalen lukte niet, achteraf ook jammer want ik wacht al meer dan 8 dagen op m n geld. Er over gebeld, Gelukkig wel bereikbaar. Maar het was niet helemaal goed gegaan. Dus nu maar afwachten....

Werkendam
18/04/2019

Pluspunten
Betrouwbaar
Slordig; verkeerde maat schoen in doos...

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten

geen schoenen aanbieden die niet geleverd kunnen worden

Gepubliceerd op: 01/04/2019

Pluspunten
Goede klantenservice
Jammer dat het verzenden een week duurt.
Monika
Hellevoetsluis