Bedrijfsgegevens

Website: www.dungelmann-schoenen.nl
Adres: Pensmarkt 10 5211JT
Plaats: 's-Hertogenbosch
Telefoon: 088 3744444

#WEARESHOES
WHO ARE YOU?

Uitbundig of ingetogen, supertrendy of klassiek, kleurrijk of naturel: met je schoenen laat je zien wie je bent!
Bij Dungelmann Schoenen vind je een prachtige collectie in alle denkbare stijlen, kleuren en maten. Zo veelzijdig als jij bent, zo veelzijdig zijn wij!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Dungelmann-Schoenen
totaal score
8
Kwaliteit
8.5
Betrouwbaarheid
8
Nazorg & Garantie
7.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1583 beoordelingen (12 maanden)
8381 beoordelingen (totaal)
43740 keer bekeken
87% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
53% (832)
28% (436)
9% (147)
5% (80)
6% (90)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb mijn schoenen nog steeds niet ontvangen ! Ik heb wel betaald
Noot een track en trace gekregen
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Nazorg & Garantie
Antwoord Dungelmann-Schoenen
Wat vervelend dat u geen track & trace code heeft ontvangen, onze excuses hiervoor. Deze code zou in principe automatisch vanuit ons systeem naar u verzonden moeten zijn. Ik zie dat mijn collega op 7-4-2019 nog contact met u heeft gehad en dat u op 8-4-2019 uw bestelling heeft opgehaald bij de Post NL locatie.

Met vriendelijke groet,
Team Dungelmann schoenen
Judith
Voorburg

Gepubliceerd op: 21/04/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Anders kan ik veel positieve punten noemen maar bij deze aankoop slechts één: de medewerker aan de telefoon was heel vriendelijk en belde direct terug na mijn vraag wanneer mijn bestelling zou worden geleverd.
Verbeterpunten
Zorg ervoor dat de voorraad in de winkel altijd up to date is: bouw een signaal in zodra iemand in de webshop een paar schoenen heeft gekocht dat ook nog verkrijgbaar is in het filiaal. Dat paar mag niet meer verkocht worden.
Verder: zorg ervoor dat de klant die je teleur stelt direct wordt bericht (via mail of telefoon).
Betrouwbaarheid
Antwoord Dungelmann-Schoenen
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Erg vervelend dat wij uw bestellingen hebben moeten annuleren. Het ging hier om een laatste paar sale schoenen die niet aan onze kwaliteitseisen voldeed. Onze excuses voor het ongemak wat u hiervan heeft ondervonden.

Met vriendelijke Groet,
Team Dungelmann schoenen.
Anja
Arnhem

Gepubliceerd op: 01/04/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
25-2 bestelling geplaatst.
28-2 bericht dat de bestelling is ingepakt en verzonden; mail van PostNL met track & trace zou volgen.
2-3 nog geen bericht, dus klantenservice gemaild.
Geen reactie.
5-3 klantenservice gebeld, ze zou het gaan uitzoeken en mij de track & trace mailen. Niks meer vernomen. Ondertussen voor de zekerheid bij het PostNL-punt gaan kijken, maar de bestelling was er nog niet.
6-3 maar weer gebeld, zou wederom e-mail bericht krijgen.
Niet ontvangen.

Inmiddels spijt dat ik geen recensies heb gelezen voordat ik hier een bestelling deed waar niet achteraf betaald kon worden.

Op 9 maart kreeg ik dan toch nog reactie op mijn mail van 25-2 met de track & trace code. De schoenen bleken inmiddels al 2 dagen bij het pakketpunt te liggen.

Wonderbaarlijk genoeg zitten de juiste schoenen in de doos, maar het is te zien dat ze lang in de winkel hebben gestaan/zijn gedragen. Het suede ziet er op sommige stukken wat gesleten uit. Omdat ik ze met 50% korting heb kunnen kopen en ik geen zin heb in nog meer gedoe om mijn geld terug te krijgen, houd ik ze toch maar.

Moraal van het verhaal: ga naar een fysieke winkel of, nog beter, koop helemaal niks bij Dungelmann.
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Nazorg & Garantie
Klant

Gepubliceerd op: 24/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Betrouwbaarheid
Jackie

Gepubliceerd op: 18/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Twee weken na de bestelling via de website nog steeds niets ontvangen, slechte webshop dus en wel een beoordeling sturen, die is dan uiteraard niet positief.
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Nazorg & Garantie
Klant
Voorschoten

Gepubliceerd op: 13/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Schoenen wel verzenden die besteld worden. Niet 3 keer achter elkaar (na een week niets gehoord te hebben) er zelf achteraan moeten bellen. Geld op tijd terugstorten helpt ook best wel.
Nazorg & Garantie
Klant

Gepubliceerd op: 08/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Betrouwbaarheid
Nazorg & Garantie
Klant

Gepubliceerd op: 25/02/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Aanvankelijk was men aan de telefoon vriendelijk toen ik belde of ze het paar in mijn maat apart wilden houden. Mij werd toegezegd dat de schoenen aan mij verstuurd zouden worden, zodra ze de te grote schoenen retour hadden ontvangen. [Maar ja, daar heeft het bedrijf zich dus helaas niet aan gehouden, zonder tegenbericht. Wel kreeg ik een factuur opgestuurd.]
Verbeterpunten
Op 23 januari bestelde ik Durea-schoenen in de uitverkoop, deze bleken net iets te groot te zijn. Daarom stuurde ik ze netjes retour met het verzoek om een halve maat kleiner op te sturen (deze waren volgens de website op voorraad). Ik belde voor de zekerheid nog om te vragen of deze schoenen apart gehouden konden worden en dit werd mij toegezegd. Dat ging allemaal heel vriendelijk. Vervolgens ontving ik op dinsdag 29 januari een aflever-bewijs van PostNL van de schoenen die ik retour had gestuurd. Ondertussen is het 8 februari en ondanks een mail en een chatbericht wanneer ik de schoenen in een halve maat kleiner mocht verwachten, heb ik tot nu toe helemaal geen reactie gekregen. Wel een factuur van Klarna en een tevredenheidsonderzoek. Ik heb per mail laten weten dat ik de Klarna-factuur natuurlijk pas betaal, als ik de schoenen in de juiste maat heb ontvangen en deze blijken te passen. Dus nee, helaas niet zo tevreden over de communicatie met dit bedrijf.
Kwaliteit
Nazorg & Garantie
Annemiek

Gepubliceerd op: 22/02/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Levering is 1,5 week na bestelling en betaling niet geleverd, Tip is: kom je afspraken na
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Nazorg & Garantie
Floor
Heemstede

Gepubliceerd op: 20/02/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Heb mijn schoenen tot op heden niet ontvangen. Ruim 3 weken geleden besteld. Ik krijg daarnaast geen reactie op mijn gestelde vragen. Niet fijn als je voor het eerst bij het bedrijf iets besteld.
Betrouwbaarheid
Nazorg & Garantie
T.R.

Gepubliceerd op: 19/02/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer