Website: www.dungelmann-schoenen.nl
Adres: Groothandelsweg 3 2645 EH
Plaats: Delfgauw

#WEARESHOES
WHO ARE YOU?

Uitbundig of ingetogen, supertrendy of klassiek, kleurrijk of naturel: met je schoenen laat je zien wie je bent!
Bij Dungelmann Schoenen vind je een prachtige collectie in alle denkbare stijlen, kleuren en maten. Zo veelzijdig als jij bent, zo veelzijdig zijn wij!

Dungelmann-Schoenen

Pluspunten
Ik heb er niet veel van meegekregen. Besteld en binnen gekregen. Mooie schoen.
Geen idee

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
topmerken, superacties.

maastricht

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Meteen na mijn beoordeling kreeg ik een mailtje over hoe wij het verder kunnen oplossen.
De schoenen beter nakijken, voordat jullie ze leveren. Er zat namelijk veel stof op mijn schoenen en waren een beetje beschadigd. Ben erg teleurgesteld!
Bedankt voor uw beoordeling.

Erg jammer dat de schoenen niet helemaal naar wens zijn.
Dit mag natuurlijk zeker niet gebeuren. Onze excuses hiervoor.
Wel kunnen wij kijken voor een nieuw paar en anders kunt u de schoenen zeker retour terug sturen.

Mocht u daarover nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag.

Samentha

Pluspunten

De schoenen beter nakijken, voordat jullie ze leveren. Er zat namelijk veel stof op mijn schoenen en waren een beetje beschadigd. Ben er teleurgesteld!

02/08/2017

Pluspunten

Schoenen 2 paar besteld. Wachten al 13 dagen en nog steeds geen bericht. Eerder met klantenservice gebeld, daarna met dungelman winkel en nogmaals met de klanten service. Krijg een uitleg waar ik niets mee kan. Schoenen zouden 1-8 geleverd worden, we kregen een telefoontje, heb gevraagd per mail. Vandag weer geen mail ...of telefoon ontvangen. Zeer zeer slechte service. Bij andere bedrijvenbijv Omoda heb je 1 dag lqter de schoenen in huis.
Nooit meer. En het enige dat je hoort , onze excuses wij kunnen er ook niets an doen .
Met vriendelijke groet, Monica Janssen.
Zou via de beoordeling een ractie krijgen maar die bestond alleen uit sorry. Helaas geen uitleg of opheldering. Lees bij de beoordelingen dat de bestelling bij de webshop vaak voor problemen zorgt. Reactie valt mij zwaar tegen.
Bedankt voor uw beoordeling.

Erg vervelend om te vernemen dat uw bestelling niet verliep zoals verwacht.
Toch willen wij daar onze excuses voor aanbieden. Wel hopen wij dat u uw bestelling wel heeft mogen ontvangen.

Mmg Janssen
Venlo

Pluspunten

Met vriendelijke groet, Monica Janssen.

01/08/2017

Pluspunten
goede website, veel foto's van de schoenen vanuit alle hoeken
Helft van bestelling werd niet geleverd, maar werd daar niet van op de hoogte gesteld. De schoenen zouden niet aan de kwaliteitseisen voldoen, maar daar kwam ik alleen achter door zelf contact met Dungelmann op te nemen. Ik verwacht dat zij mij hier zelf over informeren, niet dat ik na 9 dagen ipv max 5 dagen alleen een overzichtje krijg waarin staat dat de schoenen geannuleerd zijn.
Bedankt voor uw beoordeling.

Excuses dat u daarover niet geinformeerd bent. Dat is natuurlijk best vervelend.
Wij zullen dit intern bespreken en hopen dat dit in het vervolg beter zal gaan.

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Pluspunten
Goede communicatie en prima producten.
De verpakkingsdoos zat vol gaatjes, misschien van zilvervliegjes. Dat zag er niet zo goed uit. Gelukkig hadden de schoenen geen schade.

De KPN had het pakket donderdag afgeleverd bij de overburen volgens het briefje in de bus. Maar de schoenen stonden bij onze voordeur. Wij waren een weekendje weg, maar tot onze opluchting stond het er maandagavond nog........
Ine

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Pluspunten
alleen maar: snelle levering, afterpay. perfect! en....ik had ditmaal schoenen die nergens anders te krijgen zijn. vind ik ook een pluspunt - dat je net iets bijzonderders hebt dan dezelfde type schoenen die overal verkocht worden.
jacqueline
midwoud

Bedankt voor uw beoordeling.
Wel vinden wij het jammer dat u niet aangeef wat wij hier aan kunnen verbeteren.
Toch hopen we dat nogmaals van u te vernemen.

dennis
utrecht