Website: https://duetz.nl/
Adres: Voorheuvel 3-7 3701JA
Plaats: Zeist

Duetz Kleding

Pluspunten
Prachtige winkel met voortreffelijke service
Complimenten voor de service die gegeven werd door het verkoopteam van jullie filiaal in Zeist!
Het kolbert was zwaar beschadigd door mijn eigen toedoen. Toch heeft men deze er weer als nieuw uit laten zien. Ook werd deze binnen 1 dag kosteloos verzonden in een prachtige chique doos. Erg blij met deze service.
Lucien
De hoef

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Ik werd vakkundig en zeer vriendelijk geadviseerd door Margreet. Ze dacht met me mee, bestelde in een ander filiaal de juiste maat; niets was haar teveel. Ik kom graag weer bij haar terug.

Isabella
Naarden

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
Geen kosten in rekening brengen zonder dat hier fatsoenlijk en open over gecommuniceerd wordt. €6,95 op een bedrag van €49,98 is onaanvaardbaar.
Michel
Geleen

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten
Complimenten voor het gebruik van details. Het lijkt me moeilijk om je klant via webshop toch het gevoel te geven een gewaardeerd klant te zijn. Dit gevoel krijg ik echter wel en vind ik erg prettig.

Jullie doos, keurige zegel, envelop met retourdocument en factuur plus een persoonlijke kaart is wat jullie onderscheid van menige webwinkel. Ik bestel in de toekomst zeker weer bij jullie en hou de webwinkel in de gaten.

Jordy

Gepubliceerd op: 29/08/2018

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
Bij elkaar 20 min de chef van zijn werk kunnen houden.
Een poloshirt in juni '17 voor €44,95 gekocht. Na de eerste keer wassen met de hand erg verbleekt. Na 4 keer uitspoelen bleef het water verkleuren. Bij vlekken die er inzaten was het nog bleker geworden. In de winkel konden ze niets voor ons doen, dit was normaal. Toch maar naar de Primark.
Even een update; inmiddels is mij een cadeaubon aangeboden door Duetz van €50,- Ik ben daar blij mee natuurlijk, maar ik vind het jammer dat je dit krijgt nadat je een review schrijft. Ze hadden het in de winkel eerder moeten oplossen en dan was ik met minder ook tevreden geweest.
Anita
Bergen nh

Gepubliceerd op: 12/10/2017

Pluspunten
Bij elkaar 20 min de chef van zijn werk kunnen houden.

Bergen nh
28/09/2017

Pluspunten
Duidelijke site, goede info, goede bezorging
Aerdenhout

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Alkmaar

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Pluspunten
Mooie mermen en assortment. Top verkoper en -advies dit keer!! Ook mooie aanbieding.
Geen voor deze aankoop. In verleden vond ik verkopers wel eens wat te 'pushy', deze keer zeker niet.
Frank
Alkmaar

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Pluspunten
Bij Duetz in Zeist ben ik prettig geholpen. Er werd ruim de tijd voor mij genomen in de zoektocht naar een nieuw pak. Ook toen iets niet op voorraad was werd dit artikel via een andere locatie meteen naar Zeist gehaald waardoor ik dit meteen kon passen. Daarnaast werd er ook eerlijk advies gegeven als iets mij niet stond.

Kevin

Gepubliceerd op: 10/08/2017