Website: https://duetz.nl/
Adres: Voorheuvel 3-7 3701
Plaats: JA

Duetz Kleding

Pluspunten
Bij elkaar 20 min de chef van zijn werk kunnen houden.
Een poloshirt in juni '17 voor €44,95 gekocht. Na de eerste keer wassen met de hand erg verbleekt. Na 4 keer uitspoelen bleef het water verkleuren. Bij vlekken die er inzaten was het nog bleker geworden. In de winkel konden ze niets voor ons doen, dit was normaal. Toch maar naar de Primark.
Even een update; inmiddels is mij een cadeaubon aangeboden door Duetz van €50,- Ik ben daar blij mee natuurlijk, maar ik vind het jammer dat je dit krijgt nadat je een review schrijft. Ze hadden het in de winkel eerder moeten oplossen en dan was ik met minder ook tevreden geweest.
Anita
Bergen nh

Gepubliceerd op: 12/10/2017

Pluspunten
Bij elkaar 20 min de chef van zijn werk kunnen houden.

Bergen nh
28/09/2017

Pluspunten
Duidelijke site, goede info, goede bezorging
Aerdenhout

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Alkmaar

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Pluspunten
Mooie mermen en assortment. Top verkoper en -advies dit keer!! Ook mooie aanbieding.
Geen voor deze aankoop. In verleden vond ik verkopers wel eens wat te 'pushy', deze keer zeker niet.
Frank
Alkmaar

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Pluspunten
Bij Duetz in Zeist ben ik prettig geholpen. Er werd ruim de tijd voor mij genomen in de zoektocht naar een nieuw pak. Ook toen iets niet op voorraad was werd dit artikel via een andere locatie meteen naar Zeist gehaald waardoor ik dit meteen kon passen. Daarnaast werd er ook eerlijk advies gegeven als iets mij niet stond.

Kevin

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Pluspunten
Hele goede persoonlijke service, nemen alle tijd voor je

Bas
Bunnik

Gepubliceerd op: 06/08/2017

Pluspunten
Vriendelijke correcte bediening

Teake Bootsma
Bergen NH

Gepubliceerd op: 02/08/2017

Pluspunten
Fijne rustige winkel met kundig personeel. Ik kom hier graag omdat ik goed en vriendelijke geholpen wordt. Mooi kleding van een goede kwaliteit.
Als je iets besteld via de webshop, dan kan ik niet goed inschatten hoe het kledingstuk gaat zitten. Als ik in de winkel ben, dan helpt het personeel me hierbij. Misschien zou deze kennis een toevoeging kunnen zijn aan de webshop.

Gepubliceerd op: 02/08/2017

Gepubliceerd op: 23/07/2017

Pluspunten
Netjes en correcte behandeling
De beer leasing
Soest