Website: http://www.dubbelmandesign.nl
Adres: Expeditieweg 12 6657KL
Plaats: Boven-Leeuwen

Dubbelman Design

Pluspunten
Slechte kwaliteit,meerdere problemen met de meubels die we hebben gekocht en een zeer slechte service wat betreft het oplossen van die problemen

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Pluspunten
Mooie stoelen
De embleems achterop de eetstoelen zijn vastgeplakt. Die zijn niet stevig. Mijn dochtertje van 1 jaar heeft de embleem nadat de stoelen nog niet eens tien min zijn uitgepakt eraf gekregen. Zij heeft haar tong en vinger daaraan opengehaald. Dat heeft hebig gebloed. De dag daarna vond ik savonds laat nadat ik haar in bed had gelegd bloedend in bedz de wond in haar tong was weer open. Haar deken en bedje zat onder het bloed. Graag hierover contact opnemen met mij. Heb al eens gemaild en niets van jullie vernomen. Heb toen ook de fotos erbij verzonden.
Salima

Gepubliceerd op: 11/10/2018

Pluspunten
er zijn af en toe retour zendingen ,maar dan zitten de kopers met hun handen in het haar,het toe lever bedrijf neemt alleen bedrijfs transport aan en de koper zit met een groot probleem.
Antwoord Dubbelman Design
Hartelijk dank voor uw review, de klant is inderdaad zelf verantwoordelijk voor het retour proces.

Gelukkig hebben wij van u een positief bericht mogen ontvangen over de afwikkeling van uw retour zending:

De afhandeling van de retour zending was zeer correct en mijn dank daarvoor. Mvg Co
co
aalsmeer

Gepubliceerd op: 27/09/2018

Pluspunten
prachtige stoelen maar veel groter als wij hadden verwacht pas niet echt bij ons interieur omdat wij een kleine kamer hebben . de zithoogte komt ook niet overeen met de gegevens op de site waardoor wij veel te laag zitten aan tafel .
Ik heb contact gezocht via de mail of ik de stoelen om mag ruilen maar dit is niet mogelijk omdat ik de originele verpakking niet meer heb .
Zit dus met een paar mooie stoelen waar ik eigenlijk geen gebruik van kan maken !
Slechte service vinden wij de eerste en de laatste aankoop bij Dubbelman !

Antwoord Dubbelman Design
Hartelijk dank voor uw review, wat jammer om te vernemen dat uw aankoop niet helemaal naar wens is. Wij hanteren een ruime omruil termijn, echter kunnen wij geen producten retour nemen waar geen originele verpakking van aanwezig is. Dit beleid wordt door vrijwel iedere branche gehanteerd. Was de verpakking wel aanwezig dan mocht u uiteraard de producten omruilen.
wim spuij
ROTTERDAM

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten

Wij hebben onze stoelen tot op heden niet ontvangen als wij de stoelen hebben ontvangen kunnen wij verder oordelen wij hopen op morgen .

ROTTERDAM
26/09/2018