Bedrijfsgegevens

Website: http://www.dubbelmandesign.nl
Adres: Expeditieweg 12 6657KL
Plaats: Boven-Leeuwen
Telefoon: 085 060 2401

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Dubbelman Design
totaal score
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
217 beoordelingen (12 maanden)
781 beoordelingen (totaal)
15614 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
82% (179)
13% (28)
1% (3)
2% (4)
1% (3)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Telefonisch bereikbaar zijn. Het is echt schandalig dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn. Echt slecht service
Klant

Gepubliceerd op: 27/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bestelling gedaan en betaald incl bezorgkosten.
Op maandag zou het bezorgd worden,werd verzet naar dinsdag.
Met betaallink om wederom bezorgkosten te betalen.
Op de mail die ik stuurde werd gereageerd dat ik brutaal was omdat ik liever mijn geld terug had ipv 2 keer transportkosten te betalen terwijl er niemand geweest was.
Proberen jullie dat vaker bij mensen?
Antwoord Dubbelman Design
Beste Dennis,
Hartelijk dank voor uw review.
Volgens het systeem was de eerste bezorgpoging op dinsdag 26-3, deze poging was helaas niet geslaagd omdat het adres niet bereikbaar was i.v.m. centrum levering. De volgende dag (woensdag 27-3) was de tweede bezorgpoging, voor deze poging brengt PostNL Extra@Home opnieuw bezorgkosten in rekening aan ons en wij berekenen het weer door aan de klant.
Dennis van den Broek
Rotterdam

Gepubliceerd op: 11/04/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 13/12/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer